خرید فالوور . خرید لایک

تنظیمات استوری کدامند

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ق.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

اشتباهات استوری اینستاگرام که باید از آنها اجتناب کنید
قبل از شروع، اجازه دهید یک قدم به عقب برگردیم و به برخی از اشتباهات استوری اینستاگرام که باید قبل از اشتراک‌گذاری اولین استوری IG خود اجتناب کنید، نگاهی بیاندازیم.

 

داستان های طولانی و زائد


برای استوری های اینستاگرام، شما به 15 ثانیه برای هر استوری محدود می باشید. اما… شما می توانید هر تعداد استوری که می خواهید پست کنید. نکته کلیدی این است که از کشیدن سوایپ دوری کنید! سوایپ دور یک فالوور است که تمام استوری شما را رد می‌کند و شما می‌خواهید با کوتاه و مختصر نگه داشتن داستان‌هایتان این را به حداقل برسانید.

درست مانند اسنپ چت، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید تماشای یک فیلم کوتاه در هنگام مشاهده یک داستان است. استوری ها به دلایلی به 15 ثانیه محدود می شوند، بنابراین هنگام ارسال مطالب خود این را در نظر بگیرید.

تبلیغات بیش از حد


درست مانند هر شکلی از رسانه های اجتماعی، از تبلیغ بیش از حد کسب و کار یا برند خود اجتناب کنید. اگر تا به حال گری واینرچوک را تماشا کرده باشید، می‌دانید که او همه چیز در مورد ضربه زدن، ضربه زدن، و قلاب راست است. این به طور کلی به این معنی است که قبل از ضربه زدن به دنبال کنندگان خود با تبلیغات یا فراخوانی برای انجام کاری برای شما، نوعی ارزش ارائه دهید.

متن بیش از حد


به خاطر داشته باشید... شما به 15 ثانیه برای هر استوری اینستاگرام محدود هستید... زمان کافی برای خواندن یک یا دو عنوان فرعی است، اما زمان کافی برای خواندن یک J.K. سه گانه رولینگ، پس کوتاهش کنید!

 

آخرین چیزی که هر کسی می خواهد ببیند دیواری از متن در جدول زمانی اجتماعی خود است، بنابراین یک بار دیگر در عبارت خود مختصر باشید و مطمئن شوید که محتوای شما جلب توجه می کند و نوعی ارزش و سرگرمی را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

هشتگ های بی ربط استوری اینستاگرام


یکی از ویژگی‌های منظم استوری‌های اینستاگرام، امکان استفاده از هشتگ‌هایی است که به کاربران در سراسر پلتفرم کمک می‌کند محتوای شما را کشف کنند. چیزی که می‌خواهید از آن اجتناب کنید، استفاده از هشتگ‌های زیاد است، زیرا در استوری شما بسیار اسپم به نظر می‌رسد، اما همچنین می‌خواهید از هشتگ‌های نامربوط خودداری کنید.

در جایی که منطقی است، چند هشتگ داستان اضافه کنید و مطمئن شوید که نوعی ارزش برای کشف ایجاد می کند. ما یک راهنمای کامل در مورد استفاده از هشتگ های اینستاگرام نوشته ایم و بسیاری از این اصول در استوری های اینستاگرام نیز اعمال می شود.

بهترین نمونه های استوری اینستاگرام از برندها
خوب، اکنون تاکتیک ها کافی است، وقت آن است که به شما الهام دهیم تا به آنجا بروید و استوری های عالی اینستاگرام بسازید. در اینجا چند برند وجود دارد که این کار را انجام داده اند.

1.
karinacss



karinacss همراه با عکس پروفایل عالی اینستاگرام خود، نمونه ای عالی از یک برند است که از استوری های اینستاگرام خود به عنوان راهی برای ایجاد تعامل بیشتر بین برند خود و مخاطبان
karinacss استفاده می کند. به عنوان مثال، شما یک مقاله جالب در حال تبلیغ دارید، یک فراخوان برای اقدام برای تعامل مستقیم با کاربر، و انگیزه ای برای دنبال کنندگان برای تعامل.

 

اگر به دنبال راهی برای ایجاد تعامل در اینستاگرام خود هستید، این راهنمای دقیق را در مورد اینکه چگونه می توانید به طور ارگانیک فالوورهای بیشتری به دست آورید را بررسی کنید.

 

نمونه استوری اینستاگرام از
karinacss 
2. زنان پوما


به نظر می رسد که اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر در بازاریابی رسانه های اجتماعی رایج است. زنان پوما از اینفلوئنسرها در استوری های IG خود برای پوشیدن محصولات خود استفاده می کنند و در ترکیب ویژگی نظرسنجی اینستاگرام کار بسیار خوبی انجام می دهند. اگرچه ممکن است آنها اطلاعات ارزشمندی از این نظرسنجی به دست نیاورند، اما همچنان با مخاطبان خود درگیر هستند و می توانند ببینند که دقیقا چه کسی درگیر است.

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی