خرید فالوور . خرید لایک

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ | esmaeil ahmadi | ۰ نظر

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

احتمالاً داستان هایی از اینستاگرامرها برای نقد شدن تصاویری که هر روز از آنها گرفته و به اشتراک می گذارند را شنیده اید. شما حتی ممکن است به دنبال کنندگان بزرگ خود نگاه کرده باشید و فکر کرده باشید: "شاید من نیز بتوانم این کار را به صورت تمام وقت انجام دهم."

 

درست مانند وبلاگ نویسان ، کاربران یوتیوب و هرکسی که محتوایی را که تولید می کند مخاطب جمع کند ، اینستاگرامرها نیز به این نتیجه رسیده اند و بر آن تأثیر گذاشته اند - دو موردی که بسیاری از شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

 

با هم ، دسترسی و نفوذ این فرصت را برای سازندگان اینستاگرام فراهم می کند تا بتوانند چندین منبع درآمد بالقوه را بررسی کنند ، خواه بخواهند امپراتوری بسازند یا فقط پول نقد اضافی و چیزهای رایگان کسب کنند.

 

آموزش کسب درآمد از IG

 

برای کسب درآمد به چند دنبال کننده اینستاگرام نیاز دارید؟

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

دستمزد گرفتن در اینستاگرام و فراتر از آن

از پرسش های متداول اینستاگرام درآمد کسب کنید

برای کسب درآمد به چند دنبال کننده اینستاگرام نیاز دارید؟

اگر تا به حال از خود می پرسید که برای شروع درآمد واقعی به چند دنبال کننده نیاز دارید ، پاسخ کوتاه "آنقدرها که فکر می کنید نیست".

 

پاسخ طولانی مدت به عوامل مختلفی بستگی دارد:

 

در چه زمینه ای هستید و به چه سادگی می توانید آن را مستقیماً به یک دسته محصول مرتبط کنید (مد ، غذا ، زیبایی و تناسب اندام ، بر اساس هشتگ های برتر اینستاگرام ، طاقچه های محبوب هستند)

فالوورهای شما چقدر درگیر هستند (100 هزار فالوور جعلی به مقدار زیادی نخواهد رسید)

کدام کانال های درآمد را کاوش می کنید

به طور طبیعی ، هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، بهتر است. نکات ما را در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام بررسی کنید.

 

در حالی که اینستاگرامرهای برتر هزاران دلار برای هر پست کسب می کنند ، حتی آنهایی که تعداد دنبال کنندگان کوچک اما جذاب 1000 نفر هستند ، می توانند درآمدزایی خود را آغاز کنند.

 

نماد الگو

وبینار رایگان: نحوه افزایش و کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود

 

یک کارگاه آموزشی رایگان با نکات بازاریابی اینستاگرام آزمایش شده. بیاموزید که چگونه مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید و با یک فروشگاه آنلاین از آن درآمد کسب کنید.

 

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

بسته به مارک منحصر به فرد محتوای اینستاگرام ، مخاطبان هدف و میزان تعهد شما ، می توانید از اینستاگرام برای کسب درآمد به روشهای زیر استفاده کنید:

 

با مارک ها در پست های حمایت شده کار کنید

وابسته شوید

فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را باز کنید

یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنید

عکس های خود را به صورت آنلاین یا چیزهایی بفروشید

از محتوای خود درآمد کسب کنید

زیبایی اینجاست که تعقیب یک منبع درآمد لزوماً جریان دیگری را رد نمی کند.

 

بنابراین بیایید با رایج ترین رویکرد کسب درآمد از اینستاگرام شروع کنیم: همکاری با مارک ها به عنوان یک عامل تأثیرگذار.

 

با مارک ها بر روی محتوای حمایت شده کار کنید

اصطلاح "اینفلوئنسر اینستاگرام" این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اینفلوئنسر اساساً هرکسی است که با انجام و به اشتراک گذاری کارهای فوق العاده آنلاین برای خود شهرت آنلاین ایجاد کرده است. اینفلوئنسرها برای مخاطبان خود طعم گیران ، متقاضیان روند و کارشناسان معتمد هستند که نظرات آنها در مورد موضوعات خاصی مورد احترام است.

 

بسیاری از مارک ها نمی توانند با آن رقابت کنند ، بنابراین آنها با تأثیرگذار بر محتوای حمایت شده مانند پست ها و استوری ها که به اطلاع رسانی محصولات خود کمک می کند ، همکاری می کنند

 

 

اما فقط تعداد دنبال کنندگان و دسترسی حساب اینستاگرام شما نیست که مارک ها می خواهند-این اعتماد و مشارکت مخاطبان شما با محتوای با کیفیت بالا است.

 

تعادل درآمدهای شما به عنوان یک تأثیرگذار و یکپارچگی شما به عنوان یک خالق کار دشواری است ، اما اگر به درآمد بازاریابی اینستاگرام خود متکی نیستید ، همیشه این آزادی را دارید که در مورد مارک هایی که با آنها کار می کنید انتخابی باشید. از آنجا که مارک ها در مورد Instagrammers هایی که با آنها کار می کنند انتخابی هستند.

 

چگونه می توان تصمیم گرفت که به عنوان یک اینفلوئنسر چه چیزی را شارژ کند

به طور معمول این معاملات تأثیرگذار شامل ایجاد محتوا - تبلیغات اینستاگرام ، پست ، ویدئو یا استوری - می شود و گاهی اوقات شامل مجوز استفاده از نام تجاری در سایت یا تبلیغات خود نیز می شود.

 

اکثر این معاملات قابل مذاکره هستند و می توانند شامل یک پست یا کل کمپین در ازای دریافت هزینه ، یک محصول رایگان ، یک سرویس ، یک هدیه ، وعده در معرض دید قرار دادن یا ترکیبی از این موارد باشد.

 

هنگام مذاکره به این نکته توجه داشته باشید که شما فقط محتوا را ارائه نمی دهید بلکه به مخاطبان خود دسترسی دارید - که به طور بالقوه به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان دسترسی دارند - و حقوق استفاده.

 

به طور متوسط ​​اینفلوئنسر که بیش از 100000 دنبال کننده دارد به ازای هر پست تا 500 دلار هزینه دریافت می کند. فقط برای اینکه بتوانید تصور کنید که برخی از مارک ها مایل به پرداخت چه چیزی هستند و چگونه بر اساس کارت هایی که در دست دارید مذاکره کنید.

 

سرانجام ، به عنوان یک فرد تأثیرگذار مهم است که مخاطبان خود را نیز بشناسید.

 

مخاطب شما چگونه است و میزان مشارکت شما چقدر است (کل مشارکت تقسیم بر تعداد دنبال کنندگان شما)؟ اگر به یک حساب تجاری تغییر کرده اید ، می توانید برای پشتیبان گیری از این موارد در گزارش Instagram Analytics اعداد را جمع آوری کنید. این به شما کمک می کند تا زمان مذاکره فرا برسد.

 

برای راه اندازی کسب درآمد از اینستاگرام کلیک کنید

  • esmaeil ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی