خرید فالوور . خرید لایک

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چگونه فالوور جذب کنیم 

 

ایجاد کننده محتوا تعیین کنید.


همانطور که باید یک (شاید دو) نفر دیگر حساب های رسانه های اجتماعی شما را مدیریت کنند ، فقط باید یک یا دو نفر حساب Instagram شما را مدیریت کنند.

 

در صورت امکان ، شخصی را با تجربه در پلتفرم انتخاب کنید که آن را "بدست می آورد" - و مطمئن باشید که او از همه ویژگی های جدیدی که اینستاگرام ارائه می دهد به روز می شود.

 

اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید ، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مردم می خواهند در آنچه پست شده است نظر بدهند. در آن زمان است که یک درخواست سازمان یافته یا سند راهنما در دست است.

 

این سند باید به مردم اطلاع دهد که چگونه در حساب اینستاگرام خود پست ارسال کنند ، چه زمانی ، ارزش پست و چرا.

 

3. عکاسی و ویرایش بهترین شیوه ها را دنبال کنید.


در اینستاگرام ، کیفیت پست اهمیت دارد. زیاد. دنبال کنندگان اینستاگرام شما ممکن است چند توییت بد را ببخشند ، اما یک عکس بد در اینستاگرام یک نه بزرگ است.

خوشبختانه ، برای داشتن یک پوستر خوب در اینستاگرام ، نیازی به گذراندن دوره عکاسی ندارید - و همچنین لازم نیست هفته ها قبل از شروع تمرین کنید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا شوید.

بهترین شیوه های عکاسی
از آنجا که اینستاگرام یک برنامه تلفن همراه است ، احتمالاً برخی از مطالبی که در اینستاگرام ارسال می کنید در دستگاه تلفن همراه شما گرفته می شود. که انتظار می رود.

اگر بودجه شما اجازه می دهد ، سرمایه گذاری در عکاسی حرفه ای برای عکس های اینستاگرام خود را در نظر بگیرید ، زیرا این باعث افزایش مشخصات شما می شود. در غیر این صورت ، یک تلفن هوشمند و چند برنامه ویرایش کار می کنند.


در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

 

فضای منفی را در آغوش بگیرید
دیدگاه های جالبی پیدا کنید.
به دنبال تقارن باشید.
جزئیات کوچک را ضبط کنید.
دنبال کنندگان خود را بخندانید.
قبل از ارسال عکس ها را ویرایش کنید.
اینستاگرام برخی از قابلیت های اصلی ویرایش را دارد ، اما اغلب اوقات ، آنها برای جلوه های بصری واقعا عالی نیستند.

اکثر عکس های شما باید حداقل یک یا دو برنامه ویرایش عکس را در تلفن همراه خود قبل از بازکردن آنها در اینستاگرام داشته باشند.

علاوه بر این ، ایجاد یک موضوع منسجم اینستاگرام در سراسر فید خود را در نظر بگیرید ، بنابراین هرکسی که برای اولین بار از حساب شما بازدید می کند می تواند از نام تجاری شما مطلع شود.

بیرد با نمونه ای از تم منسجم اینستاگرام مشورت می کند

منبع تصویر

 

4- برنامه ارسال منظم را تنظیم کنید.


هنگامی که نمایه خود را ایجاد و بهینه سازی کردید ، از شخصی بخواهید که آن را مدیریت کند و دارایی های خلاقانه خود را آماده کنید ، زمان شروع به ارسال است.

ایده خوبی است که قبل از شروع به جذب افراد و کار کردن در این لیست ، تعداد زیادی پست عالی - شاید 15 یا بیشتر - داشته باشید. به این ترتیب ، هنگامی که افراد از نمایه شما دیدن می کنند ، یک صفحه کامل از عکس ها را مشاهده می کنند و می دانند که شما به طور مرتب محتوای عالی ارسال می کنید.

برای شروع ارسال در اینستاگرام ، ابتدا این قالب تقویم محتوای رسانه های اجتماعی را بارگیری کرده و پست های خود را برنامه ریزی کنید. بهتر است چند روز یا چند هفته قبل از تاریخ انتشار ، محتوای عقب افتاده ای ایجاد کنید.

این امر به شما اطمینان می دهد که همیشه در طول تعطیلات ، تعطیلات و حتی بلوک های خلاق محتوا داشته باشید.

هنگام برنامه ریزی برای ارسال پست خود ، شخصیت مورد نظر خود را در نظر داشته باشید ، زیرا این می تواند زمان و فرکانس ارسال شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد - به ویژه اگر مخاطبی را در یک منطقه زمانی متفاوت هدف قرار دهید. (اگر الگوی شخصی ندارید ، این الگوی رایگان را برای ایجاد شخصیت خریدار بارگیری کنید.)

بهینه سازی برنامه خود برای مخاطبان خاص شما ممکن است به زمان و آزمایش نیاز داشته باشد.

بهترین زمان برای ارسال در گرافیک اینستاگرام

این زمان ها و روزها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند. ممکن است متوجه شوید که کاربران مورد نظر شما در زمان های مختلف بیشترین فعالیت را دارند و درگیر هستند.

 

5. به مشارکت کنندگان خارجی اجازه دهید محتوای شما را تنظیم کنند.


اگرچه بهتر است فقط یک یا دو نفر حساب شما را اداره کنند ، اما یک یا دو نفر نمی توانند یکجا همه جا عکس بگیرند. در مورد آن شب سوشی مفرح که مهندسان دیشب داشتند چطور؟ یا رویدادی که مدیر فروش شما در اوایل این هفته صحبت کرد؟

 

طیف وسیعی از محتوا وجود دارد که می خواهید در اینستاگرام ارسال کنید ، و بیشتر اوقات ، یک نفر نمی تواند همه آن ها را پیگیری کند.

یک راه حل؟ سیستمی ایجاد کنید که بتوانید عکس ها و محتوای اعضای تیم خود را انتخاب کنید.

 

چند راه برای انجام این کار وجود دارد. اولین گزینه این است که یک آدرس ایمیل خاص برای کارکنان ارسال کنید تا عکس ها ، فیلم های کوتاه ، الگوهای رفتاری ، موارد فوق العاده و غیره را برای آنها ارسال کنند.

 

افراد را تشویق کنید تا یک عنوان موضوعی توصیفی اضافه کنند تا بتوانید به راحتی محتوای ارسال شده را مرتب کنید. در حالی که به نظر نمی رسد این روش هموارترین روش برای انتخاب عکس باشد ، اما در واقع ساده ترین راه برای افرادی است که برای شما عکس ارسال می کنند - و هرچه راحت تر بتوانید محتوا را برای آنها ارسال کنید ، محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر تیم شما یک حساب Box یا Dropbox به اشتراک می گذارد ، می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که در آن افراد می توانند عکس ها و فیلم های خود را به طور خودکار رها کنند.

 

https://blog.hubspot.com/marketing/gain-instagram-followers

 

 

منابع 

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی