خرید فالوور ایرانی
خرید فالور ایرانی اینستاگرام
آیا برای تجارت B2B خود باید دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خریداری کنید؟
تصور خرید فالوورهای شبکه های اجتماعی برای تجارت شما خیلی تابو به نظر می رسد که حتی نمی توان آن را نوشت. از این گذشته ، آیا قرار نیست رسانه های اجتماعی B2B در مورد ارتباط با صاحبان مشاغل واقعی و کمک به آنها در حل مشکلات واقعی باشند؟
از نظر فنی ، خرید پیروان غیرقانونی نیست - در بهترین حالت ، این فقط یک راه سریع برای محبوبتر نشان دادن تجارت شما نسبت به آنچه در واقع است ، است. اما در بدترین حالت ، می تواند برای کاربران واقعی مضر باشد.
بیایید نگاهی به مفهوم خرید دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و فیسبوک ) بیندازیم ، و سپس بررسی کنیم که آیا این روش خوبی برای تجارت B2B شما است.
خرید فالوور در شبکه های اجتماعی
روش های مختلفی برای خرید فالوورهای شبکه های اجتماعی وجود دارد ، برخی شامل افراد واقعی و برخی دیگر مربوط به ربات ها است. شرکت هایی هستند که حساب های جعلی را مستقیماً به کسانی می خواهند که دنبال کنندگان بیشتری می خواهند و سپس شرکت هایی هستند که رویکرد ظریف تری مانند Devumi دارند.
در ژانویه 2018 ، یک شرکت کوچک به نام Devumi برای شرکت در یک تجارت سایه دار عناوین اصلی خود را ایجاد کرد: فروش پیروان جعلی (ربات ها) که از حساب های اجتماعی واقعی گرفته شده است ، از جمله آنهایی که متعلق به خردسالان هستند.
مشتریان Devumi از شرکت های روابط عمومی تا مشاهیر متغیر بودند ، و برای پنی ها باعث افزایش دنبال کنندگان توییتر مشتریان ، بازدید در YouTube و موارد دیگر می شود. هنگامی که با آنها تماس گرفته شد ، مشتریانی که Devumi پاسخ دادند نسخه ای از بیانیه را ارائه دادند ، "مسئله بزرگی نیست ، همه این کار را می کنند."
و در حالی که مشاغل زیادی این کار را انجام می دهند ، این بدان معنا نیست که خرید پیروان در واقع ROI مورد نظر شما را در تجارت B2B به شما می دهد.
جوانب مثبت و منفی خرید دنبال کنندگان
مهمترین مزیت خرید فالوور در شبکه های اجتماعی این است که باعث محبوبیت و تأثیرگذاری برند یا تجارت شما از آنچه در حال حاضر است می شود. اگر هزاران دنبال کننده و نه چند صد نفر داشته باشید ، مشتریان ، مشتریان و کارمندان بالقوه به احتمال زیاد "واو" می شوند.
از برخی نظرها ، داشتن دنبال کنندگان بیشتر - حتی اگر جعلی باشند - می تواند به افزایش تعامل در میان کاربران واقعی شبکه های اجتماعی منجر شود. و در صنایع B2B که به نفوذ بستگی دارند (مدیریت رسانه های اجتماعی یا بازاریابی) ، این انباشت پیروان در واقع ممکن است شمار زیادی از مشتریان جدید را برای شما به وجود آورد.
اما از آنجا که نتایج منفی بالقوه بیشتری از خرید پیروان وجود دارد ، بیایید در مورد آنها صحبت کنیم. اولاً ، هیچ راهی برای اطمینان از اینکه افراد فالوئر خریداری شده شما افراد واقعی هستند یا ربات نیست ، وجود دارد. بدیهی است که ربات ها قصد خرید از شما را ندارند.
ثانیا ، حتی اگر پیروان شما افراد واقعی باشند ، ممکن است متناسب با بازار هدف شما نباشند. در مورد سرآشپز مایکل سیمون ، پس از خرید فالوور در سال 2014 ، متوجه شد که پیروان جدیدش هم ربات هستند و هم انسانهایی که کاملاً بی علاقه به صنعت وی هستند - برای هدایت ترافیک معنادار به کانال های دیجیتال او کم کاری می کنند. و هنگامی که شما یک تجارت B2B هستید ، ضروری است که به جای افراد تصادفی در رسانه های اجتماعی ، با ذینفعان مناسب در مشاغل قانونی ارتباط برقرار کنید.
روشی جایگزین برای خرید پیروان اجتماعی
به جای پرداخت هزینه ویژه تعداد دنبال کنندگان جدید ، راه های دیگری برای سرمایه گذاری پول خود در رشد بستر اجتماعی خود وجود دارد. در اینجا تعداد کمی از آنها هستند:
برای مدیریت افرادی که دنبال می کنید از یک برنامه استفاده کنید. به جای غربال کردن دستی در پروفایل ها ، از یک برنامه استفاده کنید یا یک سرویس را برای دنبال کردن کاربران مربوطه استخدام کنید (و افرادی که دیگر شما را دنبال نمی کنند ، آنها را لغو دنبال کنید). Crowdfire ، Don'tFollow ، FollowFly و ManageFlitter نمونه هایی از این نوع خدمات برای توییتر هستند.
برای رشد طرفداران خود ، یک سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی استخدام کنید. شما در هر کاری در تجارت خود متخصص نیستید ، پس چرا ساعت ها باید در شبکه های اجتماعی متخصص شوید؟ با یک مدیر یا شرکت معتبر رسانه های اجتماعی همکاری کنید تا به شما کمک کند تا به طور ارگانیک دنبال کنید. بیشتر از خرید فالوور طول خواهد کشید ، اما شاید ارزش آن را داشته باشد.
از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اگر تدارکات مربوط به ارسال محتوای ارزشمند در چندین کانال شما را به سمت پایین سوق می دهد ، برای ساده سازی کارها از یک ابزار برنامه ریزی خودکار مانند Buffer یا Hootsuite استفاده کنید.
از تبلیغات پولی استفاده کنید. همه سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی که گزینه های تبلیغاتی را ارائه می دهند. چه برای آگاهی از برند ، چه برای پیروان و چه برای تبدیل فروش ، پرداخت هزینه تبلیغات قانونی از طریق این سیستم عامل ها به شما امکان می دهد برند خود را در مقابل مخاطبان با هدف بیشتری قرار دهید که می توانند انتخاب کنند که شما را دنبال کنند یا نه.
سرانجام ، علی رغم این واقعیت که اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مردم را از ایجاد حساب های جعلی یا سو ab استفاده از سیستم منع می کنند ، اما متاسفانه شرکت های رسانه های اجتماعی هنوز از داشتن کاربران بیشتر سود می برند (خواه واقعی باشند یا نباشند).
مقاله 2018 بلومبرگ توسط لئونید برشیدسکی راه حل ارائه می دهد که این رقابت شدید برای پسندیدن را از بین ببرد و به شرح زیر است: سیستم عامل های اجتماعی می توانند به راحتی آمار مربوط به تعداد پیروان را برای عموم غیرقابل دسترس کنند ، که "وسوسه باد کردن آنها را از بین می برد". و اگر افراد بیشتری به دستکاری این سیستم ها ادامه دهند ،
احتمالاً شرکتهای رسانه اجتماعی به هر حال این آمار را حذف خواهند کرد - در آن زمان ، مهم محتوایی است که ارسال می کنید ، نه تعداد پسندیدن ، بازتوییت و دنبال کننده شما.
پشته بازاریابی خود را بسازید
- ۹۹/۰۹/۱۱