نحوه ی تولید محتوا در اینستاگرام 0 تا 100
چگونه بر اساس داده ها محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا ایجاد کنیم؟
آنالیز اینستاگرام
فهرست:
هشت راه برای ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام برای کسب و کار شما
1. آنچه را که در اینستاگرام پست کنید را تجزیه و تحلیل کنید
2. مشخص کنید چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید
فکر نهایی
ماریا گانتاماریا گانتا 03 ژوئن 2021
کارشناس بازاریابی آنلاین @ Socialinsider
اینستاگرام پویاترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای بازاریابان است و اگر میخواهید کسب و کار خود را با این پلتفرم توسعه دهید، ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب بیش از آنچه تصور میکنید مهم است.
پلتفرم در ماه های گذشته تغییر کرد و مدیران رسانه های اجتماعی باید خود را با روندهای جدید وفق دهند.
اما وقتی صحبت از استراتژی محتوای اینستاگرام می شود، توییتر ، فیسبوک ، یوتیوب آیا می دانید چه چیزی را منتشر کنید، چه زمانی و حتی چند وقت یکبار منتشر کنید؟
امروز، نحوه ایجاد محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا برای تبلیغ پیام های برند خود را به اشتراک می گذارم.
بیایید شیرجه بزنیم!
هشت راه برای ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام برای کسب و کار شما
آنچه را که در اینستاگرام پست کنید را تجزیه و تحلیل کنید
زمان ارسال در اینستاگرام را مشخص کنید
کشف کنید که از چه هشتگ هایی استفاده کنید
درک کنید که هشتگ های خود را در اینستاگرام کجا قرار دهید - کپشن یا نظر
تجزیه و تحلیل کنید که چه تعداد هشتگ باید در اینستاگرام استفاده کنید
طول کپشن اینستاگرام خود را ارزیابی کنید
رفتار و واکنش مخاطبان خود را بر اساس محتوای گذشته پیش بینی کنید
استراتژی محتوای رقبای خود را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید
1. آنچه را که در اینستاگرام پست کنید را تجزیه و تحلیل کنید
هنگامی که تقویم محتوای خود را ایجاد کردید، به بهترین عملکرد خود نگاه کنید و متوجه شوید که چه نوع پست هایی باعث ایجاد تعامل بهتر می شوند.
محتوای خود را بر اساس موارد زیر تجزیه و تحلیل کنید:
کلیک لینک بیو اینستاگرام
نوع محتوا
تعداد ذخیره ها و اشتراک گذاری ها
1. کلیک های لینک بیو اینستاگرام را آنالیز کنید
این یک معیار بسیار مهم است که باید دنبال شود.
اگر شخصی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کند، به این معنی است که پس از دیدن یکی از پست های شما، یک کلیک اضافی روی پروفایل شما انجام داده و از پروفایل شما بازدید کرده است.
اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی از نمایه شما بازدید می کند، می بیند که شما کی هستید، چه می کنید و چرا باید شما را دنبال کند.
اینستاگرام به شما امکان می دهد یک URL به بیو خود اضافه کنید.
شما می توانید اضافه کنید:
سایت شما،
وبلاگ،
پادکست،
هر وب سایت دیگری که می خواهید تبلیغ کنید.
برای اطلاع از تعداد کلیکهای وبسایت خود، به Insights -> Accounts Reached بروید.
کلیک های لینک بیو اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید
با تجزیه و تحلیل کلیک های وب سایت خود، متوجه خواهید شد که مخاطبان شما می خواهند چه محتوایی را از شما ببینند.
2. عملکرد محتوای اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید
در اینستاگرام، مطمئن شوید که یک استراتژی محتوا برای این پنج محله دارید:
خوراک
داستان ها
زنده
IGTV
قرقره ها
توصیه کارشناسان این است که از همه آنها استفاده کنید تا شانس شما برای دیده شدن توسط مخاطبان هدف افزایش یابد.
توصیه من این است: حتما تست کنید.
ابتدا از همه آنها استفاده کنید، سپس به معیارها نگاهی بیندازید و ببینید که 3 پست برتر شما کدام هستند. مخاطبان شما به شما خواهند گفت که چه نوع محتوایی را باید ادامه دهید.
2.1 فید اینستاگرام
اگر برای فید اینستاگرام خود محتوا تولید می کنید، از پست های چرخ فلک استفاده کنید.
طبق مطالعه چرخ فلک اینستاگرام Socialinsider، این نوع محتوا باعث افزایش تعامل شما می شود.
به یاد داشته باشید که به اولین عکسی که استفاده می کنید دقت کنید. اگر میخواهید بیشتر مطمئن شوید که مردم همه عکسهای موجود در چرخ فلک را خواهند دید، یک یادآوری کوتاه در توضیح اضافه کنید و به آنها بگویید «تند به چپ بکشند».
در اینجا ایده های محتوایی برای پست های فید اینستاگرام شما وجود دارد:
با تیم آشنا شوید - می توانید یک پست چرخ فلک اینستاگرام با همه اعضای تیم خود ایجاد کنید و آنها را به مخاطبان ارائه دهید.
بینش را به اشتراک بگذارید - چیزهایی که کشف کردید و می خواهید با انجمن اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
کدهای تبلیغاتی را به اشتراک بگذارید - می توانید یک کد تبلیغاتی ایجاد کنید و از دنبال کنندگان خود دعوت کنید تا با استفاده از آن چیزی بخرند.
ایده های پست فید اینستاگرام
2.2. استوری های اینستاگرام
قسمت سرگرم کننده این است که در استوری اینستاگرام می توانید از عکس، متن، ویدئو، بومرنگ، استیکر، نظرسنجی، هشتگ، گیف، موسیقی و غیره استفاده کنید.
سعی کنید در نحوه نمایش محصول یا خدمات خود خلاق باشید.
در اینجا ایده های محتوایی برای پست های استوری اینستاگرام شما آورده شده است:
اکشن پشت صحنه - می توانید نگاهی اجمالی به محصول جدید یا برخی از کارهای مشتری که در حال انجام آن هستید بیندازید، روز شما چگونه به نظر می رسد، چگونه برای یک وبینار یا جلسه زنده آماده می شوید.
نکات برجسته محصول/خدمت - بحث کنید که محصول شما چه مشکلاتی را برطرف می کند، چه چیزی محصول شما را متفاوت می کند و چگونه به این ایده رسیدید.
محتوای آموزشی ایجاد کنید - ویدیوهای کوتاه مانند وبینارها، ویدیوهای آموزشی ایجاد کنید.
ایده های استوری اینستاگرام
2.3. لایو اینستاگرام
با استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام، محتوای شما در استوری ها در بالای فیدهای کاربر به جایگاه اول می رسد و فالوورهای شما که اعلان ها را خاموش نکرده اند، پیامی دریافت می کنند که به آنها هشدار می دهد که در حال پخش زنده هستید.
همچنین، پس از پایان جلسه زنده خود، می توانید آن ویدیو را ذخیره کنید
o به یک IGTV.
در اینجا چند ایده برای محتوا برای لایو اینستاگرام شما آورده شده است:
عرضه محصول را اعلام کنید
توضیح دهید که مردم چگونه می توانند از محصول یا خدمات شما استفاده کنند
میزبان یک پرسش و پاسخ با مخاطبان خود باشید
با استفاده از ویژگی «افزودن دوست» با شخصی مصاحبه کنید
یه چیزی توضیح بده
2.4. IGTV
چه صنعت شما باشد و چه پلتفرم رسانه اجتماعی ترجیحی، محتوای ویدیویی باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد. IGTV یک راه عالی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطبان شما است.
در اینجا چند ایده برای محتوای IGTV شما وجود دارد:
2.5. قرقره ها
حلقههای اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان میدهد ویدیوهای ۱۵ ثانیهای را با فیلتر، متن و موسیقی در برنامه اینستاگرام ایجاد کنید.
آنها سرگرم کننده، منحصر به فرد و جذاب هستند.
برای تولید محتوا در اینستاگرام کلیک کنید
- ۰۰/۰۹/۰۷