خرید فالوور . خرید لایک

۱۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه میتوانیم در اینستاگرام فالوور فیک بگیریم

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۸ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چگونه فالوور بگیریم

 

آیا ایده خوبی است که برای کسب و کار خود لایک های جعلی و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی بخرید؟ ما 10 نکته کلیدی را که باید در مورد خرید فالوورهای جعلی بدانید ، بررسی می کنیم.

 

هنوز تأکید و اثبات اجتماعی زیادی بر تعداد فالوورهای رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. بر اساس این رقم می توان تصمیمات کلیدی را تغییر داد - از تصمیم گیری سرمایه گذاران در مورد حمایت از یک استارتاپ ، تا مارک هایی که انتخاب می کنند با کدام تأثیرگذارها کار کنند. داشتن تعداد زیادی از افراد می تواند کسب و کار شما را مستحکم تر نشان دهد ، یا یک حساب شخصی به دنبال تأثیرگذار باشد.

 

اما تغییر در الگوریتم های خوراک خبری رسانه های اجتماعی به این معنی است که تعداد دنبال کنندگان زیاد دیگر به همه مشتریان خود نمی رسد. در حال حاضر تقریباً غیرممکن است که بتوانید با پست های خود به همه دنبال کنندگان خود دسترسی پیدا کنید - با این وجود تعداد دنبال کنندگان شما فالور بگیر اینستاگرام همچنان به عنوان معیار اصلی موفقیت برای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ما مأموریت داریم که تمرکز را به بینش های معنادارتر تغییر دهیم - مانند بازدید از نمایه ، کلیک ها و مشارکت واقعی. (به هر حال ، این یک پست وبلاگ برای یک روز دیگر است!)

 

بخش نگران کننده این است - خرید فالوورهای جعلی  اینستاگرام و استفاده از ربات ها برای ایجاد تعامل جعلی در نمایه های رسانه های اجتماعی هنوز بسیار آسان است.

 

ارزششو داره؟ خطرات آن چیست؟ آیا شبکه های اجتماعی برای جلوگیری از این امر کاری انجام می دهند؟ ما دائماً در این مورد از ما س askedال می شوند ، بنابراین اجازه دهید 10 موردی را که باید درباره پیروان جعلی بدانید ، بررسی کنیم.

فالوورهای جعلی چقدر هزینه دارند؟


جستجوی سریع Google در مورد "خرید فالوور اینستاگرام" باعث می شود که شرکت ها فالوورهای واقعی فوری را با قیمت بسیار پایین تبلیغ کنند. در حال حاضر ، می توانید 1000 دنبال کننده اینستاگرام مستقر در انگلستان با قیمت 9.99 پوند (تقریباً 13 دلار آمریکا) که ادعا می شود "100 gen واقعی" هستند خریداری کنید.

 

آیا خرید فالوورهای جعلی غیرقانونی است؟


خرید فالوورهای اینستاگرام چند سال پیش به قدری محبوب شد که شایعه ای مبنی بر غیرقانونی شدن این عمل منتشر شد. اگرچه غیرقانونی نیست ، اما شرایط و ضوابط هر بستر رسانه های اجتماعی را نقض می کند ، بنابراین در صورت بروز رفتار مشکوک می توانید نمایه خود را حذف کنید.

 

دنبال کنندگان جعلی به تجارت شما اهمیت نمی دهند


فالوورهای جعلی معمولاً حسابهای روباتی یا غیرفعال هستند ، بنابراین علاقه ای واقعی به تجارت شما ندارند. آنها همچنین به عنوان فالوورهای شبح یا پیروان زامبی شناخته می شوند. آنها به احتمال زیاد به پست های رسانه های اجتماعی شما نگاه نمی کنند ، چه برسد به اینکه از شما خرید کنند. مطمئناً ممکن است چند هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید ، اما اگر هیچ کس واقعاً محتوای شما را دوست نداشته باشد یا در مورد آن اظهار نظر نکند ، می تواند برای مشتریان و رقبا کاملاً آشکار باشد که شما آن را جعلی کرده اید. برای نماینده شما خوب نیست!

اگر فالوورهای اینستاگرام خریداری می کنید و مشتریان واقعی شما متوجه می شوند ، آیا می توانید انتظار داشته باشید که آنها به شما اعتماد کنند؟

فالوورهای جعلی فردا می توانند ناپدید شوند


اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر به خوبی از موضوع دنبال کنندگان جعلی آگاه هستند. در سال 2015 ، اینستاگرام پاکسازی کرد و بسیاری از افراد مشهور و وبلاگ نویسان هزاران دنبال کننده خود را یک شبه از دست دادند ، زیرا حساب های جعلی و غیرفعال حذف شدند.

 

جاستین بیبر ، لیدی گاگا و مارک هایی مانند American Apparel همه قربانی این امر شده اند - فقط به ذکر چند مورد. شرم آور!

ربات ها یا اتوماسیون چیست؟

 


رباتها به عملی اشاره می کنند که به یک ابزار خودکار اجازه می دهد از طرف شما لایک و نظر دهد. این نیز گاهی اوقات به عنوان "خودکار اینستاگرام" شناخته می شود.

از ابزارها می توان برای گذاشتن نظرات جعلی در حساب های اینستاگرام افراد و دوست داشتن تصاویر دیگر کاربران استفاده کرد. اگر مشاهده کرده اید که ایموجی ها بر روی "گرم" شما ارسال می شوند یا نظراتی مانند "خوب" یا "خوراک عالی" را تشخیص می دهند ، احتمالاً توسط یک ربات هدف قرار گرفته اید.

گفته می شود که استفاده از این ربات ها روی حساب شما تأثیر منفی می گذارد ، زیرا شبکه های اجتماعی قادر خواهند بود شما را در حال انجام این کار ببینند و شما را مجازات کنند. با این حال ، اخیراً اینستاگرام چنین چیزی را رد کرده است (به Shadowbanning همیشه مزخرف باشید*t).

 

ما فکر می کنیم تعامل واقعی بسیار بهتر است ایجاد شود زیرا…. (به نکته بعدی مراجعه کنید)

ربات ها متن نمی گیرند!


از آنجا که ربات های اینستاگرام نمی توانند نشانه های اجتماعی را بخوانند یا زمینه را درک کنند ، اغلب نظرات نامناسب ارسال می کنند. این می تواند یک مشکل جدی برای نام تجاری شما باشد. تصور کنید اگر حساب کاربری اینستاگرام شما در یک پست در مورد مرگ گربه "عالی کار می کند" ارسال کرد - خوب!

ما پیامی را از یک ربات دریافت می کنیم که می گوید "برای دوشنبه بد نیست" در اینستاگرام خود - حتی در روزهای دیگر هفته. باحال نبود.

 

منبع

خرید فالوور فیک اینستاگرام 0 تا 100

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

نحوه خرید فالوور فیک اینستاگرام

اکثریت قریب به اتفاق دنبال کنندگان قابل خرید یا ربات هستند یا حساب های غیرفعال. در اینجا نحوه کار می کند:

 

فروشندگان فالوور جعلی

خرید فالوورهای جعلی در اینستاگرام اکنون بسیار سخت تر از چند سال پیش است. چرا؟ اینستاگرام حساب هایی را که شرایط خدمات آنها را نقض می کند ، سرکوب می کند. آنچه قبلاً نسبتاً عادی بود ، اکنون یک معما است. برای خرید فالوور اینستاگرام این روزها ، باید شخصی را بشناسید که بتواند شما را با فروشنده ای که در واقع ربات ها را ارائه می دهد - منظورم فالوئرها - است که آنها می گویند (همچنین شما می خواهید شخصی را انتخاب کنید شما به اطلاعات کارت اعتباری خود اعتماد دارید).

 

اما وقتی هزینه پیروان خود را پرداخت کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ با فرض قانونی بودن فروشنده (تا آنجا که ممکن است برای این نوع خدمات مشروع باشد) ، از چند دقیقه تا چند روز منتظر بمانید تا پیروان شما وارد شوند. فروشندگان به مرور زمان دنبال کنندگان شما را رول می کنند تا هشدار ندهند. اینستاگرام که اتفاق جالبی در حال رخ دادن است. وقتی پیروان خودکار جدید خود را پیدا کردید ، انتظار زیادی نداشته باشید. این دنبال کنندگان برای معیارهای مشارکت شما کار چندانی نخواهند کرد.

 

وقتی فالوئرهای اینستاگرام را خریداری می کنید ، تنها برای یک عدد هزینه می کنید. نامزدی تضمین نشده و یا حتی محتمل نیست.

 

وقتی فالوئرهای اینستاگرام را خریداری می کنید ، تنها برای یک عدد هزینه می کنید. نامزدی تضمین نشده و یا حتی محتمل نیست.

 

ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام همه جا هستند - احتمالاً امروز به تنهایی با چندین مورد از آنها روبرو شده اید. شرکت هایی هستند که روند ایجاد ربات ها را به خوبی خودکار کرده اند و می توانند این ربات ها را به عنوان دنبال کننده بفروشند. در برخی موارد ، ربات ها حتی ممکن است هویت یک شخص واقعی را با استفاده از تصاویر و نام های سرقت شده فرض کنند.

 

بسته به سرویس ، این حساب های ساختگی حتی ممکن است ارگانیک به نظر برسند و برای به اشتراک گذاشتن و دوست داشتن محتوا با اتوماسیون کار می کنند. برخی حتی می توانند برای تولید محتوا برنامه ریزی شوند. با این حال ، از آنجا که آنها افراد واقعی نیستند ، نسبت دنبال کننده به دنبال کننده از نظر ظاهری ارگانیک نخواهند داشت. در نتیجه تعامل آنها تأثیر چندانی نخواهد داشت.

 

بدون دنبال کنندگان واقعی برای درگیر شدن با محتوای شما ، پست های شما اساساً برای همه غیر از مخاطبان غیر معتبر شما پنهان است. به علاوه ، پیروان ربات شما در مورد نام تجاری شما در زندگی واقعی با دوستان یا خانواده صحبت نمی کنند ، زیرا خوب ... آنها در زندگی واقعی وجود ندارند (بدون هیچ گونه توهین ، ربات ها).

 

حسابهای غیر فعال

با این حال ، همه دنبال کنندگان جعلی ربات نیستند. برخی از شرکت ها هستند که فالوورهایی می فروشند که حساب های واقعی هستند.

 

در این شرایط ، حساب ها یا به این دلیل ایجاد می شوند که توسط کاربرانی مدیریت می شوند که تنها هدف آنها دنبال کردن در عوض است یا تنها به دلیل ارائه این سرویس. و در حالی که این دنبال کنندگان ممکن است تعامل اولیه را نشان دهند ، در نهایت وقتی حساب های آنها خاموش شود ، به معیارهای عملکرد حساب اینستاگرام شما آسیب می رساند.

 

از این گذشته ، اگر حساب آنها تنها به منظور انجام درخواستهای حمایتی ایجاد شده باشد ، شخص واقعی پشت حساب دلیل چندانی برای پرداختن به اخبار خبری ، تعامل با محتوا یا خرید کالاها و خدمات تبلیغ شده ندارد.

 

بدون این تعامل ، تعداد دنبال کنندگان شما با هیچ ارزشی که دنبال کنندگان ارگانیک به همراه خواهند داشت ، متورم می شود.

 

علاوه بر خرید مستقیم فالوئر ، همچنین می توانید خدمات پرداخت کنید تا براساس ترجیحات خود (مکان ، استفاده از هشتگ ، نوع حساب و جنسیت) از طریق حساب کاربری دیگر حساب ها را دنبال کنید. در حالت ایده آل ، آن حسابهای دنبال شده شما را دوباره دنبال می کنند.

 

با این گزینه ، پیروان شما به احتمال زیاد افراد واقعی هستند ، اما هنوز نامزدی بعید است. از آنجا که حتی نمی توانید تضمین کنید که این حساب ها شما را دنبال خواهند کرد ، این یک سرمایه گذاری خطرناک است. اکثر حساب ها شما را دنبال نخواهند کرد و حتی اگر این کار را انجام دهند ، احتمالاً دنبال کننده های طولانی مدت ، وفادار یا فعال نخواهند بود.

 

آیا باید فالوور اینستاگرام بخرید؟

خرید فالوور اینستاگرام ایده خوبی نیست. دنبال کنندگان خریداری شده احتمالاً ربات یا حساب های غیرفعال هستند ، بنابراین با پست های شما درگیر نمی شوند. این بدان معناست که پست های شما در کاوش صفحات یا در خبرهای مخاطبان واقعی شما نشان داده نمی شود. همچنین اندازه گیری معیارها را دشوار خواهد کرد.

 

شما نامزدی اولیه ای خواهید داشت که با گذشت زمان از بین می رود.

فالوورهای خریداری شده در اینستاگرام نیز هیچ ارزش درازمدتی به محتوای پروفایل شما نمی دهند. فالوورهایی که خریداری می کنید ممکن است به شما بازدید ، لایک و نظر بدهند تا بتوانند آنها را بعنوان دنبال کننده بدست آورند ، اما توجهی که اکنون به شما توجه می کنند بعداً مورد توجه قرار نخواهد گرفت - هنگامی که گزارش عملکرد اینستاگرام خود را گزارش می دهید.

 

و واقعاً چقدر 10000 فالوور که با شما تعامل ندارند مفید هستند؟ تعامل کلیدی است که چگونه الگوریتم اینستاگرام پست ها را برای کاربران نمایش می دهد. بدون لایک یا نظر ، پست شما احتمالاً در اخبار خبری مخاطبان شما نشان داده نمی شود و همچنین در هیچ کاوش کاوش نشان داده نمی شود.

برای خرید فالوور فیک کلیک کنید

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چگونه فالوور جذب کنیم 

 

ایجاد کننده محتوا تعیین کنید.


همانطور که باید یک (شاید دو) نفر دیگر حساب های رسانه های اجتماعی شما را مدیریت کنند ، فقط باید یک یا دو نفر حساب Instagram شما را مدیریت کنند.

 

در صورت امکان ، شخصی را با تجربه در پلتفرم انتخاب کنید که آن را "بدست می آورد" - و مطمئن باشید که او از همه ویژگی های جدیدی که اینستاگرام ارائه می دهد به روز می شود.

 

اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید ، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مردم می خواهند در آنچه پست شده است نظر بدهند. در آن زمان است که یک درخواست سازمان یافته یا سند راهنما در دست است.

 

این سند باید به مردم اطلاع دهد که چگونه در حساب اینستاگرام خود پست ارسال کنند ، چه زمانی ، ارزش پست و چرا.

 

3. عکاسی و ویرایش بهترین شیوه ها را دنبال کنید.


در اینستاگرام ، کیفیت پست اهمیت دارد. زیاد. دنبال کنندگان اینستاگرام شما ممکن است چند توییت بد را ببخشند ، اما یک عکس بد در اینستاگرام یک نه بزرگ است.

خوشبختانه ، برای داشتن یک پوستر خوب در اینستاگرام ، نیازی به گذراندن دوره عکاسی ندارید - و همچنین لازم نیست هفته ها قبل از شروع تمرین کنید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا شوید.

بهترین شیوه های عکاسی
از آنجا که اینستاگرام یک برنامه تلفن همراه است ، احتمالاً برخی از مطالبی که در اینستاگرام ارسال می کنید در دستگاه تلفن همراه شما گرفته می شود. که انتظار می رود.

اگر بودجه شما اجازه می دهد ، سرمایه گذاری در عکاسی حرفه ای برای عکس های اینستاگرام خود را در نظر بگیرید ، زیرا این باعث افزایش مشخصات شما می شود. در غیر این صورت ، یک تلفن هوشمند و چند برنامه ویرایش کار می کنند.


در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

 

فضای منفی را در آغوش بگیرید
دیدگاه های جالبی پیدا کنید.
به دنبال تقارن باشید.
جزئیات کوچک را ضبط کنید.
دنبال کنندگان خود را بخندانید.
قبل از ارسال عکس ها را ویرایش کنید.
اینستاگرام برخی از قابلیت های اصلی ویرایش را دارد ، اما اغلب اوقات ، آنها برای جلوه های بصری واقعا عالی نیستند.

اکثر عکس های شما باید حداقل یک یا دو برنامه ویرایش عکس را در تلفن همراه خود قبل از بازکردن آنها در اینستاگرام داشته باشند.

علاوه بر این ، ایجاد یک موضوع منسجم اینستاگرام در سراسر فید خود را در نظر بگیرید ، بنابراین هرکسی که برای اولین بار از حساب شما بازدید می کند می تواند از نام تجاری شما مطلع شود.

بیرد با نمونه ای از تم منسجم اینستاگرام مشورت می کند

منبع تصویر

 

4- برنامه ارسال منظم را تنظیم کنید.


هنگامی که نمایه خود را ایجاد و بهینه سازی کردید ، از شخصی بخواهید که آن را مدیریت کند و دارایی های خلاقانه خود را آماده کنید ، زمان شروع به ارسال است.

ایده خوبی است که قبل از شروع به جذب افراد و کار کردن در این لیست ، تعداد زیادی پست عالی - شاید 15 یا بیشتر - داشته باشید. به این ترتیب ، هنگامی که افراد از نمایه شما دیدن می کنند ، یک صفحه کامل از عکس ها را مشاهده می کنند و می دانند که شما به طور مرتب محتوای عالی ارسال می کنید.

برای شروع ارسال در اینستاگرام ، ابتدا این قالب تقویم محتوای رسانه های اجتماعی را بارگیری کرده و پست های خود را برنامه ریزی کنید. بهتر است چند روز یا چند هفته قبل از تاریخ انتشار ، محتوای عقب افتاده ای ایجاد کنید.

این امر به شما اطمینان می دهد که همیشه در طول تعطیلات ، تعطیلات و حتی بلوک های خلاق محتوا داشته باشید.

هنگام برنامه ریزی برای ارسال پست خود ، شخصیت مورد نظر خود را در نظر داشته باشید ، زیرا این می تواند زمان و فرکانس ارسال شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد - به ویژه اگر مخاطبی را در یک منطقه زمانی متفاوت هدف قرار دهید. (اگر الگوی شخصی ندارید ، این الگوی رایگان را برای ایجاد شخصیت خریدار بارگیری کنید.)

بهینه سازی برنامه خود برای مخاطبان خاص شما ممکن است به زمان و آزمایش نیاز داشته باشد.

بهترین زمان برای ارسال در گرافیک اینستاگرام

این زمان ها و روزها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند. ممکن است متوجه شوید که کاربران مورد نظر شما در زمان های مختلف بیشترین فعالیت را دارند و درگیر هستند.

 

5. به مشارکت کنندگان خارجی اجازه دهید محتوای شما را تنظیم کنند.


اگرچه بهتر است فقط یک یا دو نفر حساب شما را اداره کنند ، اما یک یا دو نفر نمی توانند یکجا همه جا عکس بگیرند. در مورد آن شب سوشی مفرح که مهندسان دیشب داشتند چطور؟ یا رویدادی که مدیر فروش شما در اوایل این هفته صحبت کرد؟

 

طیف وسیعی از محتوا وجود دارد که می خواهید در اینستاگرام ارسال کنید ، و بیشتر اوقات ، یک نفر نمی تواند همه آن ها را پیگیری کند.

یک راه حل؟ سیستمی ایجاد کنید که بتوانید عکس ها و محتوای اعضای تیم خود را انتخاب کنید.

 

چند راه برای انجام این کار وجود دارد. اولین گزینه این است که یک آدرس ایمیل خاص برای کارکنان ارسال کنید تا عکس ها ، فیلم های کوتاه ، الگوهای رفتاری ، موارد فوق العاده و غیره را برای آنها ارسال کنند.

 

افراد را تشویق کنید تا یک عنوان موضوعی توصیفی اضافه کنند تا بتوانید به راحتی محتوای ارسال شده را مرتب کنید. در حالی که به نظر نمی رسد این روش هموارترین روش برای انتخاب عکس باشد ، اما در واقع ساده ترین راه برای افرادی است که برای شما عکس ارسال می کنند - و هرچه راحت تر بتوانید محتوا را برای آنها ارسال کنید ، محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر تیم شما یک حساب Box یا Dropbox به اشتراک می گذارد ، می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که در آن افراد می توانند عکس ها و فیلم های خود را به طور خودکار رها کنند.

 

https://blog.hubspot.com/marketing/gain-instagram-followers

 

 

منابع 

خرید فالوور خارجی 100 درصد واقعی

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲ ق.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چرا باید فالوور خارجی بخرم؟

 

رسانه های اجتماعی می توانند مکانی رقابتی برای جلب توجه باشند. فرقی نمی کند که شما یک فرد تجاری ، تأثیرگذار یا فردی معمولی باشید ، همیشه هزاران نفر دیگر برای مخاطبان مشابه شما رقابت می کنند. این امر باعث می شود آگاهی از برند و موفقیت در بازاریابی اینستاگرام بدون هیچ گونه مشکلی دشوار شود. بنابراین اجازه دهید ما کار را برای شما به عهده بگیریم و روند کار را آسان تر کنیم. ما استراتژی رشد اینستاگرام شما را آسان می کنیم. در ViralRace ، می توانید لایک ها و بازدیدهای اینستاگرام را نیز خریداری کنید.

 

آیا آنها فالوورهای باکیفیتی هستند؟

 

بله ، شما فقط با ما بهترین ها را دریافت می کنید. تعداد زیادی از شرکت های دیگر با فروش فالوئرهایی که کیفیت پایینی ندارند و نرخ مشارکت پایین دارند و عملاً بی فایده هستند ، کنار می آیند. این چیزی است که ما را از سایر بسته ها متمایز می کند - ما دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام با کیفیت بالا را توسط افراد واقعی ارائه می دهیم. ما درک می کنیم که دلیل اصلی اینکه مردم دنبال کننده بیشتری دارند ، دریافت سطوح بالاتر تعامل واقعی و دنبال کنندگان فعال است. بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما ارائه می دهیم ، صرف نظر از اینکه کدام بسته اندازه را انتخاب می کنید. ما بهترین سایت برای مشاغل کوچک هستیم که به دنبال تسلط بر شبکه های اجتماعی هستند.

چقدر طول می کشد تا شروع شود؟

 

ما خدمات اینستاگرام خود را ساده کرده ایم تا بتوانید در اسرع وقت - حتی در صورت تحویل فوری - فالوورهای جدید و فالوورهای فعال دریافت کنید. ما نظرات زیادی از کاربران جدید دریافت کرده ایم که به تعداد افرادی که صفحه خبری خود یا صفحه اینستاگرام خود را دیده اند ، مباهات کرده اند. به جای این که شما را مجبور به پریدن از حلقه ها کنیم و وقت ارزشمند خود را برای اعتبارسنجی حساب های خود هدر دهید ، تنها چیزی که ما نیاز داریم اینستاگرام شما است نام کاربری و بسته ای که می خواهید دریافت کنید. در چند لحظه پس از خرید ، رشد فالوورهای ارگانیک بیشتری را نسبت به قبل مشاهده خواهید کرد و بیشتر در صفحه کاوش ظاهر می شوید.

آیا دنبال کننده های بیشتر به تجارت من کمک می کند؟

 

کاملا. این را در نظر بگیرید - اگر شما یک کاربر معمولی اینستاگرام بودید که پروفایل های دیگر را بررسی می کرد ، احتمالاً چه کسانی را دنبال می کردید: یک حساب با 10 دنبال کننده یا یک حساب با 1000 دنبال کننده؟ این همان چیزی است که بسیاری از آن به عنوان "اثبات اجتماعی" یاد می کنند. تعداد فالوئرهای بیشتر به آنها ثابت می کند که شما محتوای با کیفیتی را عرضه می کنید که ارزش پیگیری دارد. معمولاً افراد در شبکه های اجتماعی بیشتر به جمع مثبت می پیوندند تا از آن دور می شوند ، به خصوص اگر این پروفایل فالوورهای زیادی داشته باشد.

آیا این کار حساب من را ممنوع می کند؟

 

قطعا نه! با ViralRace می توانید مطمئن باشید که حساب شما تحت مراقبت ما امن خواهد بود. این چیزی نیست که بسیاری از رقبای دیگر ما بتوانند به آن قول دهند ، زیرا بسیاری از آنها از شیوه های مبهم استفاده می کنند که شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می کند. ما با استفاده از اقدامات حفاظتی که با الگوریتم اینستاگرام کار می کنند و نه در برابر آن ، از این گونه مشکلات جلوگیری می کنیم. مطمئن باشید که استراتژی بازاریابی ما برای نمایه اینستاگرام و حساب تجاری شما کاملاً ایمن است. نظرات مشتریان ما شگفت انگیز است و برخی از بزرگترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام از ما برای تقویت دنبال کنندگان و پست های اینستاگرام خود استفاده می کنند.

 

چرا ViralRace؟

 

ViralRace متشکل از تیمی از متخصصان در زمینه رشد رسانه های اجتماعی است. ما بیش از یک دهه تخصص با هم داریم و از زمان معرفی اینستاگرام در سال 2010 به پرونده های آن رسیدگی می کنیم. با میلیون ها مشتری راضی از آن زمان ، ما همچنان مانند همیشه قوی هستیم. تعداد دنبال کنندگان شما می تواند به میزان موفقیت کسب و کار شما مرتبط باشد. داده های ما نشان می دهد که روش های ما حتی از تبلیغات اینستاگرام نیز م effectiveثرتر است! اگر این امر به اندازه کافی قانع کننده نیست ، کافی است به بررسی های ما در زیر نگاه کنید.

 

برای  خرید فالوور  خارجی کلیک کنید.

خرید کامنت خارجی

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۶ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چرا باید کامنت بخرم؟

رسانه های اجتماعی می توانند مکانی رقابتی برای جلب توجه باشند. چه شما یک کسب و کار ، چه فرد تأثیرگذار و چه فردی معمولی باشید خرید کامنت اینستاگرام ، همیشه هزاران نفر دیگر برای مخاطب مشابه شما رقابت می کنند. این امر کسب آگاهی از نام تجاری و موفقیت در اینستاگرام را بدون هیچ گونه مشکلی دشوار می کند. بنابراین اجازه دهید ما کار را برای شما به عهده بگیریم و روند کار را آسان تر کنیم.

 

آیا آنها نظرات باکیفیتی دارند؟

بله ، شما فقط با ما بهترین ها را دریافت می کنید. تعداد زیادی از شرکت های دیگر با فروش نظراتی که کیفیت پایینی دارند و عملاً بی فایده هستند ، کنار می آیند. این چیزی است که ما را از بقیه بسته متمایز می کند. ما درک می کنیم که دلیل اصلی مردم برای نظرات بیشتر این است که سطوح بالاتری از مشارکت واقعی را بدست آورند. بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما ارائه می دهیم ، صرف نظر از اینکه کدام بسته اندازه را انتخاب می کنید.

 

چقدر طول می کشد تا شروع شود؟

ما این روند را ساده کرده ایم تا در اسرع وقت نظرات جدیدی دریافت کنید. به جای این که شما را مجبور به پریدن از روی حلقه ها و هدر دادن وقت گرانبهای خود برای اعتبارسنجی حساب های خود کنید ، تنها چیزی که ما نیاز داریم نام کاربری اینستاگرام شما و بسته ای است که می خواهید دریافت کنید. در چند لحظه پس از خرید ، رشد نظرات ارگانیک بیشتری را نسبت به قبل مشاهده خواهید کرد.

 

آیا داشتن نظرات بیشتر به تجارت من کمک می کند؟

کاملا. این را در نظر بگیرید - اگر شما یک کاربر عادی اینستاگرام بودید که پروفایل های دیگر را بررسی می کرد ، احتمالاً از چه کسانی پیروی می کردید: یک حساب با 10 نظر یا یک حساب با 1000 نظر؟ این همان چیزی است که بسیاری از آن به عنوان "اثبات اجتماعی" یاد می کنند. تعداد نظرات بیشتر به آنها ثابت می کند که شما محتوای با کیفیتی را ارائه می دهید که ارزش پیگیری دارد. مردم معمولاً بیشتر به جمع مثبت می پیوندند تا از آن دور می شوند.

 

آیا این کار حساب من را ممنوع می کند؟

قطعا نه! با PopularUp می توانید مطمئن باشید که حساب شما تحت مراقبت ما امن خواهد بود. این چیزی نیست که بسیاری از رقبای دیگر ما بتوانند به آن قول دهند ، زیرا بسیاری از آنها از شیوه های مبهم استفاده می کنند که شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می کند. ما با استفاده از اقدامات حفاظتی که با الگوریتم اینستاگرام کار می کنند و نه در برابر آن ، از این گونه مشکلات جلوگیری می کنیم.

 

چرا PopularUp؟

PopularUp متشکل از تیمی از متخصصان در زمینه رشد رسانه های اجتماعی است. ما بیش از یک دهه تخصص با هم داریم و از زمان معرفی اینستاگرام در سال 2010 به پرونده های آن رسیدگی می کنیم. با میلیون ها مشتری راضی از آن زمان ، ما همچنان مانند همیشه قوی هستیم. داده های ما نشان می دهد که روش های ما حتی از تبلیغات اینستاگرام نیز م effectiveثرتر است! اگر این امر به اندازه کافی قانع کننده نیست ، کافی است به بررسی های ما در زیر نگاه کنید.

 

https://www.instafollowers.co/buy-instagram-comments

 

برای خرید کامنت خارجی اینستاگرام کلیک کنید.

خرید فالوور ایرانی واقعی

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۰ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چند بار دیده اید که شخصی شما را مجبور به خرید فالوور  ایرانی اینستاگرام کند؟ برای کسی که امیدوار است آن را به عنوان یک فرد تأثیرگذار معرفی کند ، باید وسوسه کننده باشد. یک راه آسان برای تقویت نفوذ اینستاگرام بدون نیاز به کار برای آن. اما مانند بیشتر چیزهای زندگی ، یک مشکل وجود دارد. فالوورهای خریداری شده در اینستاگرام همان دنبال کننده هایی نیستند که واقعاً از طریق کیفیت پست های خود به دست می آورید. در واقع ، خرید فالوورهای اینستاگرام می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد و در عین حال شهرت آنلاین شما را نیز از بین ببرد.

 

1. دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام مشارکت نکنید


دو نوع اصلی فالوور جعلی اینستاگرام وجود دارد. اولی پیروانی است که موافقت کرده است که در ازای ورود به لیست فالوور فیک ، مبلغ کمی پول دریافت کند. آنها اجازه می دهند کسی آنها را به عنوان پیرو به هزاران نفر از افرادی که نمی شناسند و علاقه ای به آنها ندارند اضافه کند. آنها با خوشحالی هر چه پول داشته باشند به جیب می زنند ، اما مطمئناً به حساب هایی که "دنبال می کنند" علاقه ای ندارند. آنها هرگز به پست های شما نگاه نمی کنند و به هیچ وجه با شما درگیر نمی شوند.

 

نوع دوم پیروان جعلی یک شخص واقعی نیست. "او" یک ربات است - فقط یک قطعه کد که به عنوان دنبال کننده اینستاگرام ظاهر می شود. از نظر تئوری ، برخی از ربات ها درگیر می شوند - آنها در برخی از پست های شما نظرات خودکار و اغلب بی معنی می دهند. اما اینها معنی ندارد. این پیروان قطعاً با هیچ فکری درگیر نیستند - ممکن است نوعی هوش مصنوعی باشند ، اما هیچگونه یادگیری عمیقی در آن دخیل نیست. بعید است برنامه ریزی شده باشند تا از محتوای شما درس بگیرند. و حتی اگر چنین بودند ، آیا منظور از مشارکت اجتماعی این است؟

 

اگر یک فالوور در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری درگیر نشود ، چه فایده ای دارد؟ تمام دلیلی که به این مراکز آنلاین شبکه های اجتماعی گفته می شود این است که آنها بستری برای اجتماعی بودن افراد هستند.

 

2. نامزدی شما ناسازگار است


انسانها موجوداتی نسبتاً قابل پیش بینی هستند. مهم نیست که چقدر مهم هستید ، پیروان واقعی شما به احتمال زیاد از الگوی مشارکت معمولی پیروی می کنند. مسلماً حسابهای بزرگتر نسبت به حسابهای کوچکتر مشارکت کمتری دریافت می کنند ، اما هنوز یک الگوی کلی وجود دارد:

 

نرخ تعامل شما دقیقاً با این اعداد مطابقت نخواهد داشت - آنها فقط میانگین هستند - اما باید در مجاورت کلی این درصدها باشد.

 

اگر فالوورهای جعلی دارید ، مشارکت شما با این میانگین ها تفاوت محسوسی خواهد داشت. دنبال کنندگان جعلی شما عموماً به هیچ وجه درگیر نمی شوند - و این میزان تعامل شما را پایین می آورد.

 

با این حال ، یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید ، نوع تعامل "نظر بی فایده" است. افرادی که فالوورهای جعلی می فروشند این مشکل تعامل را تشخیص داده اند و برخی از آنها در حال حاضر ربات هایی دارند که برای افزایش نرخ تعامل نظرات جعلی اما بی فایده ارسال می کنند. اگر می بینید که کسی فقط نظرات مربوط به "تصویر زیبا" می دهد ، می توانید با خیال راحت فرض کنید که او یک دنبال کننده جعلی اینستاگرام است.

3. خریداران دنبال کننده هرزنامه بیاورند


هرزنامه اینستاگرام


اگر فالوور خریداری می کنید ، به طور کلی باید آدرس ایمیل خود را در یک مرحله ارائه دهید. با این کار خود را در معرض مقادیر زیادی از هرزنامه ها قرار می دهید. در واقع بسیاری از افرادی که دنبال کننده می فروشند این کار را تنها با هدف دسترسی به آدرس ایمیل شما به دلایل هرزنامه انجام می دهند.

 

هنگامی که آنها را به عنوان یک پیرو پذیرفتید ، به آنها اجازه می دهید تا به سایر پیروان خود نیز دسترسی پیدا کنند. برخی از دنبال کنندگان شما هرزنامه ها را به عنوان دنبال کنندگان خود می پذیرند ، فقط به این دلیل که می بینند آنها دنبال کننده شما هستند. هنگامی که آنها آنچه را که برای آنها ارسال کرده اید کشف می کنند ، ممکن است متوجه شوید که فالوئرهای واقعی شما را پاک می کنند و در عین حال فالوورهای جعلی را حذف می کنند.

 

4- در نهایت با نظرات نامناسب و بی فایده روبرو می شوید

 

راه دیگری که افرادی که فالوورهای جعلی می فروشند می توانند میزان مشارکت خود را افزایش دهند ، اظهار نظرهای نامناسب یا نامربوط است. اینها بدتر از نظرات "تصویر زیبا" هستند ، اگرچه ارزش کمی دارند ، احتمالاً درست است. در این مورد ، "پیروان" شما کامنت هایی می گذارند که کاملاً بی ربط به محتوای پست شما هستند.

 

به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که یکی از طرفداران نظر خود را در مورد تصویر غروب زیبای شما در تبلیغ یک بازی اسباب بازی جنسی یا سیاستمدار در کشوری که هرگز به آن سفر نکرده اید ، گذاشته است.

 

اغلب این دنبال کنندگان به سادگی از پست های شما به عنوان یک رسانه تبلیغاتی رایگان استفاده می کنند. در حقیقت ، این برای هیچ کس ارزش ندارد. بعید است که محصول مورد نظر را بخرید ، و پیروان واقعی شما نیز نیستند. به سختی می توان تصور کرد که کسی یک محصول تبلیغاتی را خریداری کند که پست اینستاگرام کسی را ربوده باشد

 

در  مورد  فالوور  ایرانی بیشتر بدانید  

بهترین سایت فالوور

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

Smmkart که سالهاست فعالیت می کند ، 100٪ فالوورهای اصلی اینستاگرام را برای افزایش تعامل شما ارائه می دهد. وعده پیروان با کیفیت بالا و تحویل سریع ، وب سایت را به یکی از بهترین گزینه ها برای بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام تبدیل می کند. اگر بودجه مشکل است ، وب سایت همچنین برنامه های سفارشی را برای شما ارائه می دهد.

 

نیازی نیست رمز حساب خود را وارد کنید ، بنابراین Smmkart نیز ایمن و ایمن است.

 

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

 

 

با این حال ، ایجاد فالوور در اینستاگرام سخت تر از همیشه است و برای ایجاد یک دنبال کننده وفادار به زمان ، تلاش و فداکاری نیاز دارد. اگر زمان کافی ندارید یا می خواهید نتایج فوری دریافت کنید ، می توانید دنبال کننده اینستاگرام را نیز خریداری کنید.


اول از همه ، بیایید بفهمیم مزایای خرید فالوور اینستاگرام چیست:

 

1. تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش می دهد - تأثیر خرید فالوورهای اینستاگرام افزایش فوری تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد. همچنین ، اگر مبتدی هستید ، جلب توجه افراد دشوار است ، و این جایی است که خرید فالوور به شما کمک می کند. خرید فالوور به شما نیاز مورد نیاز را می دهد و چه چیزی بهتر از این است ، درست است؟

 

2. در تلاش و زمان خود صرفه جویی می کنید - افزایش فالوور در اینستاگرام یک کار مستمر و خسته کننده است و به صبر ، فداکاری ، زمان و استراتژی زیادی نیاز دارد. مطمئناً با تمام تلاش هایی که انجام می دهید رشد خواهید کرد ، اما زمان زیادی طول می کشد. اگر می خواهید نتایج فوری داشته باشید ، خرید فالوور تعداد مطلوبی از فالوورهای مورد نظر شما را به شما می دهد. شما بدون آنکه در برنامه ارسال خود و یا عنوان موردنظر برای تصویر شما متناسب باشید ، فوراً پیشرفت می کنید.


3. از بازاریابان و بازرگانان برای رشد حمایت می کند - مهمترین چیزی که یک بازاریاب ، مروج یا تأثیرگذار برای موفقیت در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود نیاز دارد پیروان هستند. اگر شما یک تاجر هستید یا می خواهید نام تجاری خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید ، بدون تعداد دنبال کنندگان مناسب ، چالش برانگیز خواهد بود. دلیل آشکار این است که شما حداقل دسترسی دارید و زمانی که دنبال کننده های کمتری دارید ، نمی توانید محصولات خود را به بازار عرضه کنید. بنابراین اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید ، سرمایه گذاری در خرید فالوور اینستاگرام یک انتخاب عالی است.

 

4. دسترسی وسیعی به شما دست می دهد - این یک واقعیت واضح است که یک حساب با 5000 دنبال کننده بیشتر از یک حساب با 300 دنبال کننده است. بنابراین هنگامی که فقط 300 دنبال کننده دارید و بسته مناسبی از دنبال کنندگان و لایک ها را از buylikesservices.com انتخاب می کنید ، تعداد فالوورها فوراً افزایش می یابد. دنبال کنندگان ما معتبر و فعال هستند. از این رو شما می توانید محصولات خود را در مقابل افرادی که واقعاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند به بازار عرضه کنید.

 


5. متعادل کردن خود را با رقابت-اگر شما در بازار یا یک شرکت بزرگ تازه کار هستید ، اما کمی شناخته شده هستید ، خرید فالوورها به شما کمک می کند تا رقابت سختی را برای رقبای خود رقم بزنید. همیشه به خاطر داشته باشید که این فالوورها به شما کمک می کند به سرعت در بستر رسانه های اجتماعی پیش بروید و همچنین از طریق افزایش تقاضا برای محصول یا خدمات خود درآمد کسب کنید.

 

6. این می تواند به شما کمک کند مشهور و برتر باشید - با خرید فالوور اینستاگرام می توانید به یکی از برترین ها برسید زیرا این امر باعث رشد شما می شود. وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام قوانین سختگیرانه ای وضع کرده اند که مهم نیست تعداد فالوورهای شما چقدر است. مهم این است که چقدر در پست های خود مشارکت دارید. اگر تعداد فالوئرهای شما عالی است اما هیچ علاقه ای به پست های خود ندارید و آنها را دوست ندارید یا در مورد آنها اظهار نظر نمی کنید ، هیچ مزیت یا تأثیری نخواهید داشت.

 

بیشتر بدانید 

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

احتمالاً داستان هایی از اینستاگرامرها برای نقد شدن تصاویری که هر روز از آنها گرفته و به اشتراک می گذارند را شنیده اید. شما حتی ممکن است به دنبال کنندگان بزرگ خود نگاه کرده باشید و فکر کرده باشید: "شاید من نیز بتوانم این کار را به صورت تمام وقت انجام دهم."

 

درست مانند وبلاگ نویسان ، کاربران یوتیوب و هرکسی که محتوایی را که تولید می کند مخاطب جمع کند ، اینستاگرامرها نیز به این نتیجه رسیده اند و بر آن تأثیر گذاشته اند - دو موردی که بسیاری از شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

 

با هم ، دسترسی و نفوذ این فرصت را برای سازندگان اینستاگرام فراهم می کند تا بتوانند چندین منبع درآمد بالقوه را بررسی کنند ، خواه بخواهند امپراتوری بسازند یا فقط پول نقد اضافی و چیزهای رایگان کسب کنند.

 

آموزش کسب درآمد از IG

 

برای کسب درآمد به چند دنبال کننده اینستاگرام نیاز دارید؟

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

دستمزد گرفتن در اینستاگرام و فراتر از آن

از پرسش های متداول اینستاگرام درآمد کسب کنید

برای کسب درآمد به چند دنبال کننده اینستاگرام نیاز دارید؟

اگر تا به حال از خود می پرسید که برای شروع درآمد واقعی به چند دنبال کننده نیاز دارید ، پاسخ کوتاه "آنقدرها که فکر می کنید نیست".

 

پاسخ طولانی مدت به عوامل مختلفی بستگی دارد:

 

در چه زمینه ای هستید و به چه سادگی می توانید آن را مستقیماً به یک دسته محصول مرتبط کنید (مد ، غذا ، زیبایی و تناسب اندام ، بر اساس هشتگ های برتر اینستاگرام ، طاقچه های محبوب هستند)

فالوورهای شما چقدر درگیر هستند (100 هزار فالوور جعلی به مقدار زیادی نخواهد رسید)

کدام کانال های درآمد را کاوش می کنید

به طور طبیعی ، هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، بهتر است. نکات ما را در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام بررسی کنید.

 

در حالی که اینستاگرامرهای برتر هزاران دلار برای هر پست کسب می کنند ، حتی آنهایی که تعداد دنبال کنندگان کوچک اما جذاب 1000 نفر هستند ، می توانند درآمدزایی خود را آغاز کنند.

 

نماد الگو

وبینار رایگان: نحوه افزایش و کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود

 

یک کارگاه آموزشی رایگان با نکات بازاریابی اینستاگرام آزمایش شده. بیاموزید که چگونه مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید و با یک فروشگاه آنلاین از آن درآمد کسب کنید.

 

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

بسته به مارک منحصر به فرد محتوای اینستاگرام ، مخاطبان هدف و میزان تعهد شما ، می توانید از اینستاگرام برای کسب درآمد به روشهای زیر استفاده کنید:

 

با مارک ها در پست های حمایت شده کار کنید

وابسته شوید

فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را باز کنید

یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنید

عکس های خود را به صورت آنلاین یا چیزهایی بفروشید

از محتوای خود درآمد کسب کنید

زیبایی اینجاست که تعقیب یک منبع درآمد لزوماً جریان دیگری را رد نمی کند.

 

بنابراین بیایید با رایج ترین رویکرد کسب درآمد از اینستاگرام شروع کنیم: همکاری با مارک ها به عنوان یک عامل تأثیرگذار.

 

با مارک ها بر روی محتوای حمایت شده کار کنید

اصطلاح "اینفلوئنسر اینستاگرام" این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اینفلوئنسر اساساً هرکسی است که با انجام و به اشتراک گذاری کارهای فوق العاده آنلاین برای خود شهرت آنلاین ایجاد کرده است. اینفلوئنسرها برای مخاطبان خود طعم گیران ، متقاضیان روند و کارشناسان معتمد هستند که نظرات آنها در مورد موضوعات خاصی مورد احترام است.

 

بسیاری از مارک ها نمی توانند با آن رقابت کنند ، بنابراین آنها با تأثیرگذار بر محتوای حمایت شده مانند پست ها و استوری ها که به اطلاع رسانی محصولات خود کمک می کند ، همکاری می کنند

 

 

اما فقط تعداد دنبال کنندگان و دسترسی حساب اینستاگرام شما نیست که مارک ها می خواهند-این اعتماد و مشارکت مخاطبان شما با محتوای با کیفیت بالا است.

 

تعادل درآمدهای شما به عنوان یک تأثیرگذار و یکپارچگی شما به عنوان یک خالق کار دشواری است ، اما اگر به درآمد بازاریابی اینستاگرام خود متکی نیستید ، همیشه این آزادی را دارید که در مورد مارک هایی که با آنها کار می کنید انتخابی باشید. از آنجا که مارک ها در مورد Instagrammers هایی که با آنها کار می کنند انتخابی هستند.

 

چگونه می توان تصمیم گرفت که به عنوان یک اینفلوئنسر چه چیزی را شارژ کند

به طور معمول این معاملات تأثیرگذار شامل ایجاد محتوا - تبلیغات اینستاگرام ، پست ، ویدئو یا استوری - می شود و گاهی اوقات شامل مجوز استفاده از نام تجاری در سایت یا تبلیغات خود نیز می شود.

 

اکثر این معاملات قابل مذاکره هستند و می توانند شامل یک پست یا کل کمپین در ازای دریافت هزینه ، یک محصول رایگان ، یک سرویس ، یک هدیه ، وعده در معرض دید قرار دادن یا ترکیبی از این موارد باشد.

 

هنگام مذاکره به این نکته توجه داشته باشید که شما فقط محتوا را ارائه نمی دهید بلکه به مخاطبان خود دسترسی دارید - که به طور بالقوه به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان دسترسی دارند - و حقوق استفاده.

 

به طور متوسط ​​اینفلوئنسر که بیش از 100000 دنبال کننده دارد به ازای هر پست تا 500 دلار هزینه دریافت می کند. فقط برای اینکه بتوانید تصور کنید که برخی از مارک ها مایل به پرداخت چه چیزی هستند و چگونه بر اساس کارت هایی که در دست دارید مذاکره کنید.

 

سرانجام ، به عنوان یک فرد تأثیرگذار مهم است که مخاطبان خود را نیز بشناسید.

 

مخاطب شما چگونه است و میزان مشارکت شما چقدر است (کل مشارکت تقسیم بر تعداد دنبال کنندگان شما)؟ اگر به یک حساب تجاری تغییر کرده اید ، می توانید برای پشتیبان گیری از این موارد در گزارش Instagram Analytics اعداد را جمع آوری کنید. این به شما کمک می کند تا زمان مذاکره فرا برسد.

 

برای راه اندازی کسب درآمد از اینستاگرام کلیک کنید

دانلود هایلایت اینستاگرام

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۴۳ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

ربات اینستاگرام چقدر مctiveثر هستند؟


اگرچه هنوز تعداد زیادی از شرکتهای اتوماسیون تعامل کارینا وجود دارد ، اما در تلاش برای کاهش گسترش آنها (زیرا آنها با شرایط و ضوابط پلتفرم مخالف هستند و به دلیل عدم اجرای صحیح آنها می توانند تجربه کاربری بدی ایجاد کنند - به عنوان مثال "رباتهای اسپم") ، Instagram ایجاد تغییراتی در پلتفرم که باعث می شود حساب معمولی نه تنها از این نرم افزار استفاده کند بلکه تعامل سریع با سایر حساب ها (حتی بدون نرم افزار اتوماسیون) را دشوار می کند.


همه این تلاشها (در زیر به تفصیل توضیح داده شده است) باعث شده است که رباتها به طور کلی در مقایسه با قبل از اینستاگرام در اواسط سال 2019 م effectiveثرتر از قبل م effectiveثر باشند.


بنابراین ، به طور متوسط ​​، باید انتظار داشته باشید که یافتن شرکت های نرم افزاری اتوماسیون ایمن و م effectiveثر و همچنین ایجاد سریع رشد سریعتر ، دشوارتر باشد.


انتظارات واقع بینانه در مورد آنچه ربات ها می توانند انجام دهند = کاربران ربات شادتر.


اینستاگرام برای مبارزه با ربات ها چه می کند؟
در اینجا اقداماتی که اینستاگرام برای مبارزه با ربات ها انجام داده است آورده شده است:


تعطیل کردن "بزرگترین" شرکتهای اتوماسیون: این یکی در واقع در سال 2017 شروع شد زمانی که اینستاگرام توقف و لغو فعالیت خود را به بزرگترین شرکت اتوماسیون در اینترنت در آن زمان ، Mass Planner ارسال کرد. از آن زمان ، اینستاگرام به طور مداوم بسته می شود (تهدید به شکایت می کند) هر کدام از شرکت های اتوماسیون که به طور گسترده توسط کاربران اینستاگرام استفاده می شود.


سفارشی سازی محدودیت های تعامل روزانه با توجه به زمان و سابقه هر حساب شخصی در پلت فرم: از آنجا که میزان تعامل ، دنباله و ترافیک ایجاد شده از تعامل با دیگران بستگی به تعداد کل حساب هایی دارد که می توانید در یک ساعت در روز با آنها ارتباط برقرار کنید ، اینستاگرام محدود کننده است اثربخشی فعالیت با اعمال محدودیت های تعامل کوچکتر و کمتر قابل پیش بینی در روز که با توجه به زمان و سابقه آن حساب در بستر متفاوت است. به عبارت دیگر ، اینستاگرام اکنون به طور متوسط ​​در هر ساعت تعاملات کمتری را مجاز می کند و نمی داند که محدودیت تعداد کل تعاملات در ساعت چقدر است ، بنابراین افرادی که خودکار می کنند در معرض نقض آن قرار دارند و شناسایی می شوند. به طور کلی ، هرچه حساب شما جوانتر باشد یا در گذشته با دیگران تعامل کمتری داشته باشید ، به احتمال زیاد آستانه تعامل شما کوچکتر و متغیرتر خواهد بود. اگر سعی می کنید بیش از حد مجاز خود تعامل داشته باشید ، اجازه ندارید تعامل چند ساعته را بر روی پلت فرم ادامه دهید. اگر همچنان به این محدودیت ها برسید ، ممکن است حساب شما تا 15 روز از انجام هر کاری مسدود شود (بیشتر در مورد این مورد در زیر).

 

7-13 دنباله در ساعت یا 100-150 دنباله در روز ، 300-400 لایک در روز (از حسابهای دنبال شده) ، 2-5 نظر در ساعت یا 20-30 نظر در روز ، حداکثر 10 DM در ساعت با ملاحظات دقیق ، محدودیت آستانه غیر معمول برای اکثر کاربران نیست. این داده ها توسط متخصصان اجتماعی از این مقاله جمع آوری شده است. همچنین حساب هایی که مرتباً از این آستانه ها عبور می کنند تحت سایه اینستاگرام هستند.


ارسال اعلان های فشاری کاربران در مورد استفاده از نرم افزار اتوماسیون آنها: راه دیگر اینستاگرام برای کاهش استفاده از ربات ، ارسال اعلان های فشار به کاربرانی است که از خدمات اتوماسیون استفاده می کنند (معمولاً به این دلیل که آنها به طور مداوم از آستانه های ساعتی خود فراتر می روند) نکته قبلی) این اعلان های فشار معمولاً به دو صورت انجام می شود: 1) آنها به کاربر اطلاع می دهند که پسندیدن های غیر معتبر/مواردی را که از طریق اتوماسیون ایجاد کرده اند حذف می کنند یا 2) به کاربر اطلاع می دهند که حساب آنها به خطر افتاده است. در هر دو مورد ، از آنها خواسته می شود مشخصات خود را تغییر دهند ، که به طور خودکار آنها را از نرم افزار جدا می کند (اینستاگرام نمی تواند خود شما را از نظر فنی جدا کند) و از استفاده بیشتر جلوگیری می کند. همچنین در هر دو مورد ، هیچ تأثیر منفی دائمی بر روی حساب شما وجود ندارد و می توانید از نرم افزار استفاده کنید ، اگرچه توصیه می کنم سرعت تعامل خود را با سرعت کمتری تغییر دهید. چندین بار برای من اتفاق افتاده است و وقتی به عقب برگشتم و تنظیمات تعامل خود را کند کردم ، هنوز هم می توانم تعاملات را خودکار کنم.

 

(حقیقت این است که احتمال به خطر انداختن اطلاعات شما از طریق یک برنامه اینستاگرام شخص ثالث ، مانند یک ربات ، همان است که در هر برنامه دیگری به خطر می افتد (آنها هر دو نوع مشاغلی هستند که بقای طولانی مدت آنها بستگی به حفظ آنها دارد) اطلاعات شما ایمن است). همچنین ، اینستاگرام هیچ اقدام دیگری به جز ارسال اعلان برای شما و حذف برخی موارد انجام نمی دهد)
مسدود کردن حساب های اینستاگرام از انجام هر کاری بر روی پلت فرم تا یک هفته: برای متخلفان مکرر و آشکار ، اینستاگرام به شما یک اعلان فشار ارسال می کند که به شما می گوید از سرویسی استفاده می کنید که به شما کمک می کند لایک و فالوور بگیرید و حساب شما مسدود شده است. از تعامل و ارسال بر روی پلت فرم برای یک دوره زمانی خاص (تا کنون ، طولانی ترین دوره شناخته شده یک هفته است). در این مورد ، معمولاً به این دلیل است که از یک سرویس اتوماسیون استفاده می کنید که ایمن نیست یا به این دلیل است که دوست داشتن خود را در sp انجام می دهید

 

ammy way (در مورد چگونگی خودکارسازی ربات با خیال راحت در زیر بخوانید). اگر این اتفاق برای شما رخ داد ، نگران نباشید ، تلاش برای تعامل را متوقف کنید و یا ارائه دهنده اتوماسیون خود را تغییر دهید یا تعاملات خود را با سرعت بسیار کمتری برنامه ریزی کنید. بلاک در زمان مشخص شده در اعلان (معمولاً یک هفته) از بین می رود و می توانید تعامل خود را ادامه دهید.

 

منابع 

تبدیل اینستاگرام به اکانت تجاری

شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۶ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

حساب های اینستاگرام به طور پیش فرض شخصی هستند بنابراین در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه حساب شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید و چرا باید این کار را انجام دهید. اگر قبلاً حساب اینستاگرام ندارید ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

داشتن یک حساب تجاری در اینستاگرام دارای مزایای زیادی است ، تبدیل اینستاگرام به پیج تجاری از جمله بینش ارزشمندی درباره مخاطبان ، محتوا و مشارکت شما و دکمه های اضافی که نمایه شما را گسترش می دهد. ما در مورد مزایای داشتن حساب تجاری در چند لحظه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ابتدا ، اجازه دهید به چند س commonال متداول در مورد داشتن حساب تجاری در اینستاگرام پاسخ دهیم:

 

هزینه حساب تجاری اینستاگرام چقدر است؟


هیچ چیزی!

تبدیل حساب شما به حساب تجاری هیچ هزینه ای ندارد و هیچ هزینه ای ندارد مگر اینکه تبلیغات را اجرا کنید.

 

مزایای حساب تجاری اینستاگرام چیست؟


اینستاگرام هنگام تغییر حساب کاربری ابزارهای زیادی در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد ، از جمله:

قابلیت اجرای تبلیغات و تبلیغ پست های شما


تجزیه و تحلیل/بینش درباره پست ها ، داستانها و مخاطبان شما


قابلیت افزودن CTA های تماس و ایمیل به نمایه شما
نشانی قابل کلیک در نمایه شما تا مشتریان بتوانند به راحتی مکان شما را پیدا کنند
حساب تجاری تلگرام اینستاگرام
همه این مزایا به شما امکان می دهد دسترسی خود را افزایش داده و مشخصات و محتوای خود را برای دنبال کنندگان خود بهینه کنید. خوب به نظر می رسد ، درست است؟

قبل از اینکه به نحوه تغییر نمایه خود به حساب تجاری بپردازیم ، بیایید بررسی کنیم که آیا قبلاً حساب تجاری دارید یا خیر.

چگونه می توانم بگویم که اینستاگرام من در حال حاضر یک حساب تجاری است؟
برای مشاهده اینکه آیا قبلاً یک حساب تجاری در اینستاگرام دارید ، وارد حساب خود شوید ، روی سه خط در گوشه سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید و سپس روی "تنظیمات" در بالا ضربه بزنید.

چگونه بررسی کنیم که آیا حساب تجاری اینستاگرام مرحله 1 است
چگونه بررسی کنیم که آیا حساب تجاری اینستاگرام مرحله 2 است


از آنجا روی "حساب" ضربه بزنید و آخرین گزینه را ببینید. اگر حساب تجاری دارید ، می گوید: "بازگشت به حساب شخصی". اگر حساب تجاری ندارید ، آخرین گزینه "تغییر به حساب حرفه ای" خواهد بود. اما نگران نباشید ، ما به شما نحوه تبدیل آن را به حساب تجاری نشان می دهیم!

تنظیمات حساب تجاری Instagram


در تنظیمات اینستاگرام به حساب حرفه ای بروید


نحوه تغییر اینستاگرام به حساب تجاری
قبل از انجام این کار ، باید بدانید که حساب شما عمومی خواهد بود. حساب شما نمی تواند هم یک حساب خصوصی و هم یک حساب تجاری باشد (و در واقع ، چرا می خواهید یک حساب تجاری خصوصی داشته باشید؟)

وقتی به یک حساب تجاری تغییر می دهید ، حساب شما دقیقاً یکسان خواهد بود ، اما به تجزیه و تحلیل و ابزارهایی که در حساب های شخصی موجود نیست دسترسی خواهید داشت.

برای تغییر حساب اینستاگرام خود به یک حساب تجاری ، مراحل را برای بررسی حساب خود دنبال کنید:

به حساب خود بروید و روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید
روی "تنظیمات" در بالا ضربه بزنید


"Account" و سپس "Switch to Professional Account" را انتخاب کنید


4 صفحه بعدی را که مزایای حساب حرفه ای را توضیح می دهد بکشید
سپس ، این فرصت را خواهید داشت که کسب و کار شما در چه دسته ای قرار گیرد. برای جستجوی دسته ای که مناسب کسب و کار شماست تایپ کنید


روی "انجام شد" کلیک کنید و سپس تأیید کنید که می خواهید به یک حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام بروید
در نهایت ، به صفحه ای منتقل می شوید که گزینه بین "Creator" و "Business" را در اختیار شما قرار می دهد. "تجارت" را انتخاب کنید. (حساب "Creator" مخصوص تأثیرگذاران و چهره های عمومی اینستاگرام است ، بنابراین تمام ابزارهای یک حساب تجاری را ارائه نمی دهد.)
نحوه انتخاب دسته بندی برای حساب تجاری اینستاگرام خود
نحوه تأیید دسته بندی برای حساب تجاری اینستاگرام خود

 


برای تغییر حساب کاربری Instagram ، Busines را انتخاب کنید
اطلاعات تماس خود را در حساب تجاری جدید Instagram خود مرور کنید
8. اکنون این شانس را خواهید داشت که اطلاعات تماس حساب خود را وارد کنید. این آدرس ایمیل به دکمه "ایمیل" در نمایه شما گره خورده است ، بنابراین مطمئن شوید که آن را به طور منظم بررسی می کنید!

می توانید شماره تلفن و آدرس خود را اضافه کنید. اگر نمی خواهید تماس بگیرید یا مکان فیزیکی ندارید که مشتریان یا مشتریان از آن دیدن کنند ، لازم نیست این اطلاعات را اضافه کنید. با این حال ، شما باید حداقل یک آدرس ایمیل اضافه کنید.

 

ادامه ی  مطالب