خرید فالوور ارزان فول ایرانی
راه های افزایش فالوور اینستاگرام
منظور ما از "خرید فالوور ارزان" دقیقاً چیست؟
با این حال ، این روش ها اغلب منجر به پیروان جعلی (یا بدتر ، مجازات های سیستم عامل) می شوند. ناگفته نماند ، شماره موجود در اینستاگرام شما اهمیتی نخواهد داشت اگر طرفدار متعهدی باشد که خرید می کند ، از صفحات بازدید شما بازدید می کند و طرفداران مارک های شما با دوستان و دنبال کنندگان است.
https://www.usmagazine.com/entertainment/news/buy-instagram-followers/
در این راهنما ، ما اصول چگونگی به دست آوردن پیروان معتبری را که به طور قانونی می خواهند با شما تعامل داشته باشند ، توضیح خواهیم داد.
1. ارسال مداوم (و در زمان مناسب)
این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما سازگاری در اینستاگرام اهمیت دارد.
رشته مشترک بین بسیاری از حسابهایی که بیشتر از همه دنبال می شوند؟ فیدهای آنها با محتوای تازه پر شده است. تهیه یک نکته برای انتشار روزانه نقطه شروع خوبی برای جذب فالوور اینستاگرام است.
این مفهوم در اینجا ساده است: هرچه محتوای بیشتری منتشر کنید ، فیسبوک و توییتر فرصت های بیشتری برای اشتراک و کشف خواهید داشت. ما نمی گوییم کمیت را بر کیفیت اولویت قرار دهیم ، اما به سادگی اطمینان حاصل کنیم که متعهد به رشد حضور خود هستی.
به علاوه ، محتوای سازگار و قوی همچنین به پیروان احتمالی کمک می کند تا شما و هویت برند شما را بشناسند. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، شما نشان می دهید که حساب شما فعال است و فقط جمع آوری تار عنکبوت نیست.
اینجاست که ابزاری مانند Sprout Social به کار شما می آید. با مجموعه برنامه ریزی ما ، می توانید پست های اینستاگرام خود را پیش نویس و صف بندی کنید. این امر علاوه بر این که مجبور نیستید زیرنویس ها و ایده های محتوایی را به صورت بلادرنگ ارائه دهید ، مانع از ایجاد شکاف کمتر در تقویم انتشاراتی شما می شود.
جوانه تقویم انتشارات اجتماعی
یکی دیگر از مزایای بزرگ برنامه ریزی این است که می توانید محتوای خود را با بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی هماهنگ کنید. به عنوان مثال ، به نظر می رسد صبح روزهای آخر هفته و اوایل ظهرها نقطه نظر شیرین ترین برندها از نظر میزان نامزدی است.
منتشر شده در
دسته بندی ها
بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی در سال 2021
با این حال ، زمان های مهم برای ارسال می تواند با توجه به مخاطب یا جایگاه تجاری شما متفاوت باشد. Sprout’s ViralPost می تواند به طور خودکار محتوای شما را براساس زمانی که مخاطبان شما بیشتر درگیر هستند منتشر کند. تعامل بیشتر خبر خوبی برای الگوریتم اینستاگرام است و احتمال کشف جدیدترین مطالب شما توسط پیروان جدید را بیشتر می کند.
جوانه زدن زمان بهینه سازی شده اجتماعی
طرح محتوای اینستاگرام خود را با Sprout Social کامل کنید
Sprout علاوه بر برنامه ریزی یک تصویر کامل از تقویم محتوای اینستاگرام شما ، ویژگی های بیشتری را نیز برای تکمیل خوراک نام تجاری شما ارائه می دهد.
با استفاده از کتابخانه دارایی ما تصاویر تصویب شده توسط IG را با تیم خود به اشتراک بگذارید یا ویژگی پیش نمایش شبکه ما را امتحان کنید تا مطمئن شوید همه جنبه های حضور شما به سبک نام تجاری شما مطابقت دارد.
با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه Sprout ، به این ویژگی ها و موارد دیگر نگاهی عملی بیندازید.
2. مکالمه را شروع کرده و به نظرات پاسخ دهید
بنابراین جذب بیشتر فالوورهای اینستاگرام به فعالیت شما در این بستر بستگی دارد.
به عبارت دیگر ، شما نمی توانید به طور منفعلانه پست کنید و از الگوریتم انتظار کشش را داشته باشید.
شما باید با دیگران - پیروان و غیر پیروان به طور یکسان درگیر شوید.
طبق داده های شاخص اجتماعی Sprout ، 71٪ از مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی مارکی را دنبال می کنند تا بتوانند با آنها درگیر شوند.
اقداماتی که مصرف کنندگان هنگام پیروی از مارک های اجتماعی انجام می دهند - از جمله 89٪ که از این برند خرید می کنند
این به این معنی است که برای پاسخگویی به هرگونه س questionsال و نظر پیروان خود نکته ای بیان کنید. انجام این کار نه تنها علامت مثبتی برای الگوریتم اینستاگرام است بلکه راهی برای اثبات فالوورهای بالقوه است که شما برای گفتگوها باز هستید.
فراتر از حساب خود ، نکته ای را برای شروع مکالمه با اظهارنظر در مورد پست ها بیان کنید. این شامل سایر مارک ها ، مشاغل و تأثیرگذاران در فضای شما است. فعال بودن مداوم در بخش (های) نظر دیگران برای ایجاد آگاهی برای خود آسان است.
همچنین می توانید از طریق برچسب گذاری استراتژیک توجه دیگران را به خود جلب کنید. به عنوان مثال ، ما اغلب اوقات می بینیم که اینفلوئنسرها عکس هایی را منتشر می کنند که حساب های برند دیگر را برای دیده شدن نشان می کنند.
اگر به دنبال نکات بیشتر در مورد متعادل سازی همه جنبه های استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود از محتوا تا مشارکت هستید ، برای شروع راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید:
منتشر شده در
دسته بندی ها
اینستاگرام برای مارک ها: راهنمای استراتژی بازاریابی اینستاگرام
3. زیرنویس های جذاب تری را بسازید
باز هم ، بیشتر مردم حساب ها را دنبال می کنند زیرا می خواهند به نوعی ، شکل یا فرم درگیر شوند.
این بدان معناست که شما باید برخی از خلاقیت ها را به زیرنویس های اینستاگرام خود تزریق کنید. به عنوان مثال ، قالب های زیر را در نظر بگیرید که منجر به پاسخ می شوند:
پست های مبتنی بر سوال
درخواست های پیشنهادی
داستانهای شخصی
ارسال برچسب دوست
پست های اشتراک عکس
از س questionsالات گرفته تا شوخ طبعی ، استفاده م capثر از زیرنویس ها روش مناسبی برای تشویق فعالیت در پست های شما است. به همین ترتیب می توانید مضامین زیرنویس ها و تصاویر خود را با هم جفت کنید تا توجه بینندگان را جلب کرده و آنها را به صحبت واداشته باشد.
همه اینها از اهمیت متنوع سازی زیرنویس های شما حکایت دارد تا ناشر نباشید
پنهان کردن همان نوع پست بارها و بارها با استفاده از ابزارهای مدیریت اینستاگرام مانند Spout ، می توانید زیرنویس های خود را از قبل برنامه ریزی کرده و بنویسید. این بدان معناست که فشار کمتری برای نوشتن پست در زمان واقعی و در عین حال اطمینان از تکرار نکردن خود دارید.
Sprout Social پست اینستاگرام را بسازید
4. بیوگرافی اینستاگرام خود را برای دنبال کنندگان جدید بهینه کنید
به نظر می رسد بیوگرافی اینستاگرام شما خیلی چیز بزرگی به نظر نرسد.
اما در نظر بگیرید که این اغلب اولین قسمت از نمایه شماست که هر پیرو بالقوه ای آن را می بیند.
و بنابراین شما باید آن را حساب کنید! در زیر برخی از عناصر بیوگرافی اینستاگرام برای جذب فالوورها آورده شده است:
یک تصویر نمایه براق و واضح
یک تماس برای اقدام (فکر کنید: یک # هشتگ برای به اشتراک گذاری ، یک پیوند در بیو ، اطلاعات تماس)
زبانی که احساس می شود توسط شخصی واقعی (نه ربات) نوشته شده است.
پیوند اینستاگرام در مثال زیستی
بیو خود را به عنوان "صفحه اصلی" حساب خود در نظر بگیرید: این باید بلافاصله به مخاطبان شما بگوید که این حساب واقعی و معتبر برند شما است (چه در IG تأیید شده باشید یا نه).
از هویت نام تجاری خود با یک آرم قابل شناسایی و کپی جذاب متناسب با صدای برند خود پشتیبان تهیه کنید. شکلک ها می توانند به تجزیه متن متن کمک کنند یا حتی به عنوان یک گزینه جذاب برای نقاط گلوله مورد استفاده قرار گیرند ، اما مطمئن باشید که برای مخاطبان خود با استفاده از صفحه خوان زیاد زیاده روی نمی کنید.
ببینید که چگونه کار می کند؟ به طور خلاصه ، اجازه ندهید که بیوگرافی شما هدر رود.
برای خرید فالوور ارزان کلیک کنید
برای خرید ف
- ۰۰/۰۳/۲۱
فضای رایگان 15 گیگ اپلود عکس _ فایل _ ویدیو اشتراک گذاری حرفه ای
https://98share.com/