اموزش تولید محتوا برای اینستاگرام
تولید محتوا اینستاگرام می تواند مشکل ساز باشد. ارائه مفاهیم و سپس یافتن تصاویر بصری مناسب برای خوراک شما آسان تر از انجام آن است. از آنجا که محتوای اینستاگرام شما نه تنها باید برای مخاطبان مورد نظر شما مناسب و جالب باشد - بلکه باید ظاهر خوبی نیز داشته باشد!
اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است و به طور کلی ، کمپین های بازاریابی موفق در رسانه های اجتماعی به شدت وابسته به تصاویر جذاب و جذاب است. بنابراین ، فشارها همچنان ادامه دارد!
منبع GIF
محتوا محرک اصلی حساب اینستاگرام شماست. اما تهیه محتوا نباید یک سردرد بزرگ باشد.
اگر زمان یا منابع لازم برای گرفتن عکس های خود در اینستاگرام را ندارید ، یا اگر مشاغل شما چیزی ملموس نمی فروشند ، مانند لباس یا محصولات زیبایی که در فید اینستاگرام زیبا به نظر می رسند ، نگران نباشید!
راه های زیادی برای ایجاد یک خوراک جذاب با زیبایی زیبا وجود دارد - حتی اگر شما چیزی به عنوان مثال ، ظروف ظروف زرق و برق دار می فروشید یا یک محصول کاملاً دیجیتالی را تبلیغ می کنید که تجسم آن غیر ممکن به نظر می رسد.
این مقاله دقیقاً نحوه بررسی تصاویر برای حساب اینستاگرام توییتر و یوتیوب شما ، جایی که می توانید آنها را بیابید و مواردی که هنگام استفاده از آنها برای تبلیغ نام تجاری خود باید در نظر بگیرید را پوشش می دهد. بنابراین ، بیایید شروع کنیم!
منبع GIF
1. محتوای اینستاگرام خود را با استفاده از الگوها ایجاد کنید
قبلاً اینطور بود که اگر می خواهید یک تصویر مارک دار را از ابتدا طراحی کنید ، باید یک طراح پیدا کنید (یا کاربر فتوشاپ باشید). خوشبختانه این روزها تعداد زیادی وب سایت عالی وجود دارد که الگوهای از پیش طراحی شده ای را ارائه می دهند که می توانید با حداقل تلاش ، نیازهای خود را تغییر دهید.
شاید می خواهید یک پست برای تبلیغ یک پیشنهاد ویژه ایجاد کنید؟ شاید برای اعلام زمان باز شدن جدید برای مشاغل خود به یک الگو نیاز دارید؟ یا شاید شما می خواهید یک دستور العمل را که در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته اید ، پیش ببرید؟
هر پیامی که می خواهید ارسال کنید ، می توانید آن را با یک قالب انجام دهید!
به این مثال از Venngage نگاه کنید - یک الگوی عالی برای وبلاگ نویسان غذا یا رستوران ها:
قالب های اینستاگرام
می توانید از این الگوی اینستاگرام برای ایجاد پست چشم نواز خود استفاده کنید.
این الگوی اینستاگرام را ایجاد کنید
اگر روی قالب Instagram کلیک کنید ، می توانید کپی را ویرایش کرده و رنگ و سبک فونت دیگری را انتخاب کنید. با این حال ، شما نیازی به انجام کارهای زیاد ندارید-در واقع ، هرچه تعداد الگوها را کمتر تغییر دهید ، بهتر است (این نکته ای است که الگوی از پیش طراحی شده است!).
هنگامی که قالب خود را نهایی کردید ، می توانید آن را بارگیری کرده و سپس آن را در اینستاگرام بارگذاری کنید ، همراه با یک عنوان جالب!
قالب های اینستاگرام
قالب اینستاگرام خود را با استفاده از بوم کشیدن و رها کردن Venngage ویرایش کنید.
2. تصاویر سهام با کیفیت بالا را پیدا کنید
تصاویر سهام در چند وقت اخیر کمی بد شده اند ، اما این بدان معنا نیست که نباید از آنها استفاده کنید!
برعکس ، آنها می توانند به شما در ایجاد یک خوراک متنوع هنگام استفاده از مخلوطی از تصاویر دیگر مانند الگوها کمک کنند. با این اوصاف ، همه تصاویر موجود آنچه را که لازم است برای قرار گرفتن در جایگاه اصلی در خوراک خود داشته باشند ندارند - برخی می توانند بسیار وحشتناک باشند!
برای یافتن عکس های با کیفیت بالا که در واقع "غلیظ" نیستند ، به Unsplash یا Stocksnap.io مراجعه کنید. آنها طیف وسیعی از تصاویر را به صورت رایگان ارائه می دهند ، و شما مطمئناً هر چیزی را که مناسب شما باشد ، مناسب خواهید یافت.
اگر کمی بودجه برای خرج کردن دارید ، Stocksy را امتحان کنید. همانطور که برای خدمات پولی انتظار دارید ، کیفیت تصاویر بالاتر است و تنوع بیشتر است.
فقط مطمئن شوید که اندازه تصویر مناسب را خریداری کرده اید (تعداد کمی از آنها با قیمت های مختلف موجود است) ، با در نظر گرفتن ابعاد توصیه شده برای پست اینستاگرام 1080p 1080p است.
محتوای اینستاگرام
© سهام دار
اگر می خواهید تصاویر موجودی را که استفاده می کنید منحصر به فرد کنید (با توجه به اینکه همه از یکسان استفاده می کنیم) می توانید آنها را با افزودن روکش متن ، فیلترها ، نمادها ، حاشیه ها ... هرچه دوست دارید سفارشی کنید.
ارائه دهندگان الگو مانند Venngage به شما امکان می دهد تصاویر موجود را بارگذاری کرده و مستقیماً با استفاده از عناصر ساخته شده در بالا ، در قالب "بوم خالی" ویرایش کنید.
محتوای اینستاگرام
3. مطالب اینستاگرام را از مارک های موجود در طاقچه خود ارسال کنید
آیا وقت ندارید محتوای اینستاگرام خود را ایجاد کنید؟ یا ایده های جدید محتوایی را طوفان مغزی کنید؟ خوب ، خبر خوب این است که نیازی نیست!
ممکن است اینگونه باشد که سایر حساب های اینستاگرام در حال حاضر در زمینه تولید محتواهایی که مخاطبان شما به آن علاقه دارند کار بزرگی انجام می دهند.
ارسال مجدد محتوای اینستاگرام از مارک های مشابه شما ، یا از هر حسابی که مربوط به مخاطبان شما و استراتژی اینستاگرام شما باشد ، هیچ مشکلی ندارد ، به شرطی که مجوز بخواهید و اعتبار مناسب را ارائه دهید.
برای ارسال مجدد محتوای اینستاگرام و انجام آن به صورت "قانونی" ، موارد زیر را باید انجام دهید:
برای کشف محتوای با کیفیت ، هشتگ ها و حساب ها را دنبال کنید
برای تهیه محتوا برای ارسال مجدد ، برخی از مارک هایی را که دارای حساب های الهام بخش در اینستاگرام هستند ، با مخاطبان مشابه شما ، و که رقیب مستقیم آنها نیستند ، مورد بحث قرار دهید. نوشتن برخی ایده ها در یک دفترچه یادداشت می تواند مفید باشد.
قالب نقشه ذهنی
ایجاد یک نقشه ذهنی می تواند به شما در طوفان فکری موثر کمک کند. سعی کنید از این الگوی نقشه ساده ذهن استفاده کنید.
این الگوی نقشه MIND را ایجاد کنید
حساب های اینستاگرام آنها را بررسی کنید و سپس لیستی از آن موارد را تهیه کنید
کلاه بهترین محتوا را برای اشتراک گذاری برای شما تولید می کند.
آنها را دنبال کنید تا از پست های اخیر آنها مطلع شوید و با ضربه زدن روی نماد نشانک در زیر هر پست یا ویدیوی اینستاگرام ، پستهای خاصی را که فکر می کنید ارزش اشتراک گذاری دارند ذخیره کنید.
شما حتی می توانید یک مجموعه جداگانه ایجاد کنید ، جایی که می توانید پست هایی را که می خواهید در آینده دوباره ارسال کنید در حساب شخصی خود ذخیره کنید.
همچنین می توانید لیستی از تمام هشتگ های اصلی مربوط به حساب خود ایجاد کنید و این هشتگ ها را جستجو کنید تا محتوای مرتبط با سایر کاربران را پیدا کنید. اگر می خواهید در مورد نحوه انجام این کار بیشتر بدانید ، این پست را در مورد نحوه یافتن هشتگ هایی که بیشترین دید و تعامل را برای شما به ارمغان می آورد ، بررسی کنید.
از دسامبر 2017 ، می توانید هشتگ ها را دنبال کنید تا پست های مرتبط محبوب در فید شما ظاهر شوند ، و کشف مطالب عالی برای ارسال مجدد را آسان تر می کند! فقط هشتگ را در اینستاگرام جستجو کنید و روی دکمه دنبال کردن کلیک کنید - آسان تر نمی شود!
محتوای اینستاگرام
برای تولید محتوا کلیک کنید
- ۰۰/۰۷/۱۶