بازاریابی در اینستاگرام
1 محتوای جذاب بصری ایجاد کنید
اینستاگرام یک رسانه تصویری است ، بنابراین پست های شما بسیار زیبا به نظر می رسند. شما به تجهیزات عکاسی حرفه ای نیاز ندارید ، اما عکسها و فیلمهای شما باید حداقل واضح ، روشن ، متناسب و متناسب باشند.
اگر از تصاویر دیگری غیر از عکس مانند اینفوگرافیک یا انیمیشن استفاده می کنید ، مطمئن شوید که تصاویر واضح ، واضح ، آسان خوانده شده و چشم نواز هستند.
حتی مهم تر ، محتوای بصری شما باید جذاب باشد. عکس های عالی زیبا هستند ، اما اگر آنها داستانی را تعریف نکنند یا بینندگان را هیجان زده کنند ، آنها نمی توانند پیروان را جذب کنند.
مطمئن نیستم چه چیزی ارسال کنم؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
پست های پشت صحنه: به پیروان نگاهی به دفتر ، ویترین فروشگاه یا روند تولید خود بیندازید.
نقل قول ها و تصاویر مبتنی بر متن: برای ایجاد محتوای بصری جالب و بدون نیاز به عکس ، با متن بازی کنید.
Regrams and UGC: محتوای تولید شده توسط کاربر ذاتاً معتبر و جذاب است.
پست های آموزشی: آموزش نحوه دستیابی به هدف به پیروان همانقدر جذاب است که به دست می آورد.
ویدئوها: حداکثر طول پست ویدیویی در اینستاگرام 60 ثانیه است ، اما با IGTV می توانید مدت زمان بیشتری را ادامه دهید.
حلقه ها: برای جزئیات بیشتر در مورد این قالب ویدیویی چند برش ، به نکته 17 مراجعه کنید.
دستورالعمل زیبایی و زیبایی برند از فیلم های IGTV برای نمایش روال مراقبت از پوست برای انواع مختلف پوست با استفاده از محصولات خود استفاده می کند. آنها پیش نمایش فیلم های طولانی تر را به اخبار خبری ارسال می کنند ، بنابراین پیروان همیشه می دانند که آموزش جدید برای تماشای چه زمانی آماده است.
اگر به الهام بیشتری نیاز دارید ، یک پست کامل وبلاگ با ایده های محتوا برای اینستاگرام داریم.
بخاطر داشته باشید اگر از مردم الهام گرفته شود که مطالب خبری خود را در Stories خود به اشتراک بگذارند ، محتوای جذاب می تواند دامنه شما را افزایش دهد. بنابراین ، وقتی به چگونگی بازاریابی مشاغل خود در اینستاگرام فکر می کنید ، بر ایجاد محتوایی شایسته به اشتراک گذاری ، نه فقط پسندیدن سریع ، تمرکز کنید.
2. "ظاهر" نام تجاری خود را در اینستاگرام ایجاد کنید
هنگامی که تصمیم گرفتید نوع محتوایی را منتشر کنید ، باید در مورد شکل ظاهری آن تصمیم بگیرید. همانطور که در پست خود در مورد ایجاد زیبایی اینستاگرام توضیح دادیم ، رنگ بر تصمیمات خرید و شناخت برند تأثیر می گذارد.
ظاهر اینستاگرام شما باید در پست های شما سازگار باشد ، به پیروان کمک می کند تا به راحتی محتوای شما را در فیدهای خود تشخیص دهند.
یک مثال عالی برای این مورد حساب اینستاگرامthemindfulmaison است. عکس ها از یک رنگ ، ظاهر و احساس سازگار برخوردار هستند.
themindfulmaison زیبایی اینستاگرام
منبع:themindfulmaison در اینستاگرام
یک راه آسان برای دستیابی به این نوع سازگاری استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم Lightroom است. ما مجموعه ای از پنج ایستگاه از پیش تنظیم رایگان اینستاگرام را داریم که می توانید برای شروع بارگیری کنید.
اگر خالقی را در اینستاگرام پیدا کردید که واقعاً ظاهر شما را دوست دارید ، باید بررسی کنید که آیا آنها از پیش تنظیمات خود را می فروشند یا خیر. خالقthemindfulmaison این کار را می کند.
3- زیرنویس های عالی بنویسید
درست است ، ما فقط گفتیم که اینستاگرام یک رسانه تصویری است. اما این بدان معنا نیست که می توانید زیرنویس های خود را نادیده بگیرید. صدای برند شما به همان اندازه ظاهر برند شما مهم است. مانند تصاویر شما ، باید در بین پست ها سازگار باشد.
زیرنویس های اینستاگرام می تواند تا 2200 نویسه داشته باشد ، بنابراین می توانید از آنها برای همه چیز از یک پرسش سریع گرفته تا داستان سرایی دقیق استفاده کنید. همانطور که گفته شد ، فقط دو خط اول متن در خبرخوان بدون ضربه زدن روی موارد دیگر ظاهر می شود.
از آنجا که افراد تمایل دارند اسناد را به جای کامل خواندن ، اسکن کنند ، شما می خواهید تمام اطلاعات مهم را در آن دو خط اول وارد کنید.
در پست خود درباره بهترین طول زیرنویس برای هر شبکه اجتماعی ، طول زیرنویس اینستاگرام زیر را توصیه می کنیم:
پست های ارگانیک: 138–150 نویسه
تبلیغات اینستاگرام: 125 حرف
اگر چیز بیشتری برای گفتن دارید ، پیش بروید و آن را بگویید. اما مطمئن شوید متن اضافی ارزش آن را دارد.
نشنال جئوگرافیک نمونه کلاسیک محتوای طولانی مدت اینستاگرام است. اگر می توانید با سطح قصه گویی آنها مطابقت داشته باشید ، از طولانی شدن نترسید.
عنوان شما باید مرتبط ، سرگرم کننده یا آموزنده ، جذاب و دارای مارک تجاری باشد. برای جزئیات بیشتر ، به پست ما در مورد نحوه نوشتن زیرنویس های عالی اینستاگرام مراجعه کنید.
4. از هشتگ ها هوشمندانه استفاده کنید
هشتگ ها راهی کلیدی برای افزایش دید و قابلیت کشف شما هستند.
شما می توانید در یک پست اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید. اما واقع بینانه ، شما احتمالاً نمی خواهید این کار را انجام دهید.
توصیه می کنیم از هر پست بین پنج تا نه هشتگ استفاده کنید. بیشتر از این می تواند مانند پر کردن هشتگ به نظر برسد ، یک تاکتیک هرزنامه است که پیروان را خاموش می کند. بدتر اینکه ، اگر از هشتگ های بی ربط یا تکراری استفاده می کنید ، کاربران می توانند محتوای شما را برای آن برچسب مشاهده نکنند.
برای به دست آوردن بیشترین سود ، هشتگهایی را انتخاب کنید که:
مرتبط هستند
مخصوص طاقچه شما هستند
تعویض دنبال کردن یا مانند آن را تشویق نکنید (فکر کنید # مانند 4 لایک یا # دنبال کنید)
اگر می خواهید در این موضوع غوطه ور شوید ، ما یک راهنمای کامل با آخرین استراتژی های هشتگ برای اینستاگرام داریم
- ۹۹/۱۲/۰۳