چگونه میتوانیم در اینستاگرام فالوور فیک بگیریم
آیا ایده خوبی است که برای کسب و کار خود لایک های جعلی و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی بخرید؟ ما 10 نکته کلیدی را که باید در مورد خرید فالوورهای جعلی بدانید ، بررسی می کنیم.
هنوز تأکید و اثبات اجتماعی زیادی بر تعداد فالوورهای رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. بر اساس این رقم می توان تصمیمات کلیدی را تغییر داد - از تصمیم گیری سرمایه گذاران در مورد حمایت از یک استارتاپ ، تا مارک هایی که انتخاب می کنند با کدام تأثیرگذارها کار کنند. داشتن تعداد زیادی از افراد می تواند کسب و کار شما را مستحکم تر نشان دهد ، یا یک حساب شخصی به دنبال تأثیرگذار باشد.
اما تغییر در الگوریتم های خوراک خبری رسانه های اجتماعی به این معنی است که تعداد دنبال کنندگان زیاد دیگر به همه مشتریان خود نمی رسد. در حال حاضر تقریباً غیرممکن است که بتوانید با پست های خود به همه دنبال کنندگان خود دسترسی پیدا کنید - با این وجود تعداد دنبال کنندگان شما فالور بگیر اینستاگرام همچنان به عنوان معیار اصلی موفقیت برای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.
ما مأموریت داریم که تمرکز را به بینش های معنادارتر تغییر دهیم - مانند بازدید از نمایه ، کلیک ها و مشارکت واقعی. (به هر حال ، این یک پست وبلاگ برای یک روز دیگر است!)
بخش نگران کننده این است - خرید فالوورهای جعلی اینستاگرام و استفاده از ربات ها برای ایجاد تعامل جعلی در نمایه های رسانه های اجتماعی هنوز بسیار آسان است.
ارزششو داره؟ خطرات آن چیست؟ آیا شبکه های اجتماعی برای جلوگیری از این امر کاری انجام می دهند؟ ما دائماً در این مورد از ما س askedال می شوند ، بنابراین اجازه دهید 10 موردی را که باید درباره پیروان جعلی بدانید ، بررسی کنیم.
فالوورهای جعلی چقدر هزینه دارند؟
جستجوی سریع Google در مورد "خرید فالوور اینستاگرام" باعث می شود که شرکت ها فالوورهای واقعی فوری را با قیمت بسیار پایین تبلیغ کنند. در حال حاضر ، می توانید 1000 دنبال کننده اینستاگرام مستقر در انگلستان با قیمت 9.99 پوند (تقریباً 13 دلار آمریکا) که ادعا می شود "100 gen واقعی" هستند خریداری کنید.
آیا خرید فالوورهای جعلی غیرقانونی است؟
خرید فالوورهای اینستاگرام چند سال پیش به قدری محبوب شد که شایعه ای مبنی بر غیرقانونی شدن این عمل منتشر شد. اگرچه غیرقانونی نیست ، اما شرایط و ضوابط هر بستر رسانه های اجتماعی را نقض می کند ، بنابراین در صورت بروز رفتار مشکوک می توانید نمایه خود را حذف کنید.
دنبال کنندگان جعلی به تجارت شما اهمیت نمی دهند
فالوورهای جعلی معمولاً حسابهای روباتی یا غیرفعال هستند ، بنابراین علاقه ای واقعی به تجارت شما ندارند. آنها همچنین به عنوان فالوورهای شبح یا پیروان زامبی شناخته می شوند. آنها به احتمال زیاد به پست های رسانه های اجتماعی شما نگاه نمی کنند ، چه برسد به اینکه از شما خرید کنند. مطمئناً ممکن است چند هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید ، اما اگر هیچ کس واقعاً محتوای شما را دوست نداشته باشد یا در مورد آن اظهار نظر نکند ، می تواند برای مشتریان و رقبا کاملاً آشکار باشد که شما آن را جعلی کرده اید. برای نماینده شما خوب نیست!
اگر فالوورهای اینستاگرام خریداری می کنید و مشتریان واقعی شما متوجه می شوند ، آیا می توانید انتظار داشته باشید که آنها به شما اعتماد کنند؟
فالوورهای جعلی فردا می توانند ناپدید شوند
اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر به خوبی از موضوع دنبال کنندگان جعلی آگاه هستند. در سال 2015 ، اینستاگرام پاکسازی کرد و بسیاری از افراد مشهور و وبلاگ نویسان هزاران دنبال کننده خود را یک شبه از دست دادند ، زیرا حساب های جعلی و غیرفعال حذف شدند.
جاستین بیبر ، لیدی گاگا و مارک هایی مانند American Apparel همه قربانی این امر شده اند - فقط به ذکر چند مورد. شرم آور!
ربات ها یا اتوماسیون چیست؟
رباتها به عملی اشاره می کنند که به یک ابزار خودکار اجازه می دهد از طرف شما لایک و نظر دهد. این نیز گاهی اوقات به عنوان "خودکار اینستاگرام" شناخته می شود.
از ابزارها می توان برای گذاشتن نظرات جعلی در حساب های اینستاگرام افراد و دوست داشتن تصاویر دیگر کاربران استفاده کرد. اگر مشاهده کرده اید که ایموجی ها بر روی "گرم" شما ارسال می شوند یا نظراتی مانند "خوب" یا "خوراک عالی" را تشخیص می دهند ، احتمالاً توسط یک ربات هدف قرار گرفته اید.
گفته می شود که استفاده از این ربات ها روی حساب شما تأثیر منفی می گذارد ، زیرا شبکه های اجتماعی قادر خواهند بود شما را در حال انجام این کار ببینند و شما را مجازات کنند. با این حال ، اخیراً اینستاگرام چنین چیزی را رد کرده است (به Shadowbanning همیشه مزخرف باشید*t).
ما فکر می کنیم تعامل واقعی بسیار بهتر است ایجاد شود زیرا…. (به نکته بعدی مراجعه کنید)
ربات ها متن نمی گیرند!
از آنجا که ربات های اینستاگرام نمی توانند نشانه های اجتماعی را بخوانند یا زمینه را درک کنند ، اغلب نظرات نامناسب ارسال می کنند. این می تواند یک مشکل جدی برای نام تجاری شما باشد. تصور کنید اگر حساب کاربری اینستاگرام شما در یک پست در مورد مرگ گربه "عالی کار می کند" ارسال کرد - خوب!
ما پیامی را از یک ربات دریافت می کنیم که می گوید "برای دوشنبه بد نیست" در اینستاگرام خود - حتی در روزهای دیگر هفته. باحال نبود.
- ۰۰/۰۵/۳۱