خرید فالوور . خرید لایک

ساخت اکانت اینستاگرام (0 تا 100)

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

 

https://karinacss.ir/1399/11/10/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%a7/

 

 

جدیدترین عکسهای حسابهایی را که دنبال می کنید مشاهده کنید.
جستجو (ذره بین): به جستجوی حساب های برتر ، افراد ، مکان ها و هشتگ ها و مطالب یا حساب های پیشنهادی برای خود بپردازید.


دوربین (مربع با علامت مثبت): برای بارگذاری و به اشتراک گذاری فیلم ها و عکس ها ، اینجا را ضربه بزنید.
اعلان ها (قلب): جدیدترین لایک ها و نظرات عکس های خود و افرادی را که دنبال می کنید دوست دارند مشاهده کنید.
نمایه (عکس دایره ای): حساب کامل شما ، همه مواردی که پست کرده اید و دسترسی به منوی تنظیمات.
مشخصات خود را کامل کنید
برای دیدن حساب خود ، روی دکمه نمایه در پایین سمت راست ضربه بزنید ، سپس روی دکمه "ویرایش نمایه

خود" ضربه بزنید. در اینجا اطلاعات پروفایل خود را تکمیل می کنید.

حساب تجاری اینستاگرام

 

karinacss.ir  

قسمتهای اطلاعات زیست و اطلاعات تماس را پر کنید. این تنها مکانی در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد از یک URL قابل کلیک استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر بخواهید URL را در نظر عکسی که پست می کنید ارسال کنید ، افراد نمی توانند روی آن کلیک کنند ، بنابراین وقت خود را تلف نکنید. نمایه شما تنها مکانی است که باید URL خود را قرار دهید - ترجیحاً افراد را به وب سایت خود هدایت کنید ، یا هر کجا که برای رفتن به آنها نیاز دارید.

در مورد بیوگرافی خود ، شما با تعداد کاراکتر محدود هستید. به طور خلاصه آنچه انجام می دهید و مکانی که در آن قرار دارید خلاصه کنید. هر زمان که بخواهید می توانید این بخش را ویرایش کنید بنابراین اگر کلمات عالی بلافاصله به شما نمی آیند نگران نباشید.

اکنون قسمت تجارت فرا می رسد!
برای تکمیل نمایه خود و استفاده از ابزارهای ارائه شده ، "سعی کنید Instagram for Business Tools" را کلیک کنید و مراحل و دستورالعمل های خود راهنما را دنبال کنید. در اینجا خلاصه ای از اینستاگرام در مورد شروع کار با ابزارهای تجاری آنها آورده شده است.

حساب تجاری اینستاگرام

 صفحه فیس بوک کسب و کار خود را پیوند دهید
در ابتدای این سفر به یاد دارید که گفتیم شما به یک صفحه فیس بوک تجاری نیاز دارید تا بتوانید از Instagram برای ابزارهای تجاری استفاده کنید؟ به همین دلیل است. اینستاگرام از شما می خواهد صفحه فیس بوک کسب و کار خود را پیوند دهید یا یک صفحه ایجاد کنید. برای کسانی که غافل از این هستند ، فیس بوک اینستاگرام را چند سال پیش خریداری کرد بنابراین ادغام بیش از هر زمان دیگری با این دو سیستم عامل وجود دارد.

حساب تجاری اینستاگرام

 

شروع به ارسال کنید
زمان برای قسمت سرگرم کننده! همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بهتر است قبل از شروع به دنبال کردن افراد ، یک یا دو عکس در حساب خود ارسال کنید. انگیزه زیادی برای افراد برای پیگیری حساب بدون محتوا وجود ندارد. چند عکس پیدا کنید که فکر می کنید قابل تحسین است.

. نوشتن زیرنویس و استفاده از هشتگ
عنوان خود را مختصر نگه دارید و از هشتگ های مناسب استفاده کنید. هشتگ ها اغلب به صورت شوخی استفاده می شوند ، اما همچنین به همین ترتیب میلیون ها عکس یافت می شوند و به نوبه خود می توان مطالب شما را پیدا کرد. دامنه محبوب ترین هشتگ ها (# عشق ، # خوشحال ، #tbt) صدها میلیون بار مورد استفاده است ، بنابراین اگر طاقچه خاصی را هدف قرار داده اید ، استفاده از هشتگ خاص تری را در نظر بگیرید.

همچنین ، هشتگ ها را به تعداد معقول نگه دارید. پیروان نمی خواهند با ده ها هشتگ در هر پست هرزنامه شوند.

نکته حرفه ای: برای دیدن موارد محبوب در Instagram ، هشتگهای برتر را بررسی کنید.

در اینجا مثالی از عکس با هشتگ را مشاهده می کنید که ما در شرکت OutboundEngine خود در Instagram قرار داده ایم.


. مردم را دنبال کنید و اجتماعی شوید!
در این مرحله شما یک نمایه کامل دارید ، چند پست به اشتراک گذاشته شده است و اکنون وقت آن است که افراد را دنبال کنید تا آنها شما را دنبال کنند. از صفحه نمایه خود (نماد پایین سمت راست) ، به صفحه گزینه ها بروید (چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست).

از اینجا ، دو گزینه نزدیک به بالا ، در زیر دنبال کردن افراد وجود دارد:

دوستان فیس بوک
مخاطب
روی یکی از اینها ضربه بزنید و اینستاگرام به فیس بوک و دفترچه آدرس شما متصل می شود. اگر مشتریان و ارتباطات گذشته را در تلفن خود ذخیره کرده اید ، می توانید حساب های آنها را ببینید.

اینستاگرام تمام دوستان شما را در اینستاگرام که در لیست مخاطبین شما هستند به شما نشان می دهد. شروع به دنبال کردن حساب های دیگر و نظر دادن و درگیر کردن با پست های آنها. اینگونه مردم را وادار می کند که به دنبال شما بروند.

همانطور که بیشتر در اینستاگرام پست می کنید و افراد بیشتری را دنبال می کنید ، می توانید صفحه اعلانات (نماد قلب) خود را بررسی کنید تا ببینید چه کسی عکس های شما را پسندیده است ، شروع به دنبال کردن شما کرده ، نظر گذاشته است یا در پستی از شما نام برده است

. داستان برند خود را پیدا کرده و تعریف کنید
پس از تنظیم و آماده شدن ، مهم است که تصمیم بگیرید که هدف حساب کاربری اینستاگرام خود چیست و آن را در پیام نگه دارید. یک بنگاه املاک و مستغلات می توانند از اینستاگرام برای ایجاد و گسترش درک عمومی مثبت خود از طریق عکس و تعامل با پیروان استفاده کنند. این به معنای ارسال عکس از خانه هایی است که آنها در آن لیست کرده اند و مکان های مورد علاقه محله برای بررسی - نه سلفی در ورزشگاه یا تصاویر مطب پزشک در حالی که آنها به آنفولانزا می خورند.

. نام خود را از آنجا بیرون ببرید

 

https://karinacss.ir/1399/02/20/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF/

 

پس از ایجاد حساب کاربری خود ، مطمئن شوید که نماد اینستاگرام در وب سایت شما قرار دارد (بهترین روش در قسمت تماس با من / درباره من است) و در امضای ایمیل خود. همچنین می توانید دسته خود را در صفحه LinkedIn یا هر سایت دیگری که بازدیدکنندگان را وادار به تماس با شما می کند ، قرار دهید.

 

با استفاده از حساب تجاری اینستاگرام خود برای اتصال به شبکه و غنی سازی روابط خود لذت ببرید.

اتوبوس اینستاگرام شما

استراتژی حساب iness
بعد از اینکه حساب کاربری اینستاگرام خود را راه اندازی کردید ، ضمن ایجاد نام تجاری خود از تعاملات جدید با دوستان و مشتریان لذت ببرید. پس از دستیابی به پست و تعامل ، وقت آن است که بدانید چگونه اینستاگرام می تواند به شما در پیشرفت کار خود کمک کند. تبلیغات اینستاگرام بدون توجه به اینکه در شبکه شما هستند یا نه ، می تواند شما را در مقابل افرادی که می خواهید قرار دهید.

پیمایش در تبلیغات اجتماعی پولی یک کار کاملاً پیچیده است ، خصوصاً اگر وقت ندارید سیستم عامل ها را یاد بگیرید و با تغییرات همراه شوید. OutboundEngine تیمی متشکل از کارشناسان بازاریابی دارد که تبلیغات اینستاگرام را برای شما ایجاد ، بهینه سازی و مدیریت می کنند. ما می توانیم کد پستی و علایق افرادی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید هدف قرار دهیم ، بنابراین دلارهای شما به جایی که می خواهید می روند.

آیا می خواهید در مورد استراتژی کلی خود در شبکه های اجتماعی بیشتر بدانید؟ راهنمای زمینه رسانه های اجتماعی ما را به صورت رایگان بارگیری کنید تا یاد بگیرید چگونه از بازاریابی شبکه های اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید. یا ، یک نسخه آزمایشی رایگان را برنامه ریزی کنید و در مورد همه راه هایی که به ما کمک می کند تا بازاریابی را از شر صاحبان مشاغل شلوغ کمک کنیم ، یاد بگیرید.

 

 

بیشتر  بدانید  

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی