بهترین روش برای افزایش بازدید اینستاگرام
از آنجایی که بازدید اینستاگرام همچنان بر تعامل افراد تاثیر می گذارد، جای تعجب نیست که کاربران بیشتر و بیشتری تمرکز خود را به استوری اینستاگرام تغییر دهند.
فقط به اعداد نگاهی بیاندازید:
طبق گزارش کارینا ، استوری اینستاگرام روزانه بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد که تقریباً دو برابر اسنپ چت است.
اما استوری اینستاگرام چیزی بیش از یک راه عالی برای ارتباط با فالوورهای شماست.
ارسال مداوم در استوری ها همچنین می تواند بر عملکرد پست های شما در الگوریتم اینستاگرام تأثیر بگذارد.
این الگوریتم تمام تعاملاتی را که در استوری های اینستاگرام خود دریافت می کنید در نظر می گیرد - به این معنی که هر چه کاربر بیشتر با استوری اینستاگرام شما تعامل داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که پست های شما در فید آنها نمایش داده شود.
در پست زیر ، ما 7 راهی را برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای پیش بردن الگوریتم اینستاگرام ، افزایش دسترسی خود و گذراندن زمان بیشتر بر روی صفحه نمایش مخاطبان ، پوشش می دهیم.
فهرست مطالب
چگونه الگوریتم اینستاگرام در سال 2018 تغییر کرد
در سال 2018، اینستاگرام فاش کرد که پستها به ترتیب زمانی بیشتری باز خواهند گشت. با این حال، این بدان معنا نیست که فید زمانی اولیه باز خواهد گشت. دور از آن.
این فقط به این معنی بود که پستها کمی زمانی بیشتر به نظر میرسند. اینستاگرام اساساً شمارهها را روی الگوریتم خود جابهجا کرد تا زمان ارسال پست مهمتر از قبل باشد.
به عبارت دیگر، فید هنوز الگوریتمی است، با این حال وزن عواملی که بر الگوریتم اینستاگرام تأثیر میگذارند کمی تغییر کرده است.
با توجه به این تغییرات و تغییراتی که پلتفرم به ایجاد آن ادامه داده است، کاربران اینستاگرام باید راههای جدیدی برای افزایش تعامل و دستیابی به مخاطبان خود بیابند. صف، استوری اینستاگرام.
چگونه از استوری های اینستاگرام برای پیشی گرفتن از الگوریتم استفاده کنیم
امسال، میتوانید انتظار داشته باشید که استوری اینستاگرام به تسلط خود بر اسنپ چت ادامه دهد و به بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما تبدیل شود.
در حقیقت ، استوری های اینستاگرام به سرعت به یکی از بهترین کانال ها برای افزایش تعامل ، افزایش آگاهی از برند ، افزایش ترافیک و حتی فروش تجارت الکترونیک تبدیل می شود!
در اینجا 7 ویژگی و ابزاری وجود دارد که می توانید در استوری اینستاگرام برای پیشی گرفتن از الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید:
1. از همه ویژگی های استوری اینستاگرام استفاده کنید
الگوریتم اینستاگرام از زمان صرف شده برای مشاهده محتوای شما به عنوان عاملی برای تعیین محبوبیت آن استفاده می کند.
بنابراین چگونه میتوانید فالوورهای خود را از مرور استوریهای اینستاگرام خود متوقف کنید؟
خبر خوب این است که به نظر میرسد اینستاگرام هر چند ماه (یا حتی هفتهها!) ویژگیهای جدیدی را برای استوری اینستاگرام ارائه میکند و به کاربران راههای سرگرمکننده جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود میدهد.
هنگام افزودن به استوری خود می توانید با کلیک بر روی نماد استیکر در گوشه سمت راست بالا به اکثر این ویژگی ها دسترسی داشته باشید. پس از کلیک بر روی نماد، تمام گزینه های ویژگی ظاهر می شوند:
ویژگی های استوری اینستاگرام
سعی کنید تا جایی که ممکن است گیف، استیکر، مکان و هشتگ اضافه کنید (البته بدون استفاده بیش از حد از آنها). با استفاده از همه این ویژگیها، شانس بیشتری در جذب مخاطبان خود خواهید داشت و به آنها دلیلی میدهید تا زمان بیشتری را برای مشاهده استوریهای اینستاگرام خود صرف کنند.
امسال، اینستاگرام حالت «تایپ» را نیز معرفی کرد، که روشی جدید برای کاربران برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهن خود با سبکهای متن و پسزمینه خلاقانه است.
برای جابجایی به حالت Type، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین خود را باز کنید و روی دکمه Type در پایین صفحه ضربه بزنید.
آن را در کنار «Live» به همراه سایر گزینههای دوربین خود در زیر دکمه ضبط خواهید یافت:
حالت تایپ
چه از حالت تایپ برای ارسال متن آهنگ مورد علاقه خود استفاده کنید، چه از دنبال کنندگان خود سؤالی بپرسید، یا فقط به مردم اطلاع دهید که چه چیزی در ذهن شماست، این ویژگی راهی عالی برای شخصیت بخشیدن به استوری های اینستاگرام شما و درگیر نگه داشتن مردم است!
2. تعامل مخاطب را تشویق کنید
الگوریتم اینستاگرام همچنین تعاملاتی را که در استوری های اینستاگرام خود دریافت می کنید، مانند پاسخ ها یا زمانی که شخصی استوری شما را برای کاربر دیگری ارسال می کند، در نظر می گیرد.
و هر چه کاربر بیشتر با استوری های اینستاگرام شما تعامل داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که پست های شما در فید آنها نمایش داده شود.
یک هک عالی برای پیشی گرفتن از الگوریتم، استفاده از فرصت های تعامل استوری اینستاگرام، از جمله ویژگی مفید نظرسنجی است. استیکرهای نظرسنجی تعاملی به شما امکان میدهد هنگام رأی دادن، سؤال بپرسید و نتایج را از طرفداران خود مشاهده کنید:
قابلیت نظرسنجی اینستاگرام
راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از استیکرهای نظرسنجی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید.
به عنوان مثال ، می توانید از نظرسنجی ها برای جمع آوری بازخورد درباره محصولات خود ، جمع آوری ایده ها یا سرگرمی دنبال کنندگان خود استفاده کنید.
تشویق این نوع تعاملات نه تنها به شما کمک می کند که ارتباط عمیق تری با مخاطبان خود برقرار کنید ، بلکه می تواند به رشد ارتباطات شما نیز کمک کند.
یکی از ترفندهایی که اینفلوئنسرها برای افزایش تعامل در حساب های خود استفاده می کنند این است که از دنبال کنندگان خود بخواهند که "پیوند مستقیم این محصول را برای من ارسال کنند!" این یک راه عالی برای هدایت افراد به صندوق ورودی شما، ایجاد روابط با فالوورهای خود و در نهایت افزایش شانس نمایش پست های شما در فید آنها است.
استوریهای اینستاگرامی که در بالای فید شما ظاهر میشوند، aff هستند
توسط الگوریتم اینستاگرام نیز اقتباس شده است!
به طور معمول، استوریهای اینستاگرام که نزدیکترین به ابتدای ردیف ظاهر میشوند مربوط به حسابهایی هستند که بیشتر با آنها ارتباط برقرار میکنید، چه از طریق پستهای کاربران یا استوریها!