خرید فالوور . خرید لایک

بازدید IGTV برای اینستاگرام

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

بازدید IGTV ناگهان سر به فلک می کشند :

آیا سرانجام باحال می شود؟


8 ماه پیش ، اینستاگرام پلتفرم جدیدی را اعلام کرد که "فضای ویدیوی اجتماعی را برای همیشه تغییر می دهد": IGTV.

کوین سیستروم ، بنیانگذار اینستاگرام و مدیر عامل سابق یوتیوب ، که بر روی صحنه ایستاده بود با افراد تأثیرگذار و مشاهیر YouTube اعلام کرد که "زمان آن رسیده است که ویدیو به جلو حرکت کند و تکامل یابد."

ویدیوی عمودی آینده بود و زمان آن فرا رسیده بود که همه با IGTV ، مهمترین چیز بعدی و رقیب یوتیوب ، سوار شوند.

اما هیاهوی تبلیغاتی IGTV دیری نپایید و نمایش کم همراه با تلاش بیشتر برای ایجاد فیلم عمودی باعث شد بسیاری از سازندگان و مارک ها کشتی را رها کرده و کانال را کاملاً بنویسند.


شرکای اصلی راه اندازی IGTV نیز مدت زیادی دوام نیاوردند و هر کدام از آنها فقط 5 ویدیوی IGTV قبل از رفتن به نان و کره خود ایجاد کردند: YouTube.

برخی از مارک ها علی رغم آمار اولیه نادرست آن ، در تولید IGTV بسیار عالی بوده و سرمایه گذاری زیادی کرده اند و اینستاگرام نیز از رسالت خود چشم پوشی نکرده است تا مردم واقعاً فیلم های IGTV را تماشا کنند.

همین هفته گذشته ، اینستاگرام اعلام کرد که پیش نمایش های IGTV اکنون همراه با فیلم هایی که در پروفایل های اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند ، در فید معمولی اینستاگرام ظاهر می شوند.

از زمان آن تغییر ، بازدیدها در مورد فیلم های IGTV به طور سرسام آوری افزایش یافته و 300-1000 ~ افزایش یافته است و این یک شاخص قوی را نشان می دهد که IGTV هنوز مرده نیست.

بنابراین ، IGTV اکنون در کجا ایستاده است؟ چه کسی در واقع IGTV را تماشا می کند و چه مارک هایی در این پلتفرم موفق می شوند؟

آیا آخرین فشار اینستاگرام برای قرار دادن فیلم های IGTV در فید معمولی برای ذخیره پلت فرم ویدئویی عمودی کافی خواهد بود؟

برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.


IGTV: چه اشتباهی رخ داده است؟


با توجه به موفقیت Stories اینستاگرام ، زمانی که IGTV برای اولین بار در ژوئن سال گذشته راه اندازی شد ، انتظارات کاملاً بالا بود. اما این تجربه "تغییر بازی" را که خیلی ها پیش بینی می کردند کاملا فراهم نکرد.

به طور غیرمعمول ، اینستاگرام در ارائه ویژگی های جدید یا اظهار نظر در مورد رشد کانال جدید خود کند عمل کرده است.

پس کجای کار اشتباه پیش رفت؟

یک منحنی یادگیری شیب دار
به لطف Snapchat و Instagram Stories ، مشاغل وقت زیادی برای آشنایی با ویدئوهای عمودی داشته اند. اما بین ایجاد یک داستان 15 ثانیه ای در ویدئوی عمودی و ایجاد یک ویدیوی 20 دقیقه ای بسیار پر تولید با موسیقی ، انتقال ، جلوه های ویدئویی و موارد دیگر تفاوت زیادی وجود دارد.

این امر تا حدی دلیل کم بودن تعداد IGTV را توضیح می دهد: محتوای ویدئویی با فرم طولانی برای اکثر مردم هنوز منطقه جدیدی است.

حتی اگر از رده های تولید کننده فیلم های آماتور در YouTube بالا رفته باشید ، IGTV یک زمینه بازی کاملا جدید است. این یک منحنی شیب دار یادگیری است و برای تسلط بر آن به منابع و زمان اختصاصی احتیاج دارید.


کوین سیستروم ، بنیانگذار اینستاگرام ، در مصاحبه با TechCrunch با تأیید چگونگی چالش قالب جدید برای مارک ها ، خاطرنشان کرد: "یکی از مواردی که در مورد [IGTV] بیشتر دوست دارم این است که صرفاً گرفتن فیلم هایی که به صورت آنلاین وجود دارد و به سادگی آنها را دوباره پست کنید. [این] اساساً همه را مجبور به ایجاد چیزهای جدید می کند. "

این ایده از IGTV به عنوان یک بازار برای محتوای تازه عالی است ، اما همچنین موانع ایجاد می کند. به خصوص با توجه به ضعف تماشاگران در کانال ، همه مایل نیستند که یک جهش ایمان داشته و ساعت ها صرف ایجاد محتوای بی نظیر برای IGTV کنند.

و این برای محتواسازان حرفه ای نیز صدق می کند. وقتی آن را خراب می کنیم ، این مسئله درمقابل تلاش در برابر پاداش است: آیا صرفاً "x" ساعت صرف فیلمبرداری و ویرایش ویدیویی که (احتمالاً) عملکرد خوبی ندارد و فقط در یک کانال قابل انتشار است ، منطقی است؟

 

فقدان گزینه های کسب درآمد


ویژگی های درآمدزایی و تقسیم درآمد در IGTV در حال حاضر وجود ندارد و انگیزه کمتر سازندگان برای پیوستن به این سیستم عامل را ایجاد می کند.

از آنجایی که یوتیوب های محبوب می توانند از 3 تا 10 دلار در هر 1000 بازدید ویدیو درآمد کسب کنند ، اینستاگرام برای محتوای IGTV هزینه ای پرداخت نمی کند (که همانطور که قبلاً ذکر کردیم ، ایجاد آن بسیار دشوارتر است).

این مسئله ساز است. اگر هدف اینستاگرام این است که یک جایگزین ویدیویی عمودی برای YouTube باشد ، آنها باید هم مخاطبان جوان YouTube و هم بزرگترین ستاره های آن را به خود جلب کنند. اما تا زمانی که گزینه های تقسیم درآمد یا سایر درآمدزایی ها را برای سازندگان اضافه نکند ، این اتفاق ممکن است رخ دهد.


حتی شرکای اصلی راه اندازی IGTV (گروه منتخبی از افراد مشهور ، اینفلوئنسرها و شخصیت های YouTube) مدت زیادی گیر نکرده اند.

از ژوئن گذشته ،kingbach فقط 11 فیلم در IGTV منتشر کرده است (7 ویدیو عمودی نیستند و از کانال های دیگر تغییر کاربری داده اند) ،ninja وbabyariel هر کدام فقط 5 ویدیو ارسال کرده اند ، @ kevinhart4real 7 مورد را ارسال کرده است (آخرین وی ویدیوی IGTV در ماه اکتبر بود) وkatieaustin از زمان راه اندازی IGTV تاکنون فقط 4 فیلم ارسال کرده است.


طبق گفته اشلی یوکی ، رئیس محصول IGTV ، همه این نگرانی ها در رادار اینستاگرام است. یوکی در مصاحبه ای با ورایتی گفت: "این یک منطقه بسیار مهم برای ما است." "این برای ما فوق العاده جالب است زیرا می دانیم که ایجاد این نوع محتوا به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد."

آیا می خواهید یکی از اولین کسانی باشید که اینستاگرام ویژگی جدیدی را راه اندازی می کند؟

برای دریافت جدیدترین ویژگی ها و روندهای نمایش مشخصات عمومی در صندوق ورودی خود ، در خبرنامه بعدی مشترک شوید:

 

قابلیت جستجوی ضعیف


IGTV به وضوح یک مهره سخت برای سازندگان است ، اما این برنامه از نظر کاربرد نیز فاقد است.

بزرگترین شکایت؟ قابلیت جستجوی IGTV.

فیلم ها در IGTV بر اساس علایق ، حساب های دنبال شده و محبوب ترین ویدیوها به کاربران نشان داده می شوند. سیستروم تجربه باز کردن IGTV را به روشن شدن تلویزیون تشبیه کرد ، این یکی از دلایلی است که هنگام باز کردن برنامه ، فیلم ها به طور خودکار شروع به پخش می کنند.

اما برخلاف روشن کردن تلویزیون ، شما قادر به جستجوی نمایش در IGTV نیستید ، فقط کانال ها هستید.

یک نوار جستجو وجود دارد ، اما فقط نتایج مربوط به نمایه ها و نه فیلم ها را به شما نشان می دهد و گزینه ای برای جستجوی محتوای براساس ژانر ، موضوع یا حتی عنوان وجود ندارد!

این امر کشف محتوا را غیر ممکن می کند. اگر می خواهید در مورد آموزش موهای ساحلی جستجو کنید ، باید کانال های مو را جستجو کنید و سپس فیلم های آنها را پیمایش کنید تا (امیدوارم) چیزی پیدا کنید.


این مورد برای لیست های پخش در IGTV صدق می کند. در حال حاضر ، راهی برای جمع آوری تمام قسمت های یک مجموعه در یک لیست پخش وجود ندارد. به عنوان یک بیننده ، یافتن محتوایی که می خواهید تماشا کنید بی مورد را دشوار می کند.

بگذارید بگوییم شما می خواهید یک سریال خاص را در IGTV تماشا کنید ، مانندlelepons ‘" What's Cooking with Lele ". اگر سازنده آن مجموعه ده ها فیلم دیگر را در IGTV به اشتراک گذاشته باشد ، یافتن فیلم های آن مجموعه می تواند یک دردسر واقعی باشد.

 

افزودن قابلیت ایجاد لیست پخش برای مجموعه های IGTV که از یک قسمت به قسمت دیگر روایت می کنند مفید خواهد بود و همچنین باعث کشف فیلمهای قدیمی می شود.

ارتباط خود را با برنامه Instagram قطع کنید
یکی از بزرگترین دلایل کم بینایی اولیه IGTV قطع ارتباط آن با برنامه اینستاگرام بود که باعث شد مارک ها و سازندگان متقاعد کردن پیروان خود برای ترک یک تجربه خوراک Instagram برای تماشای یک فیلم IGTV را دشوار کنند.

 

هنگامی که برای اولین بار راه اندازی شد ، تنها راه دسترسی به IGTV از برنامه Instagram با ضربه زدن روی نماد کوچک IGTV در بالای صفحه اصلی بود.

اگر تصادفاً آن دکمه را از دست داده باشید (انجام این کار بسیار آسان است) و از بارگیری برنامه مستقل IGTV خودداری کرده اید ، عاقلانه تر خواهید بود.

 

این مارک ها و سازندگان به عهده داشتند که سعی در ایجاد تغییر رفتار از سوی کاربران اینستاگرام دارند ، که اثبات شد کار بسیار دشواری است.

تلاش برای دنبال کردن مجوزهای خود برای تماشای یک فیلم IGTV خیلی سخت بود ، و افراد فقط نمی خواستند خبرهای خود را ترک کنند.

آخرین حرکت قدرت اینستاگرام را وارد کنید: نمایش پیش نمایش های IGTV در فید معمولی اینستاگرام.


همین هفته گذشته ، اینستاگرام این گزینه را برای به اشتراک گذاشتن پیش نمایش های 1 دقیقه ای فیلم های IGTV شما در فید و نمایه اینستاگرام شما معرفی کرد ، و این از قبل تأثیر زیادی روی تعداد بازدیدهای کانال دارد.

به عنوان مثال ، قبل از ویژگی جدید اشتراک ، کانال IGTV Later به ازای هر ویدئو به طور متوسط ​​3 کیلو بازدید داشته است. آخرین ویدیوی ما (که در فید اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته ایم) تاکنون نزدیک به 14 هزار بازدید داشته است. این بیش از 300 درصد افزایش است!


و این فقط ما نیستیم. از زمان معرفی ویژگی اشتراک گذاری جدید ، به نظر می رسد همه افراد در زمینه جذابیت و بازدید در فیلم های IGTV خود افزایش چشمگیری داشته اند.

thebucketlistfamily را بگیرید. آنها قبل از به روزرسانی به طور متوسط ​​حدود 30 کیلو بازدید در فیلم های IGTV خود داشتند. IGTV جدیدترین آنها؟ تقریباً 400k بازدید.

 

منابع 

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی