افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
اموزش افزایش فالوور برای اینستاگرام
راهکار سیر تا پیاز
1 . برای تقویت کشف محلی از برچسب های جغرافیایی استفاده کنید
علاوه بر هشتگ ها ، شما می توانید پست ها و داستان های اینستاگرامی خود را با برچسب گذاری موقعیت مکانی خود - شهری که در آن هستید یا محلی که عکس یا فیلم در آن گرفته شده است - قابل شناسایی کنید.
مکانها نه تنها دارای خوراک Instagram خاص خود هستند بلکه دارای Story خاص خود هستند ، بلکه همچنین هشتگهایی دارند که می توانید هنگام استفاده از برچسب مکان در Stories خود ، به آنها کمک کنید.
فید مکان اینستاگرام
مشاغل محلی می توانند با ارسال پست منظم به این فیدها و همچنین درگیر کردن پست های مشتریان احتمالی که از نظر جسمی در مجاورت هستند ، از برچسب های مکان بیشترین ارزش را کسب کنند.
2 . داستان های خود را در موارد برجسته سازماندهی کنید
هر زمان که یک پیرو بالقوه روی پروفایل کسب و کار شما قرار می گیرد ، مدت کوتاهی فرصت دارید تا آنها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند.
یکی از راه های این کار استفاده از ویژگی های برجسته در نمایه شما برای سازماندهی استوری های اینستاگرام خود به روشی است که ارتباط حساب شما را با آن برقرار کند.
از آنجا که طول داستان ها 24 ساعت است ، از Highlights می توان به آنها زندگی دومی داد و دیگران را فریب داد تا شما را دنبال کنند تا در آینده داستان های بیشتری را از دست ندهند.
نکات برجسته اینستاگرام (بیت کوین)
برای رشد فالوورهای اینستاگرام از موارد برجسته Story استفاده کنید:
ایجاد پیش پرده هایی که مساله حساب شما را مسخره می کند
سازماندهی داستان های خود در مضامین (مانند کشورهایی که از آنها بازدید کرده اید ، برای حساب های سفر)
توضیح محصولات خود از طریق تصاویر و فیلم ها
تبلیغ محصولات خود با استفاده از پیوندهای کشویی (برای انجام این کار با Stories خود به حداقل 10K دنبال کننده و یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید)
3 - دنبال کنندگان بیشتری بخواهید
به نظر واضح است ، اما شایسته است که گفته شود: از اینکه گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند ، نترسید.
به همان روشی که(امازون) از بینندگان خود می خواهد در پایان ویدیوهای خود آنها را دنبال کنند ، همچنین می توانید از بینندگان بخواهید که برای محتوای بیشتر شما را دنبال کنند.
بعضی اوقات ممکن است مردم واقعاً از آنچه در اینستاگرام قرار می دهید لذت ببرند اما قبل از اینکه شما را دنبال کنند احتیاج به تحریک دارند.
همچنین می توانید این را در زیرنویس های اینستاگرام خود انجام دهید ، با انتخاب آنچه مخاطبان شما را در صورت دنبال کردن شما به دست می آورند یا با اشاره به محتوای در حال ارائه که نمی خواهند از دست بدهند ، آن را در محتوای خود قرار دهید.
4 . امید به روندها
وقتی فرصتی پیش می آید ، همسویی محتوای شما با موضوعات پرطرفدار یا هشتگ ها می تواند قابلیت کشف و تعامل را بهبود بخشد.
به عنوان مثال ، می توانید موج یک موضوع یا رویداد پرطرفدار مانند یک تعطیلات را به روشی مرتبط سوق دهید تا تعامل و آگاهی از برند خود را تقویت کنید. یا می توانید در یکی از بسیاری از "تعطیلات هشتگ" موجود ، مانند # قهوه_روز ملی (هر روز در اول اکتبر هر سال) شرکت کنید. رویدادهای مربوطه را در تقویم خود علامت گذاری کنید تا بتوانید از قبل محتوای با کیفیت تهیه کنید.
حتماً به روش معناداری به مکالمه بپیوندید و در صورت تردید ، از خود بپرسید که آیا مخاطبان هدف شما واقعاً به این روند توجه می کنند؟
5 - یک هدایا را اجرا کنید
یکی از بهترین نظراتی که می توانید در هر پست در شبکه های اجتماعی ، نه فقط اینستاگرام ، بگیرید ، این است که یک کاربر دوست خود را برچسب گذاری می کند. این نظرات نه تنها به جذابیت پست شما کمک می کند ، که به نوبه خود آن را برای الگوریتم اینستاگرام مطلوب می کند ، بلکه هر برچسب یک مخاطب جدید برای شما به ارمغان می آورد که از طریق یک توصیه وارد شده است و به عنوان یک پیرو می توانید به طور بالقوه از او پیروز شوید.
یکی از راه های تشویق این رفتار ، ارسال مطالب قابل تعویض است که تقاضای اشتراک گذاری 1: 1 را دارند (به عنوان مثال ، الگوی رفتاری در سالن ورزشی که از شما می خواهد دوستی را که روز پا را رد می کند نشان کنید). اما یک روش قابل اطمینان تر برای اینکه مخاطبان خود را برچسب گذاری کنند ، این است که دوستانتان را به برچسب زدن یک دوست و پیگیری حساب شما ترغیب کنند.
برای الهام بخشیدن ، در اینجا مثالی از محصول موفق محصولات پنجم آورده شده است که افراد را ترغیب می کند حساب خود را دنبال کنند و دوستی را برچسب گذاری کنند تا شانس برنده شدن دو محصول رایگان برای هر دو نفر باشد.
نمونه عکس اینستاگرام
برای اطلاعات بیشتر حتماً پست ما را در مورد اجرای پیشنهادات بررسی کنید و دستورالعمل های تبلیغاتی اینستاگرام و هرگونه شرایط قانونی برای اجرای مسابقه اینستاگرام را که در کشور محل کار شما اعمال می شود دنبال کنید.
لیست مطالعه رایگان: تاکتیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی
آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به فروش کمک کنند؟ لیست رایگان و متشکل از مقالات دارای تأثیر بالا را بارگیری کنید.
6 . محتوای تولید شده توسط کاربر ارسال کنید
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی است - مانند فیلم ها ، عکس ها ، نظرات ، صوت و موارد دیگر - که از طرفداران یا پیروان تهیه می کنید. این یک ابزار ضروری در زرادخانه بازاریابی شما برای جذب پیروان در اینستاگرام است. UGC با ارائه شخصیت های واقعی ، با داستان های واقعی ، به انسانیت برند شما کمک می کند که محصول شما را در زندگی واقعی نشان می دهد و با اعتماد به نفس مشتری های بالقوه ، رابطه اعتماد بیشتری برقرار می کند.
مخاطبان شما نه تنها 15 دقیقه از شهرت خود را در فید اینستاگرام خود دوست دارند ، بلکه به فروش بیشتر فروشگاه آنلاین شما نیز کمک می کنند. طبق تحقیقاتی که از طرف Olapic انجام شده است ، امروزه مصرف کنندگان با دیدن عکسی از محصول به اشتراک گذاشته شده توسط مشتریان ، 56 درصد بیشتر احتمال خرید کالا را دارند.
به عنوان مثال Fashion Nova را در نظر بگیرید. حساب اینستاگرام خرده فروشان آنلاین بسیار متکی به همکاری مشتری است
چادر
مثال محتوای ایجاد شده توسط کاربر Fashion Nova
محتوای تولید شده توسط مد Fashion Nova به هزاران تصویر از مردم سراسر جهان برای دسترسی به مخاطبان خود دسترسی پیدا می کند - تصاویری که هم ارزش های برند را به نمایش می گذارند و هم به پیروان الهام می دهند تا با پست های آن درگیر شوند و لباس هایی را که افراد واقعی پوشیده اند بخرند.
هنگامی که نوبت به ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر برای فروشگاه آنلاین شما می رسد ، با شروع از مشتریان بخواهید تجربیات و تصاویر مورد علاقه خود را با محصولات خود به اشتراک بگذارند:
ایجاد یک خوراک هشتگ با مارک تجاری که مشتریان بتوانند تصاویر را در آن پست کنند
افزودن یک تماس برای اقدام در بیوگرافی اینستاگرام خود
اجرای مسابقه
ارتباط با تأثیرگذاران
افزودن "درخواست" برای محتوای تولید شده توسط کاربر در بسته بندی شما
به یاد داشته باشید ، هدف UGC نشان دادن نمای اصیل از محصولات شما است. اگر برخی از مشتریان برای شما عکس هایی با کیفیت پایین ارسال می کنند که همچنان بهترین ویژگی های محصولات شما را برجسته می کنند ، از استفاده از آنها نترسید.
7 . از Instagram Live استفاده کنید
فیلم زنده کلید اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق در هر بستر رسانه اجتماعی است. با استفاده از اینستاگرام ، می توانید از Instagram Live استفاده کنید تا فیلم ها را برای دنبال کنندگان خود پخش کنید و در زمان واقعی با آنها درگیر شوید.
وقتی مارک شما یک جریان ویدئویی زنده را شروع می کند ، یک حلقه عکس پروفایل شما را در Instagram Stories محصور می کند تا به دنبال کنندگان بگوید می توانند جریان را بررسی کنند. هنگام شروع یک ویدیوی زنده ، پیروان نیز اعلانی دریافت می کنند. پس از اتمام پخش جریانی مستقیم ، می توانید آن را به مدت 24 ساعت در Story خود بارگذاری کنید.
جان مایر اینستاگرام زنده
عکس با مجوز از: اوبرلو
به یاد داشته باشید که Instagram Live تعاملی است. پیروان شما احتمالاً در حالی که زندگی می کنید نظر می دهند ، بنابراین سعی کنید نظرات آنها را تأیید کنید و راه هایی برای جلب مشارکت آنها پیدا کنید.
برخی از راه های به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر هنگام استفاده از Instagram Live شامل موارد زیر است:
تصرفات اینفلوئنسر
میزبانی AMA (از من هر چیزی بپرسید) یا پرسش و پاسخ
اذیت کردن محصول یا به روزرسانی محصول
میزبان یک برنامه گفتگو
رفتن به پشت صحنه عملیات خود
به اشتراک گذاری یک رویداد فعلی
در حال اجرای آموزش های محصول
8 . ثابت قدم باشید
اکثر دنبال کنندگان شما را برای آنچه در گذشته پست کرده اید دنبال نمی کنند بلکه به شما قول می دهند در آینده چه پست کنید. مخاطبان شما می خواهند بدانند که اگر دکمه دنبال کردن را بزنند چه چیزی می خواهند بگیرند.
داشتن یک خبرمایه با یک موضوع ثابت و یک برنامه ثابت ارسال می تواند به اندازه بسیاری از استراتژی های رشد دیگر که در بالا شرح داده ایم ، در رشد پیروان تأثیر بگذارد. حتی یک الگوی ساده می تواند فالورهای جدید را فریب دهد ، به شرطی که در نگاه اول به هرکسی که روی نمایه شما قرار می گیرد ، منتقل شود.
بیوگرافی اینستاگرام و نه پست آخر خود را به عنوان اولین برداشت خود در اینستاگرام در نظر بگیرید. آیا آنها به طور م someثر از طریق شخصیت ، فیلترها ، رنگ ها یا چیدمان ، درجه ای از ثبات را برقرار می کنند؟ آیا پیوند قابل کلیک هر هفته افراد را به همان صفحه اصلی می فرستد؟ یا آیا شما به محتوای سرگرم کننده و مهیج نیز پیوند می دهید؟
طرح شبکه شما یک روش غالباً دست کم گرفته شده برای خلاقیت با زیبایی خوراک شما است در حالی که ریتمی را به استراتژی انتشار و ثبات خود اضافه می کنید که ارزش پیگیری دارد.
در حقیقت ، بسیاری از حساب هایی که از این روش استفاده می کنند اغلب با تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان به فالوور ، تولید گرافیک متنی یا سایر مطالب با چرخش سریعتر و ساده سازی تولید کلی محتوای اینستاگرام خود ، می توانند تلاش کمتری در ایجاد محتوا صرف کنند.
شما می توانید از ابزاری مانند بعداً استفاده کنید تا به راحتی برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید تا شکل و شمایل خوراک شما برنامه ریزی شود. Letterfolk فقط یک نمونه از این است که برخی مارک ها با زیبایی طرح اینستاگرام خود تا چه حد پیش می روند.
مشخصات اینستاگرام Letterfolk
9 - رشد پیروان را به مرور کنترل کنید
اگر تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به همین سرعت از دست می دهید کافی نیست. به میزان رشد خود و همچنین میزان اشتغال زیر در کل توجه داشته باشید.
Social Blade یک ابزار رایگان عالی برای تجزیه و تحلیل رشد پیروان شما (یا رقبا) است ، به شما نشان می دهد تعداد فالوورهایی که به مرور زمان و در روزهای خاص اضافه و از دست داده اند.
SocialBlade نمونه تجزیه و تحلیل اینستاگرام
با یک حساب کاربری Instagram ، داشبورد Instagram Analytics نیز دریافت می کنید ، که بصیرت ارزشمندی را به صورت رایگان ارائه می دهد که به هیچ جای دیگر نخواهید رسید. می توانید ببینید که چه تعداد از افراد نمایه شما را بررسی می کنند ، تعداد پست های شما به چه تعداد نفر رسیده است ، پست های برتر شما چیست و بیشتر دنبال کنندگان شما از کجا هستند.
می توانید از این داده ها برای تشخیص اینکه کجا کوتاه می آیید و کجا می توانید کارهای بیشتری انجام دهید استفاده کنید.
در پست ها به دنبال الگوهایی باشید که بیشترین جذابیت را داشته اند و سعی کنید آن را در محتوای آینده خود تکرار کنید.
10 - از ابزارهای اینستاگرام در اختیار خود استفاده کنید
صدها ابزار اینستاگرام وجود دارد که می تواند به شما و استراتژی اینستاگرام شما کمک کند ، اما من سه مورد اصلی را برای کمک به شما در ایجاد مخاطب و تعامل با آنها در طول زمان ذکر کردم:
بعد. پست های اینستاگرام خود را از طریق رایانه یا دستگاه همراه خود برنامه ریزی و منتشر کنید.
IconoSquare. اطلاعات ، ابزارهای تجزیه و تحلیل و اطلاعات مربوط به حساب و دنبال کنندگان شما.
وب سایت بهترین هشتگ ها را پیدا کنید f
یا پست ها و افراد خود را برای پست های پشتیبانی شده خود ارسال کنید.
ایجاد استراتژی رشد اینستاگرام برای پیشبرد تجارت
در این پست ما در مورد م effectiveثرترین روشهای استفاده از اینستاگرام برای ایجاد یک دنبال کننده هدفمند صحبت کردیم ، اما این همیشه یک بازی اعداد نیست. مانند هر شبکه اجتماعی ، در کل موفق ترین استراتژی اصالت و اجتماعی بودن است.
اگر تمرکز خود را روی تعامل نه فقط دنبال کنندگان بگذارید ، اینستاگرام می تواند خانه خوبی برای محصولات و برند شما باشد و می تواند منجر به درآمدزایی سالم برای تجارت الکترونیکی شما شود. برای کسب نکات بیشتر در مورد تبدیل این بستر رسانه های اجتماعی به یک کانال سودآور ، به پست ما درباره نحوه کسب درآمد در اینستاگرام مراجعه کنید.
- ۹۹/۰۹/۱۴