چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم 0 تا 100
نحوه ورود به صفحه کاوش اینستاگرام در سال 2021
ورود به صفحه کاوش اینستاگرام معادل معاملات طلای قابل توجه در شبکه های اجتماعی است: وقتی اتفاق می افتد ، زندگی راحت تر می شود.
کشف شبکه های اجتماعی بیشتر توسط دلار تبلیغات انجام می شود ، اما صفحه کاوش در اینستاگرام همچنان یکی از مرزهای نهایی برای دستیابی به مواد آلی است.
https://blog.hootsuite.com/get-brand-instagrams-explore-page/
پشت خوراک کاوش ، الگوریتم دقیق تنظیم شده اینستاگرام واقعاً در توصیه به افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشند بسیار خوب است. وقتی صحبت از گسترش اطلاعات نادرست است ، کمی خیلی خوب است.
در پاسخ به هر دو بازیگران بد و بازیگران خوب ، الگوریتم به طور مداوم در حال تکامل و یادگیری برای شناسایی محتوای مشکل ساز ، از بین بردن تعصب ، ارتقا promote قالب های جدید و ارتباط افراد با جوامع مثبت در سیستم عامل است.
برای مارک ها ، مزایای ظاهر شدن در برگه کاوش شامل جهش های بالقوه در دسترسی ، برداشت ها و فروش است. این مکانی برای رشد مخاطبان و ایجاد جامعه است. در مورد آخرین به روزرسانی های الگوریتم و روش صحیح فرود در صفحه کاوش اطلاعات کسب کنید.
ادامه مقاله را بخوانید یا برای نکات برتر ویدیوی زیر را ببینید.
فهرست مطالب
صفحه اینستاگرام کاوش چیست؟
الگوریتم صفحه Explore Instagram چگونه کار می کند؟
مزایای ورود به صفحه کاوش Instagram
نحوه ورود به صفحه Explore Instagram: 9 نکته
اگر آنچه را می بینید دوست ندارید چگونه صفحه کاوش Instagram را بازنشانی کنید
پاداش: یک چک لیست رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس سبک زندگی را برای رشد از 0 به 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت نشان می دهد.
صفحه کاوش اینستاگرام چیست؟
صفحه Instagram Explore مجموعه ای از عکسها ، فیلمها ، حلقه ها و داستانهای عمومی است که برای کمک به هر کاربر Instagram در یافتن پست ها ، حساب ها ، هشتگ ها یا محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشد طراحی شده است.
الگوریتم پشت صفحه Instagram Explore از یادگیری ماشین برای سازگاری و بهبود توصیه های محتوای خود استفاده می کند.
یک پست اینستاگرامی توضیح می دهد: "ما در تلاش هستیم انواع عکس ها و فیلم هایی را که در کاوش می بینید به روز کنیم تا بهتر متناسب با شما باشد". طبق گفته این شرکت ، پست های نمایش داده شده "براساس چیزهایی مانند افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید انتخاب می شوند."
صفحه Instagram Explore را می توانید با ضربه زدن روی نماد ذره بین در منوی پایین جلوتر از برگه های اختصاصی Reels و Shop پیدا کنید. در بالای خبرمایه ، افراد می توانند حساب ها ، هشتگ ها و مکان ها را جستجو کنند. در ماه نوامبر ، اینستاگرام گزینه جستجوی کلمات کلیدی را اضافه کرد ، جستجو را فراتر از نام های کاربری و هشتگ ها برد.
خوراک کاوش اینستاگرام
منبع:VishalShahIs توییتر
در زیر این دسته بندی های مختلف وجود دارد ، از یک خوراک اختصاصی IGTV گرفته تا موضوعاتی مانند موسیقی ، ورزش ، مسافرت ، زیبایی و غذا. انتظار می رود به زودی دسته های جدیدی مانند "صوتی" در اینجا ظاهر شود. وقتی کسی چیزی را جستجو می کند ، گزینه های دسته متناسب با آن تنظیم می شوند.
وقتی کسی روی یک عکس در فید کاوش کلیک می کند ، یک فید پیمایشی مداوم از محتوای مربوط به آن عکس را باز می کند. بنابراین ، به تعبیری ، صفحه Explore یک منبع هیولایی از پورتال ها برای فیدهای بیشتر است ، هر یک از دانه ها و تمرکز بیشتری نسبت به گذشته دارد.
طبق اینستاگرام ، هر روز 200 میلیون حساب فید Explore را بررسی می کنند.
الگوریتم صفحه Explore Instagram چگونه کار می کند؟
هیچ دو صفحه کاوش اینستاگرام به طور یکسان نیستند. این به این دلیل است که محتوایی که کسی هنگام باز کردن برگه کاوش می بیند توسط سیستم رتبه بندی Feed Feed Instagram شخصی سازی شده است.
این سیستم که به الگوریتم اینستاگرام معروف است ، از یادگیری ماشینی برای تنظیم آنچه نمایش داده می شود بر اساس منابع مختلف داده و سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.
بر خلاف خوراک خانگی که افراد پست های خود را از حساب هایی که دنبال می کنند می بینند ، مهندسان اینستاگرام صفحه کاوش را به عنوان "یک سیستم غیر متصل" طبقه بندی می کنند. Amogh Mahapatra ، یکی از محققان یادگیری ماشین در این شرکت ، در پست اخیر وبلاگ اینستاگرام توضیح می دهد ، در این سیستم ، پست ها "براساس فعالیت کاربر در اینستاگرام انتخاب می شوند و سپس بر اساس فاکتورهای مشابه رتبه بندی می شوند".
الگوریتم کاوش اینستاگرام
منبع: اینستاگرام
به عبارت دیگر ، انتخاب محتوا در صفحه کاوش هر کاربر اینستاگرام بر اساس:
حسابهایی که شخصی قبلاً آنها را دنبال می کند
آنچه که یک حساب کاربری دنبال می کند چگونه است
انواع پست هایی که یک حساب با آنها درگیر می شود
پست هایی با تعامل بالا
برخی مراحل نیز برای رفع سوگیری الگوریتمی برداشته شده است ، مانند معرفی کارتهای مدل یادگیری ماشین.
آیا داشتن حساب کاربری اینستاگرام در رتبه بندی فید صفحه کاوش می کند؟
در حال حاضر ، رتبه بندی اینستاگرام به نفع حساب هایی است که افراد با آنها بیشترین ارتباط را دارند ، خواه حساب های تجاری ، سازنده یا حساب های شخصی باشند.
https://www.zoho.com/social/journal/how-to-get-on-the-instagram-explore-page.html
برای رفتن به صفحه ی اکسپلور کلیک کنید
- ۰۰/۰۴/۱۰
خیلی ممنونم آقای احمدی