خرید فالوور خارجی
خرید فالوور خارجی برای اینستاگرام بهترین راه افزایش فالوور
راهکار افزایش فالوور اینستاگرم
1 - داستان های اینستاگرام را در آغوش بگیرید
ما قبلاً در چندین نکته به Stories اشاره کرده ایم ، اما ارزش آن را دارد که به طور خاص از این ویژگی استفاده کنید. به زبان ساده ، اگر دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری می خواهید ، باید از Instagram Stories استفاده کنید. روزانه نیمی از حساب های اینستاگرام از Stories استفاده می کنند و 45٪ بیشترین بازدید از استوری ها مربوط به مشاغل است
افرادی که از Stories استفاده می کنند بسیار سرگرم هستند. طبق اینستاگرام ، از هر سه داستان یک پیام منجر به پیام مستقیم می شود.
از هشتگ و ویژگی های موقعیت مکانی در داستان های خود استفاده کنید تا آنها را در معرض افرادی قرار دهید که از قبل شما را دنبال نمی کنند. این هنوز هم راهی کم استفاده برای جذب فالوور در اینستاگرام به صورت رایگان است.
در راهنمای کامل ما برای استفاده از Instagram Stories بیشتر بیاموزید.
2 - از ویژگی های تعاملی استفاده کنید
Instagram Stories ویژگی های تعاملی فراوانی را برای جذب کاربران مانند برچسب های نظرسنجی ، س questionال و گپ ارائه می دهد.
برچسب های نظرسنجی بازدیدهای ویدیویی سه ثانیه ای را در 90٪ از کمپین های بتا اینستاگرام برای این ویژگی افزایش داده است.
ویژگی های تعاملی دنبال کنندگان اینستاگرام
منبع: اینستاگرام
اگر کاربران از یک هشتگ یا یک صفحه مکان با Story شما روبرو می شوند ، این فرصت فوری برای برقراری ارتباط راهی عالی برای ایجاد تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک تجاری شما است.
26. از موارد برجسته Stories بیشترین استفاده را ببرید
موارد برجسته Stories به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند معرفی کنید. این موارد برجسته را با انبوه اطلاعات و محتوای عالی بسته بندی کنید تا به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید دقیقاً چرا باید روی دنبال کردن کلیک کنند.
از عکسهای جلد در موارد برجسته خود نیز بسیار استفاده کنید. هواپیمایی Porter با نمادهای سفارشی که طلسم ناز آنهاست ، کار بزرگی انجام می دهد.
نکات برجسته داستان اینستاگرام هواپیمایی پورتر
منبع:porterairlines در اینستاگرام
3 - همکاری در Instagram Live را امتحان کنید
اینستاگرام بهترین مکان برای استفاده از ویدئوهای زنده است ، روندی که همچنان در حال رشد در شبکه های اجتماعی است. از طریق ویژگی های تعاملی مانند س questionsال ها و نظرات ، می توانید در زمان واقعی با بینندگان درگیر شوید ، و جذابیت ارزشمند بیشتری ایجاد کنید که می تواند به شما در افزایش دسترسی کمک کند.
فیلم های زنده در Story مارک شما ظاهر می شوند. وقتی ویدیوی زنده به پایان رسید ، می توانید اجازه دهید آن محو شود ، انتخاب کنید که آن را برای پخش در Story خود به مدت 24 ساعت در دسترس قرار دهید یا آن را به IGTV اضافه کنید. وقتی حسابی که دنبال می کنند به طور مستقیم پخش می شود ، به کاربران اطلاع داده می شود ، بنابراین یک ویدیوی زنده واقعاً جلب توجه می کند.
برای اینکه ویدیوی زنده خود را در معرض دید مخاطبان کاملا جدیدی قرار دهید ، از گزینه "Go live with a friend" برای میزبانی مشترک یک ویدیوی زنده با شخص دیگری در صنعت خود استفاده کنید. از شخص دیگر بخواهید یک ویدیوی زنده را میزبانی کند و سپس شما را به عنوان مهمان دعوت کند. شما دو نفر در یک صفحه تقسیم شده ظاهر می شوید و شما را با همه پیروان آنها آشنا می کنید.
در عصر COVID-19 ، اینستاگرامرها از این ویژگی به صورت خلاقانه برای میزبانی نمایش های کوچک صحبت می کنند. به عنوان مثال ، Design اضطراری میزبان هفتگی اینستاگرام زنده است که در آن از Go live با یکی از دوستان خود برای مصاحبه با چهره های اصلی دنیای طراحی استفاده می کنند و Wine Spectator نیز یک سریال با حضور شراب سازان را میزبانی می کند.
4 . یک سریال IGTV را امتحان کنید
در حالی که هر دو سری ذکر شده در نکته قبلی در Instagram Live ارائه شده اند ، اما پس از پایان مکالمه زنده نیز برای IGTV ارسال می شوند.
فیلم های IGTV می توانند حداکثر یک ساعت طول بکشند ، به شما امکان می دهد موضوعات را به طور عمیق کاوش کنید. شما همچنین می توانید یک مجموعه IGTV ایجاد کنید ، که بینندگان را ترغیب می کند تا حساب شما را دنبال کنند نه اینکه فقط یک فیلم را تماشا کنند و ادامه دهند.
پستهای IGTV چهار برابر بزرگتر از عکسهای موجود در برگه Explore به نظر می رسند و باعث می شود پیروان بالقوه جدید روی محتوای شما کلیک کنند.
5 - یک فیلتر AR ایجاد کنید
فیلترهای AR برای Instagram Stories جلوه های تصویری هستند که Instagrammers می تواند برای تغییر عکس های گرفته شده از طریق دوربین جلو و عقب تلفن همراه خود استفاده کند. آن پست هایی که گوش توله سگ دارند؟ این کارها با فیلتر AR (واقعیت افزوده) انجام می شود. کسانی که "شما [سبزیجات / پیتزا / شکلک / و غیره] هستید؟" نوشته ها؟ کسانی که از فیلترهای AR نیز استفاده می کنند.
اکنون هر کاربر اینستاگرام می تواند فیلتر AR ایجاد کند. فیلترهایی که ایجاد می کنید در بخشی از نمایه اینستاگرام شما که با یک نماد چهره مشخص شده است ، زندگی می کنند. اگر فیلتر شما تبلیغاتی یا مارک دار نباشد ، در گالری جلوه های Instagram Stories نیز نمایش داده می شود ، جایی که هر Instagrammarger می تواند آن را پیدا کند.
چگونه ایجاد فیلتر AR به شما کمک می کند فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام کسب کنید؟ هر زمان که کسی از فیلتر AR شما استفاده می کند ، نام حساب شما در گوشه بالا سمت چپ نشان داده می شود. قابل کلیک است و می تواند بازدیدکنندگان جدیدتری را به نمایه شما وارد کند.
6 . به طور مداوم ارسال کنید
پیروان موجود شما می خواهند محتوای شما را ببینند. به همین دلیل آنها در وهله اول شما را دنبال کردند.
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، هنگامی که کاربران با پست های شما ارتباط برقرار می کنند ، افزایش تعامل به شما الگوریتم خوبی می بخشد. بنابراین دادن فالوورهای فعلی خود برای تعامل با فالورهای موجود می تواند به ایجاد فالورهای جدید اینستاگرام نیز کمک کند.
چند وقت یکبار باید ارسال کنید؟ تجزیه و تحلیل توسط Tailwind نشان داد که ارسال روزانه "چهار برابر سریعتر از ارسال پست کمتر از یک بار در هفته پیرو می کند."
7 . ارسال در زمان مناسب
بله ، اینستاگرام به جای کرونولو از الگوریتم استفاده می کند
خوراک gical با این حال ، زمان بندی همچنان مهم است ، زیرا یکی از سیگنالهایی است که الگوریتم در نظر می گیرد.
Hootsuite با Unmetric همکاری کرد تا بر اساس صنعت شما بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را تعیین کند. برای فهمیدن بهترین زمان ارسال پست برای برند خود ، مخاطبان خود را در نظر بگیرید. روز معمولی آنها چگونه است؟ چه زمانی بیشتر در اینستاگرام فعال هستند؟
آزمایش زمان های مختلف و اندازه گیری نتایج را شروع کنید. به عنوان مثال اگر یک مارک تجاری خرده فروشی هستید ، ممکن است بخواهید پست ارسال را در زمان ناهار امتحان کنید.
8 . برنامه ها و پست های خود را برنامه ریزی کنید
آیا بهترین زمان برای ارسال پست زمان مناسبی برای حضور در اینستاگرام نیست؟ برای برنامه ریزی و انتشار مستقیم در اینستاگرام از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کنید.
برنامه ریزی از قبل برای ارسال پست ها ، به شما امکان می دهد یک شبکه منسجم در اینستاگرام را که یک داستان کلی را روایت می کند ، برنامه ریزی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که به جای تلاش برای تهیه چیزهای بذله گو ، زمان خود را به ایجاد زیرنویس های عالی اختصاص دهید.
اکنون می توانید از Hootsuite برای برنامه ریزی Stories اینستاگرام نیز استفاده کنید.
9 . مسابقات را اجرا کنید
اگر روند ورود شما شامل درخواست از مردم برای پیگیری شما و نظر دادن در مورد یکی از عکسهای شما با برچسب زدن به دوست شما باشد ، مسابقات در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند فالوور بیشتری بگیرید.
دوستان برچسب خورده نیز پست شما را می بینند و ممکن است تصمیم بگیرند که حساب شما را نیز دنبال کنند.
تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان بخشی از مسابقه شما همچنین می تواند به شما در جذب افراد بیشتر کمک کند. مردم از مسابقه شما از پست هایی که دوستانشان ایجاد می کنند مطلع می شوند. این یک روش موثر برای جلب اعتماد با پیروان جدید و جذب کره چشم بیشتر به صفحه شما است.
10 . تبلیغات در اینستاگرام را در نظر بگیرید
بسیار خوب ، این دقیقاً راهی برای به دست آوردن فالوورهای رایگان اینستاگرام نیست. اما تبلیغات اینستاگرام با قرار دادن سریع مطالب خود در مقابل افرادی که در غیر این صورت آن را نمی بینند ، می تواند راهی قدرتمند برای دستیابی سریع به دنبال کنندگان جدید باشد.
و برخلاف خرید فالوور ، استفاده از تبلیغات اینستاگرام یک روش کاملاً مشروع و م effectiveثر برای بدست آوردن سریع بیشتر فالوورهای اینستاگرام با سرمایه گذاری اندک است.
مخاطبان خود را با توجه به موقعیت مکانی ، جمعیت و حتی رفتارها و علایق اصلی هدف قرار دهید. همچنین می توانید براساس افرادی که از قبل با تجارت شما ارتباط برقرار می کنند مخاطبان زیبایی ایجاد کنید.
علاوه بر خبرمایه ، می توانید در Instagram Stories و Feed feed تبلیغ کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه ایجاد و ارسال یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام ، به راهنمای دقیق تبلیغات اینستاگرام مراجعه کنید.
11. از Insights Instagram بیاموزید
ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما اطلاعات مربوط به میزان نمایش برای هر پست ، همراه با دسترسی ، مشارکت ، پست های برتر و موارد دیگر را می دهد. همچنین می توانید اطلاعات دموگرافیکی پیروان خود ، از جمله جنسیت ، سن و مکان را پیدا کنید.
مرور منظم این داده ها به شما کمک می کند مناطقی را شناسایی کنید که می توانید استراتژی خود را تنظیم کنید تا به دنبال کنندگان بیشتری کمک کنید.
یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فالوورهای شما در چه ساعتی از روز از اینستاگرام استفاده می کنند ، بنابراین می توانید در مواقعی که افراد به احتمال زیاد مطالب شما را می بینند و با آنها درگیر می شوند ، پست بگذارید.
برای صرفه جویی در وقت در شبکه های اجتماعی از Hootsuite استفاده کنید. پست ها را برنامه ریزی کنید ، دنبال کنندگان را درگیر کنید ، نتایج را ردیابی کنید و موارد دیگر - همه اینها از یک داشبورد واحد با کاربرد آسان است. رایگان امتحان کنید
- ۹۹/۰۹/۱۲