خرید فالوور . خرید لایک

افزایش فروش در تلگرام

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

کانال های تلگرامی اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک بستر ارتباطی محبوب تبدیل شده اند.  افزایش  فروش  تلگرام مزایای تلگرام قابل بحث نیست. میزان بالای تعامل و محبوبیت روزافزون کانال های تلگرامی ، این دلیل را ضروری کرده است که کاربران می خواهند دنبال کنندگان کانال تلگرام را افزایش دهند. بیشتر کانال های معروف تلگرام بیش از 3 میلیون مشترک دارند.

 

با این وجود مواردی وجود دارد که باید برای افزایش فالوورهای کانال تلگرام انجام شود. بنابراین ، اگر می خواهید کانال خود را در مقیاس بیشتری رشد دهید ، ما را تشریح کنید تا روش های احتمالی را توضیح دهیم. اما اگر هنوز کانال تلگرامی ندارید می خواهید یک کانال ایجاد کنید. ما روش های آسان ایجاد کانال ها یا گروه های تلگرامی را توضیح داده ایم.

 

چرا به اعضای کانال تلگرام بیشتر احتیاج دارم


امروزه ، بسیاری از بازاریابان و مشاغل برای تبلیغ مارک های خود و سایر محصولات خود به سمت تلگرام نقل مکان کرده اند. زیرا تلگرام می تواند به شما کمک کند تا از طریق تلفن همراه خود مستقیماً به دنبال کنندگان خود برسید. بنابراین ، اگر بازاریاب هستید یا شغلی را اداره می کنید ، می فهمید که مشتری پول است. از این رو ، اگر مشتریان وفادار و جذاب تری داشته باشید ، فروش بیشتری خواهید داشت.

 

با توجه به این یادداشت ، ما دلایلی را برجسته کرده ایم که باید دنبال کنندگان کانال تلگرام خود را افزایش دهید.

بازدید بیشتری از سایت خود داشته باشید
فروش مارک ها یا محصولات شما را افزایش می دهد
پول یا درآمد بیشتری به همراه دارد
محصولات یا آگاهی از برند بیشتری ایجاد می کند
نحوه افزایش فالوورهای کانال تلگرام
روش های زیادی وجود دارد که می توان دنبال کنندگان کانال تلگرام را افزایش داد. بدون اینکه وقت خود را زیاد تلف کنید ، اجازه دهید مستقیماً به اصل مطلب بپردازیم.


 
افزودن اعضا: به طور پیش فرض ، تلگرام به شما این امکان را می دهد تا از طریق تماس با دوستان خود و دوستان خود ، حداکثر 200 عضو اول را به کانال تلگرام خود اضافه کنید. پس از رسیدن به محدودیت های 200 ، مجاز به افزودن مجدد نیستید. اما هنوز هم می توانید کانال خود را در پیام های خصوصی با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و از دوستان خود بخواهید پیوند شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این می تواند به افزایش فالوورهای کانال تلگرام شما در طی چند روز کمک کند.
تبلیغات رسانه های اجتماعی: سیستم عامل های اجتماعی مانند صفحه فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر یا تالارهای گفتمان مانند Quora می توانند برای تبلیغ کانال تلگرام شما استفاده شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوندها را در شبکه های اجتماعی یا انجمن ها به اشتراک بگذارید. این روش رایگان است اما برای گسترش پیوندهای شما زمان و تلاش زیادی لازم است.


عضویت در گروه های گفتگوی تلگرام: به یک گروه چت در تلگرام بپیوندید و یک شرکت کننده فعال شوید. با این کار می توانید پیوند کانال خود را به اشتراک بگذارید و پیروان جدیدی کسب کنید. بسیاری از گروه های چت تلگرام از طاقچه شما و سایر گروه های خاص مرتبط برای تبلیغ تلگرام وجود دارد ، جایی که همه لینک های خود را رد و بدل می کنند. این برنامه رایگان است اما شانس کمی برای عضویت دارد. شما ممنوع خواهید شد و حتی به دلیل هرزنامه شهرت بدی پیدا خواهید کرد ،
تبلیغات متقابل: این روش زمانی امکان پذیر است که کانال خود را به بیش از 5000 عضو افزایش دهید. کانالهای دیگری با همان اندازه ممکن است موافقت کنند که تبلیغ متقابل را با کانال شما انجام دهند. تبلیغ متقابل زمانی اتفاق می افتد که دو کانال از نزدیک به توافق برسند که یکدیگر را تبلیغ کنند و در درجه اول پیروان خود را بین یکدیگر مبادله کنند. نکات منفی Cross-promotion این است که برای کانال های کوچک و جدید مناسب نیست و یافتن کانال های خوب برای تبلیغات متقابل بسیار سخت است.


کاتالوگ کانال: ارسال کانال در کاتالوگ روش دیگری برای افزایش دنبال کنندگان کانال یا گروه است. صدها وب سایت کاتالوگ در دسترس است که می توانید کانال خود را در آن پست کنید.


تبلیغات پولی در کانال های تلگرامی: بیشتر اوقات مدیرانی که کانال های پرطرفدار و دارای پیروان زیادی را اداره می کنند ، دوست ندارند مخاطب را از کانال های غیرمعمول بپذیرند. در این حالت ، تنها کاری که می توانید انجام دهید پرداخت هزینه تبلیغ کانال است. تبلیغ کانال محبوب ترین وسیله برای جذب پیروان واقعی است. ایده این است که برای دریافت تبلیغات خود در موقعیت بالایی کانال ها ، به مدیران پرداخت کنید. هزینه تبلیغ تبلیغات تا حد زیادی به مدت زمان تبلیغ شما و محبوبیت کانالی که می خواهید کانال شما تبلیغ شود بستگی خواهد داشت.


تبلیغات هدفمند: تبلیغات هدفمند نوعی تبلیغ تبلیغاتی پولی است که به طور معمول در رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات فیس بوک استفاده می شود. یک تبلیغ هدفمند با توجه به تنوع تنظیمات موجود ، دسترسی به مخاطب مورد نظر خود را با دقت 100٪ آسان می کند.

 

منابع 

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی