راه های افزایش فروش در اینستاگرام
. از استوری های اینستاگرام برای گفتن یک استوری استفاده کنید
هیچ محدودیتی برای تعداد استوری های اینستاگرام که یک برند می تواند در یک روز پست کند وجود ندارد. این را به سود خود استفاده کن!
یک ایده این است که یک داستان طولانی را به قطعات کوچک تقسیم کنید. فروش در اینستاگرام برای مثال، اگر در حال تبلیغ یک فروش هستید، میتوانید تصاویری از اقلام فروش خود و قیمتهای آنها را هربار یک داستان ارسال کنید.
سپس آخرین داستان یک فراخوان برای اقدام خواهد داشت و به وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما بازمی گردد. از همین تاکتیک می توان برای راهنمای گام به گام نیز استفاده کرد.
فکر کنید: صفحات یک کتاب. کاری کنید که یک داستان به داستانی دیگر، و داستانی دیگر، و داستانی دیگر منجر شود—مخاطبان خود را قلاب کنید و سپس آنها را وادار به خرید کنید.
همچنین میتوانید از فیلترهای کارینا استفاده کنید تا مطمئن شوید همه استوریهای شما برای یک کمپین خاص از ظاهری منسجم پیروی میکنند.
البته، فراموش نکنید که پیوندها و هشتگها را اضافه کنید تا استوریهای خود را حتی برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار دهید.
4. برای جذب فالوورها و به دست آوردن بینش نظرسنجی ایجاد کنید
هر برندی می خواهد بداند بازار هدفش واقعاً چه می خواهد. و با ویژگی «نظرسنجی» استوری های اینستاگرام، سرنخ های ارزشمندی در مورد اینکه چه چیزی می فروشد و چه چیزی نمی فروشد، دریافت می کنید.
با ایجاد یک نظرسنجی از فالوورهای خود سوال بپرسید. گزینه های پاسخ خود را سفارشی کنید، فروش در تلگرام سپس آن را در استوری اینستاگرام پست کنید. به محض پایان نظرسنجی، می بینید که چند نفر A را به B، این را به آن انتخاب کردند.
این ویژگی نه تنها به شما این امکان را می دهد که با فالوورهای خود به شیوه ای سرگرم کننده ارتباط برقرار کنید، بلکه به شما این امکان را می دهد که قبل از راه اندازی یک محصول یا خدمات، تحقیقات ساده ای در مورد مصرف کنندگان انجام دهید.
- ۰۰/۰۹/۲۹