اموزش کسب درامد از اینستاگرام
بهترین راهکار کسب درامد از اینستاگرام
اموزش 0 تا100 اینستاگرام
از نصب تا در امد میلیونی در ماه از اینستاگرام
به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
برخلاف محتوای حمایت شده ، این استراتژی در مورد گسترش آگاهی و بیشتر در مورد فروش است. این به این دلیل است که شما فقط وقتی درآمد کسب می کنید که پیروان شما در واقع محصول را خریداری کنند. از طرف مثبت ، به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول یا انجام سفارشات ندارید.
نکته منفی این است که اگر می خواهید بدون آزار مخاطبان رشد کنید ، این استراتژی مستلزم استراتژی محکمی است. همچنین ، اصطلاح "بازاریابی وابسته" از شهرت بدی برخوردار است. این می تواند با وعده های کلاهبردار درآمد هفت رقمی ماهیانه و ... قایق بادبانی همراه باشد؟
از نظر اخلاقی نزدیک ، بازاریابی وابسته در واقع یک زاویه هوشمند و کاملاً ثابت در مورد بازاریابی است. شما قلم های مورد علاقه خود ، یا ریمل مژه و ابرو یا غذای سگ را به شما پیشنهاد می کند و یا پیوندی برای خرید محصول ارائه می دهید ، یا دیگری کد تبلیغاتی با تخفیف اندک. کد پیوند و تبلیغات فقط برای شما منحصر به فرد است ، بنابراین تاجر می تواند میزان فروش شما را به تلاش های شما پیگیری کند. برای هر فروش کارمزد یا درصدی کسب می کنید.
در همین حال ، همانطور که اینستاگرام برچسب های محصول و Instagram Checkout را روانه بازار می کند ، بازاریاب ها دیگر فقط به گفتن «پیوند در بیو» محدود نمی شوند. از آنجا که خرید محصولات در اینستاگرام برای مشتریان آسان تر است ، بازاریابان وابسته ممکن است شاهد افزایش فروش آنها باشند.
مرحله 1: طاقچه ای را انتخاب کنید
جایگاه یک بازاریاب شرکت وابسته با یک جایگاه تأثیرگذار حمایت شده از نظر تفاوت در محصول متفاوت است. به عنوان مثال ، بازاریاب های وابسته گاهی اوقات به عنوان بازرسان محصولات شروع می کنند.
https://www.shopify.com/blog/make-money-on-instagram
اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، این انتخاب را دارید که مخاطبی را با تمایلات مادی خاص انتخاب کنید ، به عنوان مثال صاحبان سگ که راهنمایی می خواهند و بهترین غذای سگ را معامله می کنند. (و بهترین یقه ها ، بهترین کاسه های سگ ، بهترین عینک های سگ ، و غیره.)
مرحله 2: بازرگانانی را برای عضویت در آنها پیدا کنید
می توانید مستقیماً با یک مارک تجاری در ارتباط باشید ، یا می توانید به آنچه "شبکه وابسته" نامیده می شود یا هر دو بپیوندید. (پاسخ همیشه هر دو است.)
شبکه های وابسته بسترهای واسطه ای بین مارک هایی هستند که برنامه های وابسته را اجرا می کنند و بازاریابانی مانند شما. آنها وجود دارند زیرا ، در حالی که یک کارآفرین انفرادی که دوره های آنلاین را می فروشد مشتاق است مخاطبان شما را گسترش دهد ، یک شرکت Fortune 500 باید تلاش های خود را مقیاس بندی و خودکار کند. شبکه های وابسته به گونه ای طراحی شده اند که طیف گسترده ای از محصولات را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند. و یا شما فقط به یک شبکه محدود نمی شوید.
آمازون همکاران بارزترین مکان برای شروع است. محدودیت این است که آنها کدی ارائه نمی دهند. شما باید از پیوند وابسته ای که آنها ارائه می دهند استفاده کنید. اگرچه این مورد برای Pinterest ، وبلاگ ها یا خبرنامه های ایمیل عالی است ، اما در اینستاگرام باید آن پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید ، یا اگر حساب کاربری دارید - Story Instagram خود را.
- ۹۹/۰۸/۰۴
ممنون از مطلب خوبتون
تبلیغ در گوگل