چگونه در اگسپلور انستاگرام دیده شویم
فیلم های IGTV در صفحه کاوش
اکنون ، IGTV بخش اختصاصی خود را در صفحه کاوش دارد - که یک خبر عالی برای سازندگان ویدئوها و مارک های تجاری است!
صفحه کاوش اینستاگرام: IGTV
با ضربه زدن روی "IGTV" ، خانه اخیراً به روز شده برای IGTV را مشاهده خواهید کرد ، جایی که می توانید یک خوراک شخصی از ویدیوهای پیشنهادی سازندگان را دنبال کنید یا ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید.
این یک روش عالی دیگر است که اینستاگرام به رانندگی محتوای ویدئویی در سیستم عامل کمک می کند!
کانال خرید در صفحه کاوش Instagram
اینستاگرام برای کمک به مردم در این پلتفرم اقدامی نیرومند انجام می دهد که خبر خوبی برای مارک ها و مشاغل است!
با کانال خرید جدید در صفحه کاوش ، فضای اختصاصی برای خرید کاربران از مارک هایی که دنبال می کنند و همچنین مارک هایی که هنوز کشف نکرده اند وجود دارد!
صفحه کاوش اینستاگرام: خرید
با ضربه زدن روی «خرید» ، این فید دارای فیلترهای دسته بندی در نوار پیمایش است تا به کاربران در مرور انواع خاصی از محصولات در Instagram ، از جمله Beauty ، Clothing ، Home Decor و موارد دیگر کمک کند.
این یک ویژگی جدید واقعاً ارزشمند در صفحه کاوش اینستاگرام برای مارک ها است - این به افراد کمک می کند مارک ها و محصولات بیشتری را کشف کنند (بر اساس کالاهای دیگری که قبلاً جستجو و خرید می کنند!) و از مرور به خرید بدون اینکه هرگز از اینستاگرام خارج شوند ، می رود. برنامه!
https://sproutsocial.com/insights/instagram-explore/
صفحه کاوش اینستاگرام: خرید
اینستاگرام این ویژگی را در این ماه در ایالات متحده ارائه داده است ، اما هنوز در مورد کشورهای دیگر در دسترس قرار گرفته است.
نحوه عملکرد صفحه کاوش اینستاگرام
بنابراین ، صفحه Instagram Explore چگونه کار می کند؟
به طور خلاصه ، صفحه Instagram Explore با استفاده از الگوریتم اینستاگرام کار می کند تا از رفتار شما در برنامه ، به ویژه آنچه بیشتر دوست دارید و با آن درگیر هستید ، بیاموزد.
اینستاگرام از این دانش برای یافتن پست های مشابه از حساب هایی که هنوز آنها را دنبال نمی کنید استفاده می کند و یک شبکه سرپرستی در صفحه کاوش Instagram ایجاد می کند که برای شما شخصی شده است.
صفحه Instagram Explore بیش از هر زمان دیگری به حساب هر کاربر و رفتارهای وی در Instagram شخصی می شود.
فقط بررسی کنید که صفحه کاوش Instagram برای هر شخص چقدر متفاوت است - در اینجا مقایسه صفحات کاوش Instagram در حساب بعدی Instagram ،nikkitravelled و @ taylor.loren وجود دارد:
کاوش صفحاتlatermedia ،nikkitravelled و @ taylor.loren
و اگر شما با استفاده از اینستاگرام شغلی هستید ، این بدان معناست که صفحه کاوش در اینستاگرام می تواند پست ها ، استوری ها و فیلم های IGTV اینستاگرام شما را در معرض دید مخاطبان کاملاً جدیدی از مشتریان بالقوه قرار دهد!
به طور کلی ، الگوریتم اینستاگرام سخت در پشت صحنه کار می کند تا تقریباً محتوایی را که فکر می کند بیشتر از آن لذت خواهید برد انتخاب کنید و سپس آن را در صفحه کاوش شخصی خود به اشتراک بگذارید تا کشف و لذت ببرید.
صفحه کاوش در اینستاگرام: IGTV و فروشگاه
و در حالی که TechCrunch گزارش می دهد که الگوریتم اینستاگرام از چندین محرک استفاده می کند ، مانند وضعیت مکانی و موقعیت مکانی در هنگام تعیین اینکه چه چیزی را باید در Explore نشان دهید ، این یک لیست جامع از سیگنال ها نیست.
اما TechCrunch برخی از عوامل محرک را نشان می دهد که در آنچه در صفحه Instagram Explore ظاهر می شود تأثیر می گذارد:
شماره 1: اینستاگرام دنبال می کند و دوست دارد
قوی ترین محرکی که تعیین می کند اینستاگرام چه چیزی را در صفحه Explore یک فرد قرار دهد ، همان چیزی است که در حال حاضر دنبال می کند و دوست دارد.
اگر کاربری تعداد زیادی حساب زیبایی و لایک و نظر در مورد پست های مربوط به آن موضوع دنبال کند ، اینستاگرام در صفحه کاوش خود پست ها ، فیلم ها ، فیلم های IGTV و داستانهای اینستاگرام مرتبط با زیبایی را ارائه می دهد ، اما فقط از حساب هایی که دنبال نمی کنند هنوز.
شماره 2: محتوای ویدئو
عکسهای عالی هنوز نسبت به متوسط ارسال ویدیوها در اولویت قرار دارند ، اما درایو برای نمایش محتوای ویدیویی بیشتر در صفحه کاوش وجود دارد.
ویدئوها در صفحه کاوش Instagram به صورت خودکار پخش می شوند بنابراین ممکن است بیش از یک تصویر ثابت مورد توجه قرار گیرند.
شماره 3: داستانهای بسیار دیدنی اینستاگرام
پست های استوری که ویدیو هستند یا دارای عنصر متحرک هستند ، در خبرخوان کاوش Instagram ترجیح داده می شوند.
به همین ترتیب ، Instagram Stories با متن کمتر ، اما گرافیک های بیشتر مانند GIF و برچسب ها می توانند در صفحه Explore نیز رتبه بهتری داشته باشند.
شماره 4: محتوای بازنشر شده
اگر هدف اصلی شما ورود به صفحه کاوش است ، شاید بخواهید دوبار در مورد بازنشر مجدد محتوا فکر کنید - TechCrunch نشان داد که "انواع خاصی از مطالب مانند بازنشر مجدد پست های فید دیگران توسط الگوریتم تنزل می یابد".
در حالی که هنوز می توانید محتوای بازنشر شده را در استراتژی خود بگنجانید ، اگر می خواهید در شبکه صفحه کاوش یک مکان مورد نظر را بدست آورید ، می خواهید سایر مطالب مانند فیلم ها و Instagram Stories را در اولویت قرار دهید!
برای کمک به شما در اندیشیدن استراتژیک در مورد صفحه کاوش Instagram و بهبود شانس نمایش محتوای خود در آنجا ، ما نکاتی را برای امتحان دفعه بعدی ارسال داریم.
- ۹۹/۱۲/۲۴
آموزش هاتون بی نظیره