خرید فالوور . خرید لایک

چگونه هشتگ بسازیم

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ق.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چرا از هشتگ استفاده کنیم؟


تعامل با پیروان خود را افزایش دهید


گنجاندن هشتگ در پست های شما به معنای شرکت در مکالمه ای است که در آن بستر رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد. و مهمتر از همه ، باعث می شود پست های شما در آن مکالمه قابل مشاهده باشد.

 

این می تواند به مشارکت بیشتر منجر شود و باعث افزایش مشارکت برند شما در رسانه های اجتماعی از طریق لایک ، اشتراک گذاری ، نظرات و دنبال کنندگان جدید شود.

 

آگاهی از برند را با هشتگ های مارک دار افزایش دهید


ایجاد یک هشتگ مارک دار می تواند روشی م effectiveثر برای ارتقاء تجارت و پیشبرد گفتگوها باشد.

 

پر بازدید ترین  هشتگ ها کدام اند

در طول فصل برنده شدن تیم در سال 2019 روشن شد. دارای جذابیت جهانی است و یکی از پرکاربردترین هشتگ های کانادایی ها در نیمه اول سال 2019 بود.


مثال دیگر Cheerios و کمپین # ساخت هشتگ آن است. این مسابقه پیروان را به خرید محصولات Cheerios ترغیب کرد و همچنین با انتشار عکس در رسانه های اجتماعی ، آگاهی از نام تجاری را افزایش داد.


حمایت خود را از مسائل اجتماعی نشان دهید
استفاده از هشتگ مرتبط با موضوعی فراتر از نام تجاری شما راهی برای بسیج پشت یک علت یا مسئله مهم است.

به عنوان مثال ، #EachforEqual و #IWD2020 در شبکه های اجتماعی از جمله LinkedIn ، در روز جهانی زن مورد استفاده قرار گرفت.

پست ریو تینتو در LinkedIn با استفاده از هشتگ #eachforequal

برندها همچنین می توانند یک هشتگ مارک دار ایجاد کنند که ارتباط آن را با یک موضوع اجتماعی نیز نشان می دهد.

به عنوان مثال ، شرکت مخابراتی کانادایی Bell از هشتگ مارکدار #BellLetsTalk برای ارتقای آگاهی از سلامت روان استفاده می کند.


زمینه را به یک پست در رسانه های اجتماعی اضافه کنید
در توییتر ، فضای زیادی برای نوشتن عنوان ندارید. شما به طور دقیق 280 نویسه دارید.

در اینستاگرام ، زیرنویس های طولانی همیشه م mostثرترین نیستند. مشابه فیس بوک ، Pinterest ، LinkedIn یا هر پلتفرم دیگر - گاهی کمتر بیشتر است.

استفاده از هشتگ می تواند راهی ساده برای ایجاد زمینه در مورد آنچه شما صحبت می کنید ، بدون استفاده از شخصیت های ارزشمند یا نوشتن زیرنویس های تکراری باشد.

به عنوان مثال ، ناسا پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 را در ماه ژوئیه 2019 جشن گرفت. استفاده از هشتگ #Apollo50th بخشی از کمپین دیجیتالی آن بود. در روز جهانی ایموجی ، که در ماه جولای نیز هست ، ناسا یکی از محبوب ترین توییت ها را ارسال کرد:


هشتگ ها این توییت خلاقانه را متصل می کنند ، و مشخص می کند که ناسا هم سالگرد را جشن می گیرد و هم در گفتگوی روز جهانی ایموجی شرکت می کند.

 

به مخاطبان هدف خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند


در Linkedin و Instagram ، کاربران می توانند هشتگ ها را مانند سایر کاربران دنبال کنند. استفاده از چند هشتگ محبوب می تواند راه دیگری برای کمک به کاربران جدید در یافتن نام تجاری شما باشد.

به عنوان مثال ، اگر از #travel در پست های اینستاگرام خود استفاده می کنی

د ،

کسی که آن هشتگ را دنبال می کند پست اخیر شما را در فید خود مشاهده می کند. ممکن است از این طریق چند دنبال کننده جدید به دست آورید.

صفحه را در کاوش اینستاگرام برچسب گذاری کنید. نتایج برای #سفر

 

افشای مشارکت های حمایتی شده


این بخش برای اینفلوئنسرها و برندهایی است که با اینفلوئنسرها کار می کنند.

 

هنگام کار با مارک ها ، اینفلوئنسرها باید به مخاطبان خود اطلاع دهند که بخشی از محتوا حمایت می شود. این قانون است - FTC (کمیسیون های تجارت فدرال) دستورالعمل های افشای تبلیغات مفصل را برای تأثیرگذاران آنلاین در سال 2019 منتشر کرد. عدم رعایت آن می تواند جریمه های سنگینی را هم برای تأثیرگذار و هم برای برند ایجاد کند.

 

این سایت

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی