خرید فالوور . خرید لایک

بهترین فالور بگیر اینستاگرام

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

چگونه می توان فالوور بیشتری در اینستاگرام بدست آورد


 29 ژوئیه 2021 | توسط مارینا بارایوا


بیاموزید که چگونه می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید و تجارت خود را در رسانه های اجتماعی ادامه دهید. با استفاده از این استراتژی ها ، می توانید اینستاگرام خود را به ابزاری برای ایجاد سرنخ و تبدیل تبدیل کنید. پست در ابتدا در نوامبر 2020 منتشر شد.

 

بهترین فالور بگیر

 


اگر با حساب اینستاگرام خود بنشینید و امیدوار باشید که به خودی خود فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهد (بدون این که در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام فکر کنید) ، مدت زیادی منتظر خواهید ماند.

با نگاهی به آمار ، حدود شش در ده بزرگسال آمریکایی که از اینستاگرام استفاده می کنند هر روز از آن استفاده می کنند. این پلتفرم دارای بالاترین سطح تعامل برای مارک ها است و 2 کارینا 7 درصد از کاربران با هر پست ارتباط برقرار می کنند. ممکن است به نظر برسد که شما فقط باید وارد شوید و عکس های زیبا از مارک ، برخی از گرافیک های نقل قول و یک یا دو حلقه را ارسال کنید. اما ایجاد یک دنبال کننده واقعاً جذاب که آماده خرید محصولات و خدمات شما باشد ، هنوز هم به تلاش نیاز دارد

نکات زیادی در اینترنت درباره نحوه ایجاد حساب اینستاگرام وجود دارد. با این حال ، بسیاری از آنها برای کار با حساب های بزرگتر طراحی شده اند و اگر فقط چند صد دنبال کننده داشته باشید خوب کار نمی کنند.

دریافت تعداد بیشتری فالوور در هر بستر رسانه های اجتماعی معمولاً سخت ترین عدد است زیرا مردم به سختی به حساب های کوچک توجه می کنند.

اکثر افرادی که شما را دنبال می کنند معمولاً دوستان شما هستند. اگر حساب شخصی شما باشد ، خوب است ، اما برای توسعه تجارت یا نام تجاری شخصی ، این کافی نیست.

شما می توانید دنبال کننده بخرید ، اما اینها فقط یک عدد هستند و با نحوه کار الگوریتم اینستاگرام بی فایده هستند. مشارکت واقعی (یعنی تعداد زیادی از افراد پست های شما را دوست دارند ، در مورد آنها نظر می دهند ، آنها را ذخیره می کنند ، آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند و نشانک گذاری می کنند تا بعداً دوباره نگاه کنند) بسیار مهمتر از معیار بیهودگی است (عددی که باعث می شود "خوب به نظر برسید" ”بدون اینکه واقعاً بر موفقیت شما در پلت فرم تأثیر بگذارد) مانند تعداد دنبال کنندگان شما.

اما اگر بتوانید تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید ، این بیهودگی نیست. این افراد بیشتر به حرفهای شما اهمیت می دهند = افرادی که با محتوای شما در ارتباط هستند = افرادی که محتوای شما را خواهند دید (دسترسی) = دنبال کنندگان بیشتر (رشد) = افراد بیشتری که می توانید آنها را به مشترک ایمیل تبدیل کنید یا حراجی. به خصوص هنگامی که تلاش های اینستاگرام خود را به CRM برای مشاغل کوچک متصل می کنید ، می تواند به یکی از قدرتمندترین منابع کشف و تولید منابع برای صاحبان مشاغل مستقل تبدیل شود.

به طور خلاصه ، تلاش برای افزایش تعداد فالوورهای درگیر (در مقایسه با تعداد کل فالوئرها به طور کلی) کاملاً منطقی است. و اگر به تازگی با یک تا دویست دنبال کننده کار خود را شروع کرده اید ، یادگیری نحوه به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام (که نامزد هستند!) یک هدف عالی برای تعیین است.

در این مقاله ، ما گام به گام به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید.

1. بیوگرافی خود را تکمیل کنید
هنگام ایجاد پروفایل خود می توانید از سه قسمت استفاده کنید:

نام کاربری شما
اسم شما
پیوند بیوگرافی شما
در حالی که نام کاربری و نام شما هر دو می توانند در نتایج جستجوی اینستاگرام ظاهر شوند ، این پیوند بیوگرافی شماست که می تواند با تبدیل موارد زیر به ترافیک وب سایت و در نهایت مشتریان جدید ، تأثیر واقعی برای کسب و کار شما ایجاد کند.

نام کاربری شما
اگر یک نام تجاری در اطراف نام خود ایجاد کرده اید ، نام کاربری شما باید نام شما باشد. اگر نام کسب و کار شما با نام شما متفاوت است ، پس نام کاربری شما باید نام کسب و کار شما باشد.

اسم شما
در قسمت Name ، کلمه کلیدی خود را وارد کنید: چیزی که به طور مختصر کسب و کار شما یا مخاطبان هدف شما را توصیف می کند.

نیازی به دوبار نوشتن نام خود در قسمت Name نیست ، اما اگر دوست دارید و همچنان 1-2 کلمه کلیدی را برای تجارت خود اضافه می کنید ، می توانید این کار را انجام دهید.

بیایید به عنوان نمونه به بیوگرافی من نگاه کنیم. نام کاربری من ،marinabarayeva ، نام من است. از آنجا که نام من در بیوگرافی من است ، آن را در قسمت Name تکرار نمی کنم و در عوض کلمات کلیدی خود را اضافه می کنم ، Photographer + Social Media.

پیوند بیوگرافی شما
افزودن پیوند در بیوگرافی اینستاگرام می تواند نشان دهد که شما می توانید فراتر از اینستاگرام به مخاطبان خود خدمات بیشتری ارائه دهید. هنگامی که فالوورهای بیشتری به دست آوردید ، پیوند نیز برای حرکت آنها به سمت وب سایت شما ضروری است. بهترین پیوند برای استفاده از انواع پیوند دهنده ها مانند Linktree است. اینستاگرام فقط یک پیوند در بیوگرافی شما اجازه می دهد ، اما یک جمع کننده به شما امکان می دهد به هر چیزی که می خواهید پیوند دهید.

یکی از بهترین شیوه ها برای پیوند زیستی ، پیوند دادن به محتوایی است که در پست های اینستاگرام خود ذکر کرده اید. اگر وبلاگی دارید که در اینستاگرام تبلیغ می کنید ، می توانید دنبال کنندگان خود را از طریق پیوند بیوگرافی خود به سمت پست های وبلاگ جداگانه هدایت کنید.

به عنوان یک نام تجاری ، شما همچنین می توانید با پیوند دادن به فرم تماس HoneyBook خود مستقیماً از تجمع دهنده پیوند خود سود ببرید. به جای جستجوی DM های اینستاگرام ، دنبال کنندگان خود را راهنمایی کنید تا در آنجا پرس و جو کنند و بلافاصله به خط لوله HoneyBook شما منتقل می شوند و به راحتی می توانید آنها را به مشتری جدید تبدیل کنید.

عکس آیفون در دست کسی که تجزیه و تحلیل مشخصات اینستاگرام را نشان می دهد
بقیه بیوگرافی شما قابل جستجو نیست. با این حال ، استفاده از این فضا همچنان مهم است ، بنابراین من 

خود را معرفی کنید و بدانید چه کاری انجام می دهید تا مخاطبان شما را بیشتر بشناسند.

2. به دوستان خود متصل شوید
افرادی را که می شناسید دنبال کنید. اینستاگرام به طور خودکار به افراد پیشنهاد می کند که بر اساس حساب فیس بوک شما دنبال کنند (یادآوری: اینستاگرام متعلق به فیس بوک است بنابراین سیستم عامل ها متصل هستند) بنابراین ایده خوبی است که در مورد این پیشنهادات اقدام کنید. همچنین می توانید لیست مخاطبین خود را جستجو کنید تا مطمئن شوید کسی را از دست ندهید. همه افرادی که دنبال می کنید مطلع می شوند و ممکن است شما را دنبال کنند. آنها اولین پیروان شما هستند.

3. به دنبال مخاطبان خود باشید
از ابتدا ، مخاطبان ایده آل بالقوه را برای خود شرح دهید (ایجاد یک آواتار).

سپس ، به دنبال حساب های دیگری باشید که به مخاطبان شما خدمت می کند. (نه رقبای شما ، بلکه کسانی که پست های خود را بر افرادی متمرکز می کنند که شما نیز می خواهید آنها را جذب کنید.)

اگر طراح لباس بچه هستید ، حساب مادران ، مراکز تفریحی کودکان ، شرکت های رویداد یا سایر حساب های مد بچه ها ممکن است با معیارهای مخاطبان شما مطابقت داشته باشد.

اگر مربی بدنسازی هستید ، مراکز تناسب اندام ، فروشگاه های ورزشی و حساب های شیوه زندگی سالم در منطقه شما ممکن است مخاطبان مورد نیاز را داشته باشند.

 

ادامه مطالب 

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی