خرید فالوور . خرید لایک

شادوبن اینستاگرام چیست

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

طی پنج سال گذشته ، اینستاگرام ابزاری مهم برای بازاریابی و جوانب مثبت روابط عمومی بوده است و به مارک ها امکان می دهد تصاویر روزمره را برای ارتباط با مخاطبان تولید کنند. اما ، مانند هر سیستم عامل ، قوانین تغییر کرده و تغییر می کنند که می تواند بر تلاش شما برای تقویت تعامل ارگانیک تأثیر بگذارد. در این مقاله ، ما چگونگی خروج از زیر شادوبن  اینستاگرام  را بررسی می کنیم.

شرکت های بیشتری با وجود سرعت گرفتن رشد پلتفرم ، شاهد کاهش تعامل در اینستاگرام و تعداد بیشتری از بینندگان هستند که فعالیت خود را دنبال نمی کنند. به محض اینکه علامت های تجاری شروع به مشاهده افت کردند و سرانجام یادداشت ها را با یکدیگر مقایسه کردند ، این تئوری ها در مورد این که چرا برخی پست ها به ظاهر سرکوب می شوند ، ظاهر شد و این پدیده به عنوان یک سایه شناخته شد. در واقع ، سایه بان اینستاگرام از نوامبر 2016 در شبکه های اجتماعی شروع به ذکر شدن کرد. تا ژوئن 2017 این موضوع به عنوان موضوعی مورد بحث و پرطرفدار قرار گرفت. در اینجا برخی از بهترین روشهایی را که می توانید برای ادامه همکاری در سیستم عامل استفاده کنید ، بررسی می کنیم.

اشاره به سایه بان اینستاگرام تا اواسط نوامبر 2016 به طور قابل توجهی در رسانه های اجتماعی ظاهر نشد ، اما پس از اواخر مارس 2017 آنها بخار گرفتند و از بسیاری جهات هنوز هم مطرح هستند.

karinacss

لازم به ذکر است که اینستاگرام هرگز خط مشی رسمی "ممنوع کردن" ارسال ها یا هشتگ ها را تصدیق نکرده است. با این حال ، مارک ها و اینفلوئنسرها گزارش دادند که میزان مشارکت آنها در این سیستم عامل به طور محسوسی کاهش یافته است. و ، ما می دانیم که اینستاگرام از نظر شناسایی و کاهش هجوم ربات ابتکار عمل را انجام می دهد ، بنابراین اقدامات احتیاطی جدید به طور مداوم بر توانایی ما برای دستیابی به میزان آلی تأثیر می گذارد. این را می توانیم در شواهد حکایتی آماندا رز از گل رز ldn ببینیم: «من متوجه شدم که روزانه به هیچ پیرو جدید نزدیک نمی شوم. قبلاً روزانه حدود 5-8 دنبال کننده جدید می گرفتم (البته حداقل 3 نفر در روز نیز از دست خواهم داد!). کمبود پیروان جدید خیلی نگران کننده نبود. اما ، کاهش لایک و نظر ناامید کننده بود. "

 

 

بیا شروع کنیم
در پست های قبلی ، ما از استفاده از هشتگ به عنوان راهی برای جلب مخاطب هایی که ممکن است شما را دنبال نکنند ، پرداخته ایم. اما با سایه بان به نظر می رسد استفاده از این موارد منجر به سرکوب پست ها شده است. هشتگ ها اساساً یک ویژگی جستجو هستند و با پیوند دادن نام تجاری خود با یک برند مرتبط (ترجیحاً مورد پرطرفدار) ، شانس یافتن محتوای خود را افزایش می دهید. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی برچسب مرتبط را در قسمت جستجوی Instagram تایپ کند. یا ممکن است آنها به سادگی بر روی پست موجود در پستی کلیک کنند. اما اگر هشتگی که خود را با آن مرتبط کرده اید به عکس این مسئله منجر شود و پست شما در نتایج جستجو یا جریان های عمومی نشان داده نشود ، چه می کنید؟

 

https://andrewlee.ventures/blog/instagram-shadowban-what-it-is-and-how-to-remove-it

 

 

منبع

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی