خرید فالوور فیک اینستاگرام
می خواهید فالوور اینستاگرام بخرید؟
از خرید لایک های جعلی اینستاگرام ، دنبال کنندگان گرفته تا از دست دادن آنها در طول شب: جزئیات را بخوانید
رسانه های اجتماعی
اشتراک گذاری
چرا افراد مشهور فالوور اینستاگرام را می خرند یا پسندیدن پست اینستاگرام را خریداری می کنند؟ چگونه می توانم فالوورهای اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک رشد دهم؟ چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ چقدر هزینه دارد؟
این هزینه این خدمات است - منبع - karinacss
وقتی به فکر بازاریابی تأثیرگذار هستیم ، با پرسش های زیادی از این دست احاطه شده ایم. درک چگونگی کارها مهم است. از خرید پیروان جعلی گرفته تا از دست دادن یک شبه آنها. روشهای ارگانیک تنها راه چاره برای افزایش تعداد پیروان است.
هر شخصی در این کره خاکی می خواهد مشهور شود! اینطور نیست؟ خوشبختی غیر عادی وجود دارد که از برجستگی و شهرت ناشی می شود.
در عصر اینترنت ، رسانه های اجتماعی در دنیای بازاریابی امروز نیرویی انکارناپذیر هستند. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر این امکان را دارند که کسی را به سمت ستاره شدن فوری سوق دهند.
وقتی نوبت به بازاریابی اینفلوئنسر می رسد ، مطمئناً اینستاگرام در راس این لیست است. طی چند سال گذشته ، پلت فرم اشتراک عکس و ویدئو متعلق به فیس بوک محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از افراد معمولی گرفته تا کارآفرینان ، همه به این پلتفرم منحصر به فرد پیوسته اند تا با استفاده از فیلم ها و تصاویر کوتاه ، علایق خود را به اشتراک بگذارند.
این برنامه به یکی از محبوب ترین برنامه های اشتراک عکس و فیلم در سراسر جهان تبدیل شده است. اینستاگرام که به دلیل ویژگی ها و فیلترهای منحصر به فرد خود شناخته می شود ، ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد.
به گفته استاتیستا ، از آوریل سال 2020 ، حدود 35 درصد از کاربران جهانی اینستاگرام بین 25 تا 34 سال سن داشتند. بیشترین میزان تمرکز کاربران اینستاگرام در ایالات متحده و پس از هند و برزیل طبق آخرین اطلاعات است.
چرا افراد مشهور به دنبال کنندگان گسترده اینستاگرام نیاز دارند؟
باور کنید یا نکنید ، وقتی صحبت از توضیح در مورد ستاره شدن می شود ، اکنون به سادگی توسط تعداد پیروان در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تعریف می شود و رقابت کاملاً شدید است.
هیچ رازی نیست که افراد مشهور از طیف های مختلف زندگی از طریق پست های شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنند.
برای تایید برند ، بسیاری از بازیگران با اسپانسرهای مختلف ارتباط برقرار می کنند و مبلغ هنگفتی را برای هر پست دریافت می کنند. همچنین ، قیمت هر پست براساس نوع محصول و حسن نیت مشهور متفاوت است.
به عنوان مثال ، کارآفرین Kylie Jenner یک ملکه اینستاگرام است ، بر اساس گزارش ها ، برای هر پست حمایت مالی 1 میلیون دلار درآمد کسب می کند.
در اینجا اهمیت یک طرفدار بزرگ وجود دارد زیرا تبلیغ کنندگان همیشه در جستجوی راه های جایگزین برای استفاده از بازارهای جدید هستند. در لحظه ای که بازاریابان مشاهده می کنند افراد مشهور میلیون ها پیرو دارند ، احتمالاً برای تبلیغ یک محصول با آنها تماس می گیرند.
برخی از اینستاگرامرهای معروف حتی برای غذا خوردن در بعضی از رستوران ها پول می گیرند یا از چندین جزیره غیر مسکونی دیدن می کنند تا شرکت ها محصولات خود را در معرض دید پیروان خود قرار دهند.
علاوه بر این ، داشتن تعداد زیادی از دنبال کنندگان ، اینستاگرامرها یک قدرت نامرئی برای ایجاد تغییرات ایجاد می کنند.
امروزه هشتگهایی که توسط اینفلوئنسرها استفاده می شوند راهی برای ویروسی شدن در اینترنت دارند و به مخاطبان بیشتری دسترسی دارند.
گزارش ICMP 2019 درباره پیروان جعلی اینستاگرام:
طبق گزارشی از موسسه اجرای موسیقی معاصر (ICMP) ، در اینجا لیستی از 10 چهره مشهور با بالاترین درصد پیروان جعلی اینستاگرام در سال 2019 آورده شده است:
با 49 درصد پیروان یا ربات های جعلی ، الن دی جنرس مجری برنامه گفتگوی مشهور در راس لیست است. Deepika Padukone و Priyanka Chopra Jonas بازیگران زن بالیوود نیز طبق تجزیه و تحلیل در لیست مشاهیر دارای پیروان جعلی هستند.
به این ترتیب برخی از بازیگران و مشاهیر مشهور حساب های شبکه های اجتماعی خود را با رباتها / پیروان جعلی تقویت می کنند.
تأثیرگذاران با فالوورهای جعلی اینستاگرام برای تبلیغ کنندگان در سال 2020 حدود 1.5 میلیارد دلار هزینه دارند
براساس مطالعه ای که توسط دانشگاه امنیت سایبری دانشگاه بالتیمور و چق انجام شده است ، تأثیرگذارانی که برای ربات های جعلی هزینه می کنند 1.3 میلیارد دلار در سال 2019 برای تبلیغ کنندگان هزینه می کنند.
این گزارش پیش بینی کرد این رقم تا سال 2020 به حدود 1.5 میلیارد دلار برسد.
در حالی که برنامه پیام رسانی عکس اینستاگرام متعلق به فیس بوک همچنان به رشد خود ادامه می دهد ، بازاریابی اینفلوئنسر به عنوان یک روند عمده ظهور کرده است که تا به امروز میلیون ها دلار برای اینفلوئنسرها سود کرده است.
چرا افراد مشهور از فالوورهای جعلی یا لایک های جعلی پست اینستاگرام استفاده می کنند؟
برای افراد تأثیرگذار و افراد مشهور معمولاً استفاده از برنامه های شخص ثالث برای افزایش تعامل یا رشد مصنوعی مخاطبانشان است. برای مشهورتر نشان دادن در فضای دیجیتال ، افراد مشهور پیروان و ربات های ساختگی را خریداری می کنند تا پست های خود را لایک یا نظر دهند.
اینستاگرامرها گاهی میلیونها فالوور را از دست می دهند ، پسندیدن یک شبه
در سال 2014 ، جاستین بیبر پس از پاکسازی تمام حساب های غیرفعال و جعلی از سایت خود ، حدود 3.5 میلیون دنبال کننده خود را از دست داد. گفته می شود ، حساب های جعلی تقریباً 15٪ از Justin’s Instagra را تشکیل می دهند
متر زیر
آریانا گراند نیز نزدیک به 1.5 میلیون فالوور خود را از دست داد در حالی که کیم کارداشیان 5.5٪ از کل پیروان خود را از دست داد. این بدان معناست که ستاره ها و تأثیرگذارهای مورد علاقه ما آنقدر معروف نیستند که فکر می کردیم.
اگرچه اینستاگرام چندین مرحله برای از بین بردن فالوورها ، پسندیدن ها و نظرات جعلی یا غیراصولی در حال برداشتن است ، اما به نظر نمی رسد این گرایش غیراخلاقی متوقف شود.
چرا خرید فالوور اینستاگرام یا لایک اینستاگرام ایده خوبی نیست؟
با افزایش تعداد با ربات های جعلی ، بدون شک می توان در کوتاه مدت برنده شد. اما رشد واقعی از این امر حاصل نمی شود زیرا به دست آوردن پیروان واقعی به زمان و تلاش خستگی ناپذیر نیاز دارد. اما ، برای حفظ اعتبار برند ارزشش را دارد.
خرید پیروان جعلی ممکن است در ابتدا ایده جالبی به نظر برسد ، اما شرایط بسیار زیادی وجود دارد که می تواند بیش از سود آن آسیب برساند.
این به هیچ وجه به سود تجارت نمی رسد زیرا پیروان ساختگی هرگز از عکس ها خوششان نمی آید ، با یکدیگر تعامل نمی کنند یا از طریق وب سایت کلیک می کنند که منجر به نرخ تعامل کم می شود. این امر حتی باعث می شود که پست های آینده به صورت ارگانیک در فیدهای خبری پیروان ظاهر شوند.
همچنین ، احتمال از دست دادن حساب نیز زیاد است زیرا خرید لایک های جعلی شرایط خدمات همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را نقض می کند.
بنابراین نه تنها پول هدر می رود بلکه باید حساب را از ابتدا شروع کرد.
به جای تمرکز بر تعداد دنبال کنندگان ، مهم است که به طور منظم با مردم درگیر شوید تا تولید ، فروش و ترافیک ایجاد کنید.
استراتژی های موثر برای رشد پیروان اینستاگرام و اینستاگرام از نظر ارگانیک دوست دارد
به دست آوردن پیروان در بستر محبوب اشتراک گذاری عکس و فیلم می تواند چالش برانگیز باشد. با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، شخص باید بازی خود را افزایش دهد تا بتواند حساب را افزایش دهد و طرفداران خود را افزایش دهد زیرا نسل جوان امروز اصالت را ترجیح می دهد.
جذاب کردن مطالب
محتوا هنوز شاه است! ایجاد محتوای جذاب به لطف رقابت شدید در دنیای اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری مهم است. برای پیروان خود ارزش قائل شوید. هدف اصلی باید ارتباط منظم با پیروان با محتوای با کیفیت باشد.
تصاویر با کیفیت بالا
برای جلب پیروان بالقوه ، تصاویر جلب توجه بارگذاری کنید زیرا کیفیت مطمئناً در هنگام ارسال مورد توجه قرار می گیرد.
زیرنویس
یک عنوان خوب بدون شک می تواند هم میزان تعامل را افزایش دهد و هم سطح دسترسی را افزایش دهد. برای ساخت یک کانال فن دار گره خورده تر ، اطمینان حاصل کنید که هر کلمه از پیام منتقل شده پشتیبانی می کند. حتی می توان از پیروان خود س toال کرد تا نظرات بیشتری را بدست آورند یا ایموجی هایی را برای شخصی سازی برند در نظر بگیرند.
از هشتگهای مرتبط استفاده کنید
هشتگ های مرتبط و مشهور به تأثیرگذاران کمک می کنند تا مطالب را دسته بندی کرده و آن را بیشتر قابل کشف کنند. و باید از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کرد. چندین مطالعه نشان می دهد که مارک ها می توانند با درج هشتگ به میزان قابل توجهی میزان آلی خود را گسترش دهند.
یک داستان بگویید
با کادربندی و تعریف داستانی در مورد مارکی که با خوانندگان ارتباط برقرار می کند و علاقه آنها را جلب می کند ، اصالت ایجاد کنید. این می تواند از تاریخچه مختصر این مورد گرفته تا یک داستان شخصی درباره یک کارمند باشد.
ثبات
ارسال مکرر منجر به افزایش میزان تعامل و دنبال کنندگان بیشتر می شود. گرچه زمان بیشتری می برد ، اما قوام اصلی است!
زمان سنجی
بهترین زمان برای ارسال در برنامه با توجه به نوع مخاطبی که با آن درگیر هستید متفاوت است. با این وجود ، هیچ قانونی سخت و سریع در مورد زمان بندی مطلوب وجود ندارد. مناطق مختلف زمانی و جمعیتی پیروان دو عاملی هستند که باید برای تعیین بهترین زمان کار کرد
- ۹۹/۰۹/۲۴